Bones was handig gisteren. Ik snap nu eindelijk een beetje die Jersey Shore taalquote:
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bones was handig gisteren. Ik snap nu eindelijk een beetje die Jersey Shore taal
Maar ik vind wel dat die slet van booth weer weg moet. Ik zit al een paar seizoenen te wachten tot bones en booth gaan seksen en dan gooien ze zo'n blonde snol de serie inquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.
En: goedemorgen!!
Luttequote:Op dinsdag 16 november 2010 07:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Bones is echt een heldin, met haar 'afschrik'-houding.
En: goedemorgen!!
Haha, dat werd hier dus ook al gezegd. Ik denk dat ze er vlak voor het seizoenseinde uitgaat, Booth en Bones iets krijgen, en dat gaat dan begin nieuwe seizoen weer uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik vind wel dat die slet van booth weer weg moet. Ik zit al een paar seizoenen te wachten tot bones en booth gaan seksen en dan gooien ze zo'n blonde snol de serie in![]()
Mogguh
In het water? Waar anders?quote:
Allstarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:55 schreef Lutte het volgende:
Sneakers of enkellaarsjes? Wat een lastige keus zo 's morgens vroeg!
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.quote:
Merkengeneuzel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.
En enkellaarsjes zijn het geworden, dankje NBT.
En hoi HT.
YW!quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb geen all stars. Merkengeneuzel.
En enkellaarsjes zijn het geworden, dankje NBT.
En hoi HT.
Je suggesties zijn dan ook wel geniaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |