Toch niet om je eigen grappen hoop ik?quote:
Alsof er zoveel grappen door anderen worden gemaakt in dat topicquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch niet om je eigen grappen hoop ik?
Ik moet je teleurstellen, ik lach vaak om mijn eigen grappenquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch niet om je eigen grappen hoop ik?
Ik leef nog hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ik lach vaak om mijn eigen grappen
Ga je schamen danquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vaak zijn ze superslecht
Zo slecht dat je eigenlijk lacht uit medelijden? Zo van anders lacht er echt niemand om mequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vaak zijn ze superslecht
Ja preciesquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo slecht dat je eigenlijk lacht uit medelijden? Zo van anders lacht er echt niemand om me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja preciesik heb wel een hele aanstekelijke lach, een beetje kraai-achtig, dus daar moeten mensen dan vaak om lachen en dan lach ik dus niet alleen
Ja die lach horen wij ook wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja preciesik heb wel een hele aanstekelijke lach, een beetje kraai-achtig, dus daar moeten mensen dan vaak om lachen en dan lach ik dus niet alleen
Noemen je vrienden je ook "de kraai"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Niet zo he! Ik heb ook gevoelens hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Noemen je vrienden je ook "de kraai"?
Sollyquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet zo he! Ik heb ook gevoelens hoor
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:21 schreef lipjes het volgende:
Goedemorgen.
wat is dat toch, beetje mist en niemand kan meer rijden?
net buiten mijn woonplaats 3 op elkaar geknalt.
de rest van de weg alleen mar 60-70 kunnen rijden
en 1tje achter me dacht dat die met zijn ruitewissers de mist weg kon krijgen
hmm... dat ontken ik alvast.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dat snap ik ook nooit. Al vind ik die malloten die je met 130 inhalen tijdens dikke mist nog net wat erger hoor
Ook al koude koffie?quote:
Ik heb haar zojuist heul veul kusjes gegevenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Onze geliefde Suikertaartje is Jarig voor degene die Suikertaartje kennen feliciteer haar hier
NBT... mijn FOK!schatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |