vertel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
Net iemand in in verlegenheid gebracht per telefoon
mijn dag is weer goed
Lekker stuk van mequote:
Ahhh Jammer..... Hopen dat ze wel slaagt onder druk! Want tijdens leren en examens geen sex, waar haal je dan je rust vandaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ze is dan bezig met afstuderen dus dat kan helaas niet.
Vertel vertel vertelquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
Net iemand in in verlegenheid gebracht per telefoon
mijn dag is weer goed
Dat zegt iemand anders ook altijd tegen mequote:
haha okee, uhmmmmm..... Ploertje van me?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat zegt iemand anders ook altijd tegen meIk vind t op zich wel meevallen
Geile ploertquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:35 schreef NBT het volgende:
[..]
haha okee, uhmmmmm..... Ploertje van me?
Een goed boek ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh Jammer..... Hopen dat ze wel slaagt onder druk! Want tijdens leren en examens geen sex, waar haal je dan je rust vandaan!
ik moest iets vragen en hij kon geen antwoord geven en op het eind voelde hij zich helemaal aangevallen etc..quote:
Hmmm, zou ik nooit aan gedacht hebben!quote:
Ik dacht dat ik dronken wasquote:
nee meidquote:
ja, zal ik naar de dokter gaan?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee meidOok tijdens je slaap?
Neequote:
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpenquote:
[plaats hier uw seksistische opmerking]quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpen
nee, want NBT bijtquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat Ploertendoder meent dat hij je beter kan helpen
Heeft het gesmaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |