Ik weet er ook wel meer, Yvonne en Danny enzoquote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet er wel meer maar die komen niet in deze SC
quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet er ook wel meer, Yvonne en Danny enzo![]()
En van nog wel wat andere users.
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa alleen als jij iets vraagt, anders niet
Die is nog steeds in paniek omdat deze TT niet met Waar begintquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook nietIk vraag me af waar Lutte is
quote:Op maandag 15 november 2010 20:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die is nog steeds in paniek omdat deze TT niet met Waar begint
AAWH arme Lutte! nu gaat ze SwJ waarschuwen dat je haar pestquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik haar toch mooi even te pakkenIk denk dat ze nu 112 aan het bellen is
Dat mag niet! Ik heb al héél lang geen note gehadquote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
AAWH arme Lutte! nu gaat ze SwJ waarschuwen dat je haar pest
Ik ook niet!quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat mag niet! Ik heb al héél lang geen note gehad
Hoeveel heb jij er?quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet!
jij hebt vast meer notes dan mij
20quote:
ik heb jou over 3 weken niet ingehaald want ik krijg ook geen notes meer omdat ik lief ben tegen SwJ!quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
20Maar over 3 weken heb jijj mij ingehaald! Want ik krijg geen notes meer!! Hooguit positieve
Shitquote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb jou over 3 weken niet ingehaald want ik krijg ook geen notes meer omdat ik lief ben tegen SwJ!
Dat is wel beter ja!quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
ShitIk vind het wel gek, ik heb zoveel gebaggerd, en nog steeds zo "weinig" notes! Maar ik ben wel gestopt met baggeren! En dat voelt goed! Mensen worden steeds positiever (lees: minder negatief) over mij!
ik ben ook trots op je, ik ben blij dat je zo goed gaat in de maatschappij.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Inderrdaad! Ik ben ook heel trots op mijzelf!
Het zal wel moeilijk worden! Onderschat het niet!quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook trots op je, ik ben blij dat je zo goed gaat in de maatschappij.
Wil je mij helpen een beter mens te worden zodat SwJ trots op me is?
Ik heb alles over voor SwJ!quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het zal wel moeilijk worden! Onderschat het niet!
PM hem elke dag waar in staat: "Je bent geweldig"quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb alles over voor SwJ!
HAHAHA okequote:Op maandag 15 november 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM hem elke dag waar in staat: "Je bent geweldig"
http://www.awesomenessreminders.com/quote:Op maandag 15 november 2010 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan vindt hij het irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |