abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88756623
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.
Dude, jij beschuldigt mij, en ik moet zelf het bewijs leveren? Zo werkt het niet jongetje :N
Tevens heb jij geen recht van spreken, als we zo gaan beginnen kan ik ook nog wel wat diamantjes van jou opzoeken ^O^
pi_88756695
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Michhas het volgende:

[..]

Dude, jij beschuldigt mij, en ik moet zelf het bewijs leveren? Zo werkt het niet jongetje :N
Tevens heb jij geen recht van spreken, als we zo gaan beginnen kan ik ook nog wel wat diamantjes van jou opzoeken ^O^
Dat kan altijd wel, ik geef zelf toch ook toe dat ik gebaggerd heb? Dat hoef je echt niet te bewijzen, dat weet ik zelf ook wel. En ik wil het trouwens niet eens bewijzen van jou, mij boeit het eerlijk gezegd niet zo veel.
pi_88756751
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dat kan altijd wel, ik geef zelf toch ook toe dat ik gebaggerd heb? Dat hoef je echt niet te bewijzen, dat weet ik zelf ook wel. En ik wil het trouwens niet eens bewijzen van jou, mij boeit het eerlijk gezegd niet zo veel.
Wat gedraag je je dan weer als een fucking klein kind :')
pi_88756754
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

waarom begin je er dan over lieverd :'(
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88756786
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

waarom begin je er dan over lieverd :'(
Hij vroeg erom waarom hij niet in de TT stond, dat was de reden, en toen ging hij ervan uit dat hij niet meer welkom was. Terwijl hij dat nog wel is ;(
pi_88756856
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Hij vroeg erom waarom hij niet in de TT stond, dat was de reden, en toen ging hij ervan uit dat hij niet meer welkom was. Terwijl hij dat nog wel is ;(
OP motherfucker, OP! Die TT zal mij een fucking worst wezen :N
pi_88756877
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

je bedoeld voor die meet?
pi_88756934
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Oh, fuck. Dan heb ik heel erg verkeerd gelezen :@ Kom je? Dan zet ik je erbij :*
pi_88756980
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Oh, fuck. Dan heb ik heel erg verkeerd gelezen :@ Kom je? Dan zet ik je erbij :*
Hij is beledigd en komt dus niet meer. helaas volgende keer beter
pi_88756989
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

je bedoeld voor die meet?
Ja... En nee, het was geen serieuze post waarom ik niet in de OP sta, maar HT moet weer met zijn kinderlijke gedrag komen en mij het bloed onder de nagels vandaan halen.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet :N
pi_88757016
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja... En nee, het was geen serieuze post waarom ik niet in de OP sta, maar HT moet weer met zijn kinderlijke gedrag komen en mij het bloed onder de nagels vandaan halen.
:* Kom je ook? :o
pi_88757031
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Hij is beledigd en komt dus niet meer. helaas volgende keer beter
Wat nou beledigd :') Ik was erbij toen het idee ontstond, waarom zou ik niet komen
pi_88757049
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:

[..]

Volgens mij ben je dan erg snel boos, het was niet zo kinderachtig bedoeld :'(
pi_88757055
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wat nou beledigd :') Ik was erbij toen het idee ontstond, waarom zou ik niet komen
was een grapje schat :*
pi_88757093
Kom je nou of niet? Dan zet ik het in de OP o|O
pi_88757131
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

:* Kom je ook? :o
Neen. Niet hierom, ik geef er gewoon niks om :)
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Volgens mij ben je dan erg snel boos, het was niet zo kinderachtig bedoeld :'(
Je kan er niks aan doen, ik weet het, maar je wordt in mijn ogen met de dag irritanter
pi_88757166
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

Je kan er niks aan doen, ik weet het, maar je wordt in mijn ogen met de dag irritanter
Jammer :*
pi_88757188
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Michhas het volgende:

[..]

[..]

Dan let je niet op, ik bagger al heel lang niet meer, en post ook veel minder kinderachtige puberale opmerkingen. Dat merken de meeste mensen.
pi_88757273
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dan let je niet op, ik bagger al heel lang niet meer, en post ook veel minder kinderachtige puberale opmerkingen. Dat merken de meeste mensen.
Richting de 17 komt het volwassen gedeelte toch nog niet bij mannen? of zit ik weer niet op te letten? :o
pi_88757303
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nee, je post veel minder, dus automatisch bagger je minder. Tevens post je veel hier, waar het niet gezien wordt als bagger maar als SC.
En ja ik let wel op, en ja je baggert amper meer, maar je blijft fucking irritant doen.
pi_88757309
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Richting de 17 komt het volwassen gedeelte toch nog niet bij mannen? of zit ik weer niet op te letten? :o
Nee, nog lang niet. Maar jij moet ook toegeven dat ik mij beter ga gedragen, toch?
pi_88757369
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Nee, nog lang niet. Maar jij moet ook toegeven dat ik mij beter ga gedragen, toch?
Ja dat is zo :*
pi_88757384
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:43 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nee, je post veel minder, dus automatisch bagger je minder. Tevens post je veel hier, waar het niet gezien wordt als bagger maar als SC.
En ja ik let wel op, en ja je baggert amper meer, maar je blijft fucking irritant doen.
Dan snap ik niet wat er zo irritant is. En ik post veel minder? Mijn postcount gaat alleen maar omhoog. In plaats van heel vaak "kuttopic" enzo te roepen, doe ik nu TR en post ik niks, dus vandaar dat je mij minder ziet posten.
pi_88757439
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Ja dat is zo :*
En dat is te merken, ik heb veel minder notes, en users doen aardiger, en dat merken de Modjes ook!
pi_88757495
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

En dat is te merken, ik heb veel minder notes, en users doen aardiger, en dat merken de Modjes ook!
Goed van je ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')