Blond haar (geen witblond, maar gewoon blond), blauwe ogen, lief gezichtquote:Op maandag 15 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Okee prima
Nou beschrijf eens
tevens FiPo
Nee ik weet genoegquote:Op maandag 15 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Blond haar (geen witblond, maar gewoon blond), blauwe ogen, lief gezicht, mooi lichaam, mooie benen, en ongeveer 1.70. Voor de rest draagt ze chille/sportieve kleding. En geen Uggs
![]()
Nog meer?
Nee, beter idee! Ik weet trouwens helemaal niet hoe jij heetquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vragen we ons af waarom Lutte nog niet heeft gepost in dit topic.
Ze is ons aan het zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vragen we ons af waarom Lutte nog niet heeft gepost in dit topic.
Ze is in de war, omdat elke SC reeks met: "waar" begint.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze is ons aan het zoeken
Ik stuur je wel PM, en voor PD moet je bij hem zijnquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, beter idee! Ik weet trouwens helemaal niet hoe jij heetEn hoe PD eruit ziet!
Okquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel PM, en voor PD moet je bij hem zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
Jezus! Wat een kutnaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind hem verschrikkelijk maargoed
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Iedereen vind zijn of haar naam verschrikkelijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind hem verschrikkelijk maargoed
Ik vind jouw 2e naam leuk, je 1e naam weet ik niet eens meerquote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen vind zijn of haar naam verschrikkelijk
Schandequote:Op maandag 15 november 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind jouw 2e naam leuk, je 1e naam weet ik niet eens meer
Neequote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SchandeWeet je het echt niet meer?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Needan moet ik al mn PM"s gaan doorpluizen
Ik van Lutte en PD en van jou als ik die PM heb gevonden ...ooitquote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet nu van van jou, Lutte en Michhas de naam
Check je PM nog eensquote:Op maandag 15 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik van Lutte en PD en van jou als ik die PM heb gevonden ...ooit
Goedzo! Ik ben ongelooflijk trots op je!quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
IK WEET HET
nu weet ik 3 namen
Ik weet er wel meer maar die komen niet in deze SCquote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goedzo! Ik ben ongelooflijk trots op je!
Ik weet er ook wel meer, Yvonne en Danny enzoquote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet er wel meer maar die komen niet in deze SC
quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet er ook wel meer, Yvonne en Danny enzo![]()
En van nog wel wat andere users.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa alleen als jij iets vraagt, anders niet
Die is nog steeds in paniek omdat deze TT niet met Waar begintquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook nietIk vraag me af waar Lutte is
quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is nog steeds in paniek omdat deze TT niet met Waar begint
AAWH arme Lutte! nu gaat ze SwJ waarschuwen dat je haar pestquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik haar toch mooi even te pakkenIk denk dat ze nu 112 aan het bellen is
Dat mag niet! Ik heb al héél lang geen note gehadquote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
AAWH arme Lutte! nu gaat ze SwJ waarschuwen dat je haar pest
Ik ook niet!quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat mag niet! Ik heb al héél lang geen note gehad
Hoeveel heb jij er?quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet!
jij hebt vast meer notes dan mij
20quote:
ik heb jou over 3 weken niet ingehaald want ik krijg ook geen notes meer omdat ik lief ben tegen SwJ!quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
20Maar over 3 weken heb jijj mij ingehaald! Want ik krijg geen notes meer!! Hooguit positieve
Shitquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb jou over 3 weken niet ingehaald want ik krijg ook geen notes meer omdat ik lief ben tegen SwJ!
Dat is wel beter ja!quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ShitIk vind het wel gek, ik heb zoveel gebaggerd, en nog steeds zo "weinig" notes! Maar ik ben wel gestopt met baggeren! En dat voelt goed! Mensen worden steeds positiever (lees: minder negatief) over mij!
ik ben ook trots op je, ik ben blij dat je zo goed gaat in de maatschappij.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Inderrdaad! Ik ben ook heel trots op mijzelf!
Het zal wel moeilijk worden! Onderschat het niet!quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook trots op je, ik ben blij dat je zo goed gaat in de maatschappij.
Wil je mij helpen een beter mens te worden zodat SwJ trots op me is?
Ik heb alles over voor SwJ!quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zal wel moeilijk worden! Onderschat het niet!
PM hem elke dag waar in staat: "Je bent geweldig"quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb alles over voor SwJ!
HAHAHA okequote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM hem elke dag waar in staat: "Je bent geweldig"
http://www.awesomenessreminders.com/quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan vindt hij het irritant
Wat krijg je volgend jaar?quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.awesomenessreminders.com/
Dat kreeg ik een keer voor mij verjaardagHet beste kado ooit!
Ik hoop hetzelfde, dit cadeau zal ik iedereen toewensen, het is ook zo leuk dat elke keer iemand anders belt en echt een leuk gesprek aangaatquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat krijg je volgend jaar?
Zal ik je bellen voor je verjaardag dan?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde, dit cadeau zal ik iedereen toewensen, het is ook zo leuk dat elke keer iemand anders belt en echt een leuk gesprek aangaat
quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ik je bellen voor je verjaardag dan?
Altijd!quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar alleen als jij mij ook belt voor mijn verjaardag,
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was niet te merken op het begin van het andere topic, en in de rest van je posts.
Je weet wanneer mijn verjaardag is?quote:
Je bent welkom hoor, maar bagger waardeer ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.
Nee je bent wel lief, en ik vind je posts wel grappigquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.
10 April, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet wanneer mijn verjaardag is?
De jouwe weet ik namelijk wel
Met je rariteitenquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, maar bagger waardeer ik niet
Geen ruzie maken kindersquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je rariteitenGa jij mij nou beschuldigen van baggeren?
Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je rariteitenGa jij mij nou beschuldigen van baggeren?
Heb ik ook echt geen zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen ruzie maken kinders
Hij heeft geeneens posts in dit topic, hooguit in het vorigequote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.
Ik heb het ook over het vorige topicquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens posts in dit topic, hooguit in het vorige
je zegt niet eens zijn naampje goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het vorige topicJij en ik zijn de enige die posts hebben in dit topic. (en nu ook Micchas
)
Dude, jij beschuldigt mij, en ik moet zelf het bewijs leveren? Zo werkt het niet jongetjequote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.
Dat kan altijd wel, ik geef zelf toch ook toe dat ik gebaggerd heb? Dat hoef je echt niet te bewijzen, dat weet ik zelf ook wel. En ik wil het trouwens niet eens bewijzen van jou, mij boeit het eerlijk gezegd niet zo veel.quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude, jij beschuldigt mij, en ik moet zelf het bewijs leveren? Zo werkt het niet jongetje
Tevens heb jij geen recht van spreken, als we zo gaan beginnen kan ik ook nog wel wat diamantjes van jou opzoeken
Wat gedraag je je dan weer als een fucking klein kindquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan altijd wel, ik geef zelf toch ook toe dat ik gebaggerd heb? Dat hoef je echt niet te bewijzen, dat weet ik zelf ook wel. En ik wil het trouwens niet eens bewijzen van jou, mij boeit het eerlijk gezegd niet zo veel.
waarom begin je er dan over lieverdquote:Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat kan altijd wel, ik geef zelf toch ook toe dat ik gebaggerd heb? Dat hoef je echt niet te bewijzen, dat weet ik zelf ook wel. En ik wil het trouwens niet eens bewijzen van jou, mij boeit het eerlijk gezegd niet zo veel.
Hij vroeg erom waarom hij niet in de TT stond, dat was de reden, en toen ging hij ervan uit dat hij niet meer welkom was. Terwijl hij dat nog wel isquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom begin je er dan over lieverd
OP motherfucker, OP! Die TT zal mij een fucking worst wezenquote:Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij vroeg erom waarom hij niet in de TT stond, dat was de reden, en toen ging hij ervan uit dat hij niet meer welkom was. Terwijl hij dat nog wel is
je bedoeld voor die meet?quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
OP motherfucker, OP! Die TT zal mij een fucking worst wezen
Oh, fuck. Dan heb ik heel erg verkeerd gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
OP motherfucker, OP! Die TT zal mij een fucking worst wezen
Hij is beledigd en komt dus niet meer. helaas volgende keer beterquote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oh, fuck. Dan heb ik heel erg verkeerd gelezenKom je? Dan zet ik je erbij
Ja... En nee, het was geen serieuze post waarom ik niet in de OP sta, maar HT moet weer met zijn kinderlijke gedrag komen en mij het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bedoeld voor die meet?
quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja... En nee, het was geen serieuze post waarom ik niet in de OP sta, maar HT moet weer met zijn kinderlijke gedrag komen en mij het bloed onder de nagels vandaan halen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Wat nou beledigdquote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is beledigd en komt dus niet meer. helaas volgende keer beter
Volgens mij ben je dan erg snel boos, het was niet zo kinderachtig bedoeldquote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja... En nee, het was geen serieuze post waarom ik niet in de OP sta, maar HT moet weer met zijn kinderlijke gedrag komen en mij het bloed onder de nagels vandaan halen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
was een grapje schatquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat nou beledigdIk was erbij toen het idee ontstond, waarom zou ik niet komen
Neen. Niet hierom, ik geef er gewoon niks omquote:
Je kan er niks aan doen, ik weet het, maar je wordt in mijn ogen met de dag irritanterquote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan erg snel boos, het was niet zo kinderachtig bedoeld
Jammerquote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Niet hierom, ik geef er gewoon niks om
[..]
Je kan er niks aan doen, ik weet het, maar je wordt in mijn ogen met de dag irritanter
Dan let je niet op, ik bagger al heel lang niet meer, en post ook veel minder kinderachtige puberale opmerkingen. Dat merken de meeste mensen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Niet hierom, ik geef er gewoon niks om
[..]
Je kan er niks aan doen, ik weet het, maar je wordt in mijn ogen met de dag irritanter
Richting de 17 komt het volwassen gedeelte toch nog niet bij mannen? of zit ik weer niet op te letten?quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan let je niet op, ik bagger al heel lang niet meer, en post ook veel minder kinderachtige puberale opmerkingen. Dat merken de meeste mensen.
Nee, je post veel minder, dus automatisch bagger je minder. Tevens post je veel hier, waar het niet gezien wordt als bagger maar als SC.quote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan let je niet op, ik bagger al heel lang niet meer, en post ook veel minder kinderachtige puberale opmerkingen. Dat merken de meeste mensen.
Nee, nog lang niet. Maar jij moet ook toegeven dat ik mij beter ga gedragen, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Richting de 17 komt het volwassen gedeelte toch nog niet bij mannen? of zit ik weer niet op te letten?
Ja dat is zoquote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet. Maar jij moet ook toegeven dat ik mij beter ga gedragen, toch?
Dan snap ik niet wat er zo irritant is. En ik post veel minder? Mijn postcount gaat alleen maar omhoog. In plaats van heel vaak "kuttopic" enzo te roepen, doe ik nu TR en post ik niks, dus vandaar dat je mij minder ziet posten.quote:Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, je post veel minder, dus automatisch bagger je minder. Tevens post je veel hier, waar het niet gezien wordt als bagger maar als SC.
En ja ik let wel op, en ja je baggert amper meer, maar je blijft fucking irritant doen.
En dat is te merken, ik heb veel minder notes, en users doen aardiger, en dat merken de Modjes ook!quote:
Goed van jequote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En dat is te merken, ik heb veel minder notes, en users doen aardiger, en dat merken de Modjes ook!
Faalquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
En Ploertendoder is met maar één hoofdletter.
Fixed, met één hoofdletter!quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
En Ploertendoder is met maar één hoofdletter.
In de krochten van de hel ja.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Heb je het topic kunnen vinden?
Lutte wil heel graag maar ik mag nooooit.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Faal![]()
LUTTE KOMT![]()
misschien
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte wil heel graag maar ik mag nooooit.
Ik wil wel komen! Ik weet nog niet of ik kom, eerst kon ik niet op de eerste datum, want dan ga ik onder het mes. Maar deze datum komt veel beter uit, ook geen SE week, dus het kan wel. Maar is het dan vakantie?quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ook echt dom hè HT?
En jij komt natuurlijk niet.
Nee geen vakantiequote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil wel komen! Ik weet nog niet of ik kom, eerst kon ik niet op de eerste datum, want dan ga ik onder het mes. Maar deze datum komt veel beter uit, ook geen SE week, dus het kan wel. Maar is het dan vakantie?
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop het! je mag bij PD en mij slapen!
waar we wel gaan slapen
Ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?
Dan zou het moeten kunnen, dan nog kijken of ik mag:Pquote:
Mij hoor je niet klagen!quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?
Ik ook over een paar minuutjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar liefjes
Ik ga slapenik spreek jullie later wel weer over het idee van de Meet
Trusten lekkerding!quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar liefjes
Ik ga slapenik spreek jullie later wel weer over het idee van de Meet
Bones was handig gisteren. Ik snap nu eindelijk een beetje die Jersey Shore taalquote:
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bones was handig gisteren. Ik snap nu eindelijk een beetje die Jersey Shore taal
Maar ik vind wel dat die slet van booth weer weg moet. Ik zit al een paar seizoenen te wachten tot bones en booth gaan seksen en dan gooien ze zo'n blonde snol de serie inquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.
En: goedemorgen!!
Luttequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.
En: goedemorgen!!
Haha, dat werd hier dus ook al gezegd. Ik denk dat ze er vlak voor het seizoenseinde uitgaat, Booth en Bones iets krijgen, en dat gaat dan begin nieuwe seizoen weer uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat die slet van booth weer weg moet. Ik zit al een paar seizoenen te wachten tot bones en booth gaan seksen en dan gooien ze zo'n blonde snol de serie in![]()
Mogguh
In het water? Waar anders?quote:
Allstarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef Lutte het volgende:
Sneakers of enkellaarsjes? Wat een lastige keus zo 's morgens vroeg!
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.quote:
Merkengeneuzel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.
En enkellaarsjes zijn het geworden, dankje NBT.
En hoi HT.
YW!quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.
En enkellaarsjes zijn het geworden, dankje NBT.
En hoi HT.
Je suggesties zijn dan ook wel geniaalquote:
Toch niet om je eigen grappen hoop ik?quote:
Alsof er zoveel grappen door anderen worden gemaakt in dat topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch niet om je eigen grappen hoop ik?
Ik moet je teleurstellen, ik lach vaak om mijn eigen grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch niet om je eigen grappen hoop ik?
Ik leef nog hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik lach vaak om mijn eigen grappen
Ga je schamen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vaak zijn ze superslecht
Zo slecht dat je eigenlijk lacht uit medelijden? Zo van anders lacht er echt niemand om mequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vaak zijn ze superslecht
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo slecht dat je eigenlijk lacht uit medelijden? Zo van anders lacht er echt niemand om me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja preciesik heb wel een hele aanstekelijke lach, een beetje kraai-achtig, dus daar moeten mensen dan vaak om lachen en dan lach ik dus niet alleen
Ja die lach horen wij ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja preciesik heb wel een hele aanstekelijke lach, een beetje kraai-achtig, dus daar moeten mensen dan vaak om lachen en dan lach ik dus niet alleen
Noemen je vrienden je ook "de kraai"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Niet zo he! Ik heb ook gevoelens hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Noemen je vrienden je ook "de kraai"?
Sollyquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet zo he! Ik heb ook gevoelens hoor
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen.
wat is dat toch, beetje mist en niemand kan meer rijden?
net buiten mijn woonplaats 3 op elkaar geknalt.
de rest van de weg alleen mar 60-70 kunnen rijden
en 1tje achter me dacht dat die met zijn ruitewissers de mist weg kon krijgen
hmm... dat ontken ik alvast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat snap ik ook nooit. Al vind ik die malloten die je met 130 inhalen tijdens dikke mist nog net wat erger hoor
Ook al koude koffie?quote:
Ik heb haar zojuist heul veul kusjes gegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Onze geliefde Suikertaartje is Jarig voor degene die Suikertaartje kennen feliciteer haar hier
NBT... mijn FOK!schatjequote:
Wat is er mis mee? Beter als maandag ochtend wat mij betreft.quote:
Vrijdag vrij én volgende week maandagquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben vandaag vrij... ik moet morgen werken
Ja... alvast sterktequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
Ik ben vrijdag altijd vrij!![]()
Maar we komen steeds dichtbij donderdag!
Aha... Ik snap er geen reet van, maar, ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
Ik ben vrijdag altijd vrij!![]()
Maar we komen steeds dichtbij donderdag!
Thnxx....quote:
Wat is er donderdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnxx....Het kom steeds dichterbij!
Dan krijg ik te horen of ik een vast contract krijg of eruit gegooid word hiero!quote:
Oja, dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen of ik een vast contract krijg of eruit gegooid word hiero!
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja, dat was ik vergetenWaarom de hele tijd zo'n boze smiley, is toch alleen maar goed? Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Dan mag je eindelijk weg van dat helhol, en kun je ander werk zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk weg van dat helhol, en kun je ander werk zoekenkom bij Vitens werken!
I hope so!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
verslaafdequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pff... Dat ik naar huis wil, de hele dag stomend hete sex hebben en gamen
Wat Michhas zegt!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet echt, lijkt me best kut om verslaafd te zijn aan sex
ik als niet roker zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Sowieso lijkt het me best kut om ergens verslaafd aan te zijn. Behalve mijn peuken dan
Ik kan het me voorstellen. Denk ook niet dat je iets mist als je niet rookt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik als niet roker zou er niet aan moeten denken
soms wel, maar vaak is het zo verdomdes fucking heerlijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet echt, lijkt me best kut om verslaafd te zijn aan sex
Maar is dat ook nog zo als je het zo dwangmatig moet doen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
soms wel, maar vaak is het zo verdomdes fucking heerlijk!
Altijd is het heerlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
soms wel, maar vaak is het zo verdomdes fucking heerlijk!
hmm,,,quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar is dat ook nog zo als je het zo dwangmatig moet doen?
mja ik dus wel, best lastig als je net een nieuwe vriendin hebt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Altijd is het heerlijk
Ik hou er van, maar ben gelukkig niet verslaafd
Ja, als je net een nieuwe vriendin hebt is het een ander verhaal, dan is het altijd meer, maar een verslaving gaat dan weer een stapje verderquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
hmm,,,
soms doe je het gewoon omdat je het van jezelf moet ja, maar alsnog blijft het gevoel achteraf gewoon heerlijk
[..]
mja ik dus wel, best lastig als je net een nieuwe vriendin hebt.
betaalt je blauw aan condooms
geloof me, ik kan moeilijk zonderquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, als je net een nieuwe vriendin hebt is het een ander verhaal, dan is het altijd meer, maar een verslaving gaat dan weer een stapje verder
Wat gebeurd er als je een maand geen sex hebt? Stel je komt in het gevang bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
geloof me, ik kan moeilijk zonder
Niet mijn schuld ditmaal!quote:
Wel!quote:
Blijf blijf! Verlaat ons nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goffer
Ik kom hier niet meer hoor
Want ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wel!
[..]
Blijf blijf! Verlaat ons niet
dan wordt ik serieus gillend gek en ga ik op een wc zitten fappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je een maand geen sex hebt? Stel je komt in het gevang bijvoorbeeld.
Gillend fappen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
dan wordt ik serieus gillend gek en ga ik op een wc zitten fappen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zou ik echt niet kunnen klaarkomen als ik gillend zou rukken
Ooit geprobeerd dus?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan zou ik echt niet kunnen klaarkomen als ik gillend zou rukken
Ikke welquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk wel gister ook weggeweest.. niemand die me mistte hoor
Ik ben me aan het voorbereiden voor 5 maanden geen sexquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
een maand geen sex?
mission imposible
Waarom?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden voor 5 maanden geen sex
Dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben me aan het voorbereiden voor 5 maanden geen sex
Waarschijnlijk 5 maanden studeren in Oostenrijk.quote:
Weinig keus. Ofja, ik heb natuurlijk wel keus maar dat zie ik niet als optie.quote:
Daar hebben ze ook wel pijpsletjes...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 maanden studeren in Oostenrijk.![]()
[..]
Weinig keus. Ofja, ik heb natuurlijk wel keus maar dat zie ik niet als optie.
Vast wel, maar ik wil niet dat die mij betasten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:21 schreef NBT het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook wel pijpsletjes...
Ohw, je heb een vriendin?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik wil niet dat die mij betasten.
Jaquote:
Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hoop dat ze me halverwege een keer kan komen bezoeken. Dan zijn het nog maar 2 brokken van 2,5 maand
ja maar dan heb je je rechterhand/of linksquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 5 maanden studeren in Oostenrijk.![]()
[..]
Weinig keus. Ofja, ik heb natuurlijk wel keus maar dat zie ik niet als optie.
Haha dat is liefquote:
Beide, uiteraard. Maar is toch altijd minder gezellig hé.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar dan heb je je rechterhand/of links
Gaarne!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha dat is lief![]()
Duim ik donderdag voor jou
Ze is dan bezig met afstuderen dus dat kan helaas niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Gaarne!![]()
Ze kan niet met je mee naar Oosterijk ?Eigen werk?
vertel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
Net iemand in in verlegenheid gebracht per telefoon
mijn dag is weer goed
Lekker stuk van mequote:
Ahhh Jammer..... Hopen dat ze wel slaagt onder druk! Want tijdens leren en examens geen sex, waar haal je dan je rust vandaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is dan bezig met afstuderen dus dat kan helaas niet.
Vertel vertel vertelquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
Net iemand in in verlegenheid gebracht per telefoon
mijn dag is weer goed
Dat zegt iemand anders ook altijd tegen mequote:
haha okee, uhmmmmm..... Ploertje van me?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat zegt iemand anders ook altijd tegen meIk vind t op zich wel meevallen
Geile ploertquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
haha okee, uhmmmmm..... Ploertje van me?
Een goed boek ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh Jammer..... Hopen dat ze wel slaagt onder druk! Want tijdens leren en examens geen sex, waar haal je dan je rust vandaan!
ik moest iets vragen en hij kon geen antwoord geven en op het eind voelde hij zich helemaal aangevallen etc..quote:
Hmmm, zou ik nooit aan gedacht hebben!quote:
Ik dacht dat ik dronken wasquote:
nee meidquote:
ja, zal ik naar de dokter gaan?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee meidOok tijdens je slaap?
Neequote:
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpenquote:
[plaats hier uw seksistische opmerking]quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpen
nee, want NBT bijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpen
Heeft het gesmaakt?quote:
Stomp haar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
ik weet niet wat er met mijn ex is, maar kreeg net een tip van iemand dat ik weer zwart wordt gemaakt
pief paf poefquote:
pubersquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
ik weet niet wat er met mijn ex is, maar kreeg net een tip van iemand dat ik weer zwart wordt gemaakt
nee, ik ga er niet op in, stuur dr nog wel een bericht dat ze eens moet ophouden want ik vind het nergens op slaan.quote:
Gastquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
yup.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
yup.
maar ik ga er niet op in.
laat haar dr lolletje maar hebben, ben blij dat ik een andere vriendin heb
nee doe maar niet, heb geen zin in het gezeik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Ik ga haar even bashen voor je
Ik wist het. En die muts zo hard ontkennen he.quote:
Volgende keer, eerder vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist het. En die muts zo hard ontkennen he.
Maar laat haar links liggen. Jullie hele relatie werd al breed uitgemeten op FOK!![]()
Doe desnoods een TR als ze weer eens bezig is.
Had haar er al een keer mee geconfronteerd. Vermoorde onschuld uithangen toenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgende keer, eerder vragen
Doe ik ook, ik ga er niet meer op in heb er geen zin in.
ik heb het losgelaten, dat zij dat niet doet en allerlei onwaarheden gaat lopen lullen is haar zaak.
ze gaat vanzelf onderuit.
Want bijvoorbeeld nu, zij opent een topic, begint mij daarin af te zeiken en uiteindelijk wordt ze zelf afgezeken.
Wat mij betreft, eigen schuld.
Dat zij zo door wilt gaan is haar zaak, maar ik verlaag me niet tot haar niveau
Van Crazy987quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had haar er al een keer mee geconfronteerd. Vermoorde onschuld uithangen toen![]()
En tegen jou heb ik ook al een keer gezegd dat ik dacht dat je een kloon was, alleen niet van wie
OOOOOOOOOOOOOOOHWW!!! Ik dacht al!quote:
Mag ze van mij proberen, ik ga er niet in reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |