Faalquote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
En Ploertendoder is met maar één hoofdletter.
Fixed, met één hoofdletter!quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
En Ploertendoder is met maar één hoofdletter.
In de krochten van de hel ja.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Heb je het topic kunnen vinden?
Lutte wil heel graag maar ik mag nooooit.quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Faal![]()
LUTTE KOMT![]()
misschien
quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lutte wil heel graag maar ik mag nooooit.
Ik wil wel komen! Ik weet nog niet of ik kom, eerst kon ik niet op de eerste datum, want dan ga ik onder het mes. Maar deze datum komt veel beter uit, ook geen SE week, dus het kan wel. Maar is het dan vakantie?quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ook echt dom hè HT?
En jij komt natuurlijk niet.
Nee geen vakantiequote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil wel komen! Ik weet nog niet of ik kom, eerst kon ik niet op de eerste datum, want dan ga ik onder het mes. Maar deze datum komt veel beter uit, ook geen SE week, dus het kan wel. Maar is het dan vakantie?
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?quote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik hoop het! je mag bij PD en mij slapen!
waar we wel gaan slapen
Ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?
Dan zou het moeten kunnen, dan nog kijken of ik mag:Pquote:
Mij hoor je niet klagen!quote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik Snaavel en Millaa zo gek krijg mee te gaan mag het wel? Iemand problemen mee?
Ik ook over een paar minuutjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar liefjes
Ik ga slapenik spreek jullie later wel weer over het idee van de Meet
Trusten lekkerding!quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar liefjes
Ik ga slapenik spreek jullie later wel weer over het idee van de Meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |