Wat krijg je volgend jaar?quote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.awesomenessreminders.com/
Dat kreeg ik een keer voor mij verjaardagHet beste kado ooit!
Ik hoop hetzelfde, dit cadeau zal ik iedereen toewensen, het is ook zo leuk dat elke keer iemand anders belt en echt een leuk gesprek aangaatquote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat krijg je volgend jaar?
Zal ik je bellen voor je verjaardag dan?quote:Op maandag 15 november 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoop hetzelfde, dit cadeau zal ik iedereen toewensen, het is ook zo leuk dat elke keer iemand anders belt en echt een leuk gesprek aangaat
quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zal ik je bellen voor je verjaardag dan?
Altijd!quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar alleen als jij mij ook belt voor mijn verjaardag,
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat was niet te merken op het begin van het andere topic, en in de rest van je posts.
Je weet wanneer mijn verjaardag is?quote:
Je bent welkom hoor, maar bagger waardeer ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.
Nee je bent wel lief, en ik vind je posts wel grappigquote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aha. Oké, ik ben niet meer welkom, het is duidelijk.
10 April, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je weet wanneer mijn verjaardag is?
De jouwe weet ik namelijk wel
Met je rariteitenquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, maar bagger waardeer ik niet
Geen ruzie maken kindersquote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je rariteitenGa jij mij nou beschuldigen van baggeren?
Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.quote:Op maandag 15 november 2010 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met je rariteitenGa jij mij nou beschuldigen van baggeren?
Heb ik ook echt geen zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geen ruzie maken kinders
Hij heeft geeneens posts in dit topic, hooguit in het vorigequote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lees je toch? Je laatste 10 posts in dit topic, noteer ze even en lees ze terug.
Ik heb het ook over het vorige topicquote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens posts in dit topic, hooguit in het vorige
je zegt niet eens zijn naampje goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het ook over het vorige topicJij en ik zijn de enige die posts hebben in dit topic. (en nu ook Micchas
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |