Wat is er mis mee? Beter als maandag ochtend wat mij betreft.quote:
Vrijdag vrij én volgende week maandagquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben vandaag vrij... ik moet morgen werken
Ja... alvast sterktequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
Ik ben vrijdag altijd vrij!![]()
Maar we komen steeds dichtbij donderdag!
Aha... Ik snap er geen reet van, maar, ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:36 schreef NBT het volgende:
Ik ben vrijdag altijd vrij!![]()
Maar we komen steeds dichtbij donderdag!
Thnxx....quote:
Wat is er donderdagquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:45 schreef NBT het volgende:
[..]
Thnxx....Het kom steeds dichterbij!
Dan krijg ik te horen of ik een vast contract krijg of eruit gegooid word hiero!quote:
Oja, dat was ik vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan krijg ik te horen of ik een vast contract krijg of eruit gegooid word hiero!
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja, dat was ik vergetenWaarom de hele tijd zo'n boze smiley, is toch alleen maar goed? Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent
Dan mag je eindelijk weg van dat helhol, en kun je ander werk zoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!
Het komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo zenuwachtig...... Wat nou als het niet zo is!
Waar is dat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan mag je eindelijk weg van dat helhol, en kun je ander werk zoekenkom bij Vitens werken!
I hope so!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
[ afbeelding ]
verslaafdequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pff... Dat ik naar huis wil, de hele dag stomend hete sex hebben en gamen
Wat Michhas zegt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |