Stomp haar!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
ik weet niet wat er met mijn ex is, maar kreeg net een tip van iemand dat ik weer zwart wordt gemaakt
pief paf poefquote:
pubersquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
ik weet niet wat er met mijn ex is, maar kreeg net een tip van iemand dat ik weer zwart wordt gemaakt
nee, ik ga er niet op in, stuur dr nog wel een bericht dat ze eens moet ophouden want ik vind het nergens op slaan.quote:
Gastquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:23 schreef lipjes het volgende:
lol
yup.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
yup.
maar ik ga er niet op in.
laat haar dr lolletje maar hebben, ben blij dat ik een andere vriendin heb
nee doe maar niet, heb geen zin in het gezeik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Echt?Ik ga haar even bashen voor je
Ik wist het. En die muts zo hard ontkennen he.quote:
Volgende keer, eerder vragenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist het. En die muts zo hard ontkennen he.
Maar laat haar links liggen. Jullie hele relatie werd al breed uitgemeten op FOK!![]()
Doe desnoods een TR als ze weer eens bezig is.
Had haar er al een keer mee geconfronteerd. Vermoorde onschuld uithangen toenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef lipjes het volgende:
[..]
Volgende keer, eerder vragen
Doe ik ook, ik ga er niet meer op in heb er geen zin in.
ik heb het losgelaten, dat zij dat niet doet en allerlei onwaarheden gaat lopen lullen is haar zaak.
ze gaat vanzelf onderuit.
Want bijvoorbeeld nu, zij opent een topic, begint mij daarin af te zeiken en uiteindelijk wordt ze zelf afgezeken.
Wat mij betreft, eigen schuld.
Dat zij zo door wilt gaan is haar zaak, maar ik verlaag me niet tot haar niveau
Van Crazy987quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had haar er al een keer mee geconfronteerd. Vermoorde onschuld uithangen toen![]()
En tegen jou heb ik ook al een keer gezegd dat ik dacht dat je een kloon was, alleen niet van wie
OOOOOOOOOOOOOOOHWW!!! Ik dacht al!quote:
Mag ze van mij proberen, ik ga er niet in reageren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |