Helaas geen reactie meer gehad nee. Maar als ik dit lees heb je er inderdaad niks aan gemist. Wat slecht zegquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef RonaldV het volgende:
Allrighty then. Niks gemist aan de pers-pas. Had net een andere fotograaf (MET perspas) aan de telefoon en als ik zeg dat hij pissed is, dan doe ik hem tekort. Een lokale organisatie en de TV organisatie die het niet met elkaar eens zijn, als er eindelijk overeenstemming is komt de politie er door die het alsnog verbiedt, en zelfs de burgemeester moet ingrijpen (maar dat gebeurt dan weer te laat). Ik heb plaatjes (het scheelt als je je eigen buurt kent), moet alleen even kijken wat er wel en niet gelukt is.
Gezien, maar je bent niet de enige gegadigde. Moeten we spoedig dus even naar kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef ries89 het volgende:
Ohw, sorry. Had niet gemerkt dat ik hem dichtgemaakt had. Nogmaals de vraag dan: Siegfried, heb je mijn pm over de Midwinter fair gelezen? Is over een maand.
Foto's zijn welkom! Kunnen we samen met de foto's die Ronald heeft een mooie special mee makenquote:
Is alleen geen harderwijk hequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Foto's zijn welkom! Kunnen we samen met de foto's die Ronald heeft een mooie special mee maken
7 430px foto's verstuurd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Foto's zijn welkom! Kunnen we samen met de foto's die Ronald heeft een mooie special mee maken
Zowel aan fokfotograaf als aan frontpage verstuurd, vanmiddag tegen 3 uur al.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Helemaal goed, thanks
Even afwachten wat Ronald heeft
Owquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zowel aan fokfotograaf als aan frontpage verstuurd, vanmiddag tegen 3 uur al.
Okequote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gezien, maar je bent niet de enige gegadigde. Moeten we spoedig dus even naar kijken
Hm, ik denk dat ik al weet welk huis Sinterklaas vanavond 'vergeet'.quote:
Kom ik op terug Marco. Tis druk, en ik vrees dat we daarvoor al te laat zijn. Maar ik kom erop terug.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:26 schreef Marco001 het volgende:
Even een kickje, Ik vraag me af of er al iemand hiermee bezig is?
Ik denk dat ik daar wel bij benquote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Siegfried het volgende:
Iemand zin en tijd om morgen (12-15u) in Den Haag te fotograferen bij een studenten-demonstratie?
http://www.facebook.com/event.php?eid=168246756540118
http://www.nu.nl/politiek(...)ag-demonstratie.html
Foto's zijn bijzonder welkomquote:
Van morgen? Kijk maar wat interessant is: waar mogelijk een overzichts-shot om te zien hoeveel studenten er waren, wat portretten. Uiteraard foto's van eventuele opstootjesquote:Op zondag 28 november 2010 23:16 schreef zquing het volgende:
als er nog speciale dingen zijn welke jullie willen hebben
Zou handig zijn als je achter deze namen ook de url's van de repo's kan zetten.quote:Op maandag 29 november 2010 00:07 schreef Siegfried het volgende:
Voor de FOK!verkiezingen ben ik bezig met een lijstje van alle FOK!fotografen die in 2010 actief zijn geweest. Zojuist ben ik in het CMS alle fotoreportages van 2010 langsgelopen, en daar is onderstaand lijstje uit voortgekomen:
Altern8
Andyy
Angel008
calime
Compumess
Dark_angelus
didotcicero
einschtein
fFarl / photolex
Fraubitch
Freud
Juicyhil
Marc H
Marco001
Mascleta
Meneer Draak
Mirjam
mrmpro
PdeHoog
Pink_floyd
Puala
Ries89
RobinJB
RonaldV
Rowinvd
Siegfried
taxibabe
theSoron
Tijgertje.
Timmos
Ultra_Ivo
Whaley
Xilantof
Ynske
Zorro
Mis je jezelf, en heb je in 2010 wel bijgedragen? Meld je dan hier, en post even een linkje naar de reportage waar je aan meegewerkt hebt
Doe ik, en ik maak gelijk het jaaroverzicht van 2010quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zou handig zijn als je achter deze namen ook de url's van de repo's kan zetten.
Misschien een idee om al die repo's op het forum te zetten, in het kader van de fokwedstrijd?
It's a hell of a job, but someone..quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo da's wel even werk of niet dan
Vraag ik voor je aan. En jij hoort natuurlijk ook in het FOK!fotografen-lijstjequote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Peter het volgende:
Staat er trouwens iets boeiends in dat FOK!fotografen-forum?
Zo ja, dan wil ik dat ook wel willen kunnen zien
Het is voor je aangevraagd. Ik hou je op de hoogte of het luktquote:Op woensdag 1 december 2010 14:26 schreef ries89 het volgende:
Ik zou het leuk vinden om te gaan. Is het mogelijk om accreditatie voor 2 te regelen? Dan kan ik foto's en wat gefilmde sfeerbeelden verzorgen.
Ohja, voor a.s. vrijdag in dat geval, 3 december.
Euh? wèlk forum?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:45 schreef Peter het volgende:
Staat er trouwens iets boeiends in dat FOK!fotografen-forum?
ff-toegang werkt nog niet, maar maak eerst maar het jaaroverzicht afquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vraag ik voor je aan. En jij hoort natuurlijk ook in het FOK!fotografen-lijstje
Daar had men inderdaad moeite mee, om jou die rechten te geven. Breuls moest daar naar kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:09 schreef Peter het volgende:
[..]
ff-toegang werkt nog niet, maar maak eerst maar het jaaroverzicht af
Zeker eerst een aparte rechtengroep bouwenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar had men inderdaad moeite mee, om jou die rechten te geven. Breuls moest daar naar kijken
Maand | Aantal reportages |
januari | 8 |
februari | 7 |
maart | 9 |
april | 11 |
mei | 26 |
juni | 12 |
juli | 23 |
augustus | 13 |
september | 9 |
oktober | 11 |
november | 14 |
december | 2 |
Totaal | 145 |
User: | Aantal reportages in 2010: |
Siegfried | 14 |
Whaley | 13 |
Dark_angelus | 13 |
Sjoemie | 10 |
Pink_Floyd | 8 |
Ynske | 8 |
Ultra_Ivo | 8 |
Puala | 6 |
RonaldV | 6 |
mrmpro | 6 |
calime | 5 |
Angel008 | 3 |
Xilantof | 3 |
ries89 | 3 |
Zorro | 3 |
Charlona | 3 |
Mirjam | 3 |
Meneer Draak | 3 |
NiGeLaToR | 3 |
Mascleta | 2 |
dennistd | 2 |
Wack-O | 2 |
Juicyhil | 2 |
Taxibabe | 2 |
Freud | 2 |
fraubitch | 2 |
Rowinvd | 2 |
Muck | 2 |
TJDoornbos | 2 |
OA | 2 |
photolex | 1 |
Peter | 1 |
PKfotografie | 1 |
Ferry_76 | 1 |
CompuMess | 1 |
zquing | 1 |
einschtein | 1 |
Dizer | 1 |
Timmos | 1 |
Molurus | 1 |
problematiQue | 1 |
Tijgertje. | 1 |
Marc H | 1 |
theSoron | 1 |
maartena | 1 |
slashyou | 1 |
Altern8 | 1 |
Netsplitter | 1 |
existenz | 1 |
franklop | 1 |
rubbereend | 1 |
sportfreak | 1 |
DerMeister | 1 |
Patje1987 | 1 |
PdeHoog | 1 |
didotcicero | 1 |
juiced | 1 |
JJdJ1984 | 1 |
Marco001 | 1 |
andyy | 1 |
Klopt. Eind van het jaar zal ik em nog een keertje updatenquote:Op zondag 5 december 2010 09:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Die lijst moet je continu aanpassen, reportages verschijnen ook in december.
Nee I know. Jij stuurt echt retevaak foto's op, maar dat zijn dan inderdaad foto's die bij nieuwsitems geplaatst worden en niet zo gauw als reportage. Het was ook niet te doen om die nieuwsberichten er allemaal bij te zoeken, helaasquote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Timmos het volgende:
Jammer dat er hier zo goed als niks fok!waardigs te fotograferen is.. Heb geloof ik ook nog foto's voor wat nieuwsitems verzorgd maar niks noemenswaardigs om te willen winnen
Hm, je hebt gelijkquote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef Timmos het volgende:
Retevaak? Heb misschien max 5x foto's opgestuurd dit jaar.. Volgens mij niet eens
(Ik denk vaak dat incidenten dit jaar waren maar dan bleek het alweer een jaar geleden te zijn..)
Het is jammer dat het enige popfestival wat Zeeuws-Vlaanderen had na 2 jaar al voorbij is.. Voor de rest is er hier niks
foto's zitten in de mailboxquote:Op maandag 6 december 2010 18:25 schreef Ynske het volgende:
T was koud bij er IJssculpturen
ben ze nu aan t doornemen, hoop ze vanavond aan te kunnen leveren
[ afbeelding ]
430px voor de FP, 640px voor het forum. Graag beide aanleverenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:20 schreef Rowinvd het volgende:
Zou iemand mij nog een keer de formaten kunnen vertellen waarin gewenst is dat de foto's aangeleverd worden? Dacht dat in ieder geval een van de formaten 430px was...
Was even bezig om mijn Photoshop batches opnieuw te orderen, helaas ging er iets mis![]()
Tis aangevraagd. Nog geen update over.quote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef ries89 het volgende:
Is er al een update over de midwinter fair? Is dit weekend al.
Top, dat zocht ik jaquote:Op woensdag 8 december 2010 00:44 schreef Siegfried het volgende:
[..]
430px voor de FP, 640px voor het forum. Graag beide aanleveren
.rar of .zip graag jaquote:Op donderdag 9 december 2010 21:15 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Top, dat zocht ik ja
En dan ook nog in een .rar bestand, toch?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Ik ga over deze even overleggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:47 schreef Marco001 het volgende:
Heren/dames van de regie..
Zou iemand voor mij hiervoor een perskaart willen aanbvragen?
http://www.dreamharps.nl/page.php?nr=41
Liefst voor de voorstelling in Januari, en uiteraard mits het jullie wel wat lijkt, een reportage van Omnia op de FP..
ja! gelijk ook ff sturen naar frontpage@fok.nl aubquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:48 schreef Rowinvd het volgende:
Nog interesse in de foto's van de uitvaartstoet van Hells Angels vanmiddag in Haarlem?
Ze zitten in de mailbox(en)!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja! gelijk ook ff sturen naar frontpage@fok.nl aub
We hebben even overlegd en dit is niet een evenement waarvoor we plek zien op FOK!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga over deze even overleggen
Nou, vanaf hier gaat het niks worden in ieder geval.quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef Imzadi het volgende:
Het is weer de tijd van de Geminiden.
Als het dus vannacht weer een beetje helder is, zijn er als het goed is weer heel veel 'vallende sterren' te zien.
Het gaat met mijn camera niet echt lukken, maar misschien dat een ander hier geinteresseerd is.
Meer info:
Vallende sterren in december: de Geminiden
Geminiden lichten de nachthemel op
Tussen 7 en 17 december zijn de Geminiden weer actief. Dit is een meteorenzwerm die trage en heldere vallende sterren voortbrengt.
De radiant (het punt aan de hemel van waaruit deze meteoren lijken te vertrekken) is gelegen nabij de ster Castor van het sterrenbeeld Tweelingen.
Het maximum van deze zwerm is voorzien op dinsdag 14/12 rond 12h 's middags. We kijken dus best zowel de nacht voordien en erna.
Op 13/12 is de maan in Eerste Kwartier, ze gaat onder voordat de radiant op zijn hoogste punt staat (rond 2h).
Bron: http://www.urania.be
Hier is het ondertussen ook helemaal dicht getrokken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, vanaf hier gaat het niks worden in ieder geval.
Een en al bewolking, geen enkele ster te zien, laat staan Castor...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
En morgenavond? Is er dan nog wat te zien?
Dan zit ik namelijk in de Flevopolder, en dan kan mijn broertje best even een paar minutjes/uurtjes wachten
Volgens mij dus wel. Het hoogtepunt is pas net geweest, dus ik ga er van uit dat er nog heel wat te zien valt.quote:Tussen 7 en 17 december zijn de Geminiden weer actief.
quote:Royal Republic staat voor luid, energie en rock nroll. Sinds de oprichting eind 2007 is het hard gegaan met de band uit het Zweedse Malmö. Na de nummer 1 hit in eigen land zijn de bandleden er helemaal klaar voor om de rest van Europa te veroveren. Het debuutalbum We Are The Royal staat vol onvervalste rock n roll met diverse invloeden en laat een uniek geluid horen.
Na een succesvolle showcase in de Bitterzoet en de eerste single Tommy-Gun die het goed deed op de radio Hoogste tijd voor de tweede single Underwear en op 4 februari een optreden in de 013.
Single #1 Tommy-Gun:
Single #2 Underwear (net uit):
wrom laat ook maar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Rowinvd het volgende:
Zitten nog wat plaatjes van een brandje in Wormer in de mailbox, kijk maar of jullie er nog wat mee kunnen want vlammen... ach, laat ook maar![]()
![]()
ik ben beschikbaar voor Royal Republic ik hoor het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef fotograferik het volgende:
Klinkt wel stevig, kan alleen vanavond pas laten horen of ik kan
Ik heb je naam doorgegeven, als ik wat hoor laat ik het je even weten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef fotograferik het volgende:
[..]
ik ben beschikbaar voor Royal Republic ik hoor het wel.
Je mag er niet eens met ene mobiel fotograferen, hoe wil je een accreditatie regelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Mirjam het volgende:
mocht er een accreditatie zijn voor de kama sutra beurs, dan wil ik daar wel eventueel heen
weet ik veel, ik dacht dat dat mocht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je mag er niet eens met ene mobiel fotograferen, hoe wil je een accreditatie regelen?
Behoorlijk ik heb ook even gekeken, moeten een hoop toffe foto's van gemaakt kunnen zijn..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag.
op de buis zag het er tof uit in ieder geval
Juicy was erbij als reviewer en heeft ook wat foto's gemaakt, staan er iig 2 in de review, maar hopelijk heeft hij er nog meer voor een specialquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Behoorlijk ik heb ook even gekeken, moeten een hoop toffe foto's van gemaakt kunnen zijn..
Schön!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Juicy was erbij als reviewer en heeft ook wat foto's gemaakt, staan er iig 2 in de review, maar hopelijk heeft hij er nog meer voor een special
Kan niet meer editten, dus maar een quote..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Rowin, onder dit bericht staan wat foto's van jou!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef Rowinvd het volgende:
Deze foto's zitten in de Frontpage en FokFotograaf mailbox, mocht er interesse in zijn....#brand #amsterdam
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Kan er iemand anders ipv van Ynske naar Pinkpop persconferentie woensdagmiddag (11.45 - 13.30-14u ong) in Paradiso?? Ze is verhinderd vanwege werk. Graag snel laten weten dan kan ik de naam om laten zetten
"foto" hierboven kan alles zijn wat je wilt. De -1, -2 etc moeten ALTIJD zo in de bestandsnamen staan. Voor de kleine versie geldt dat hieraan vast meteen een lowercase "s" zit.quote:foto-1.jpg
foto-1s.jpg
foto-2.jpg
foto-2s.jpg
etc.
Ik neem deze even mee naar achterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Kun je die pm nogmaals sturen maar dan naar mij?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
daar zeg je wat. sta er ook nie in,quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
Is er een fotograaf uit Amsterdam en omstreken die hier heen zou willen?quote:Messenwerpen in de Kalverstraat - Machete DVD release
Aanstaande donderdag wordt het duidelijk hoe ver mensen zullen gaan voor een gratis DVD van Machete.
Op 31 maart organiseren wij van 15.00 tot 16.00 uur een spannende actie bij de FAME in Amsterdam.
Klanten kunnen voor een wand gaan staan, waar Kitty de messenwerpster vervolgens enkele vlijmscherpe messen op zal afvuren.
Wie dit aandurft krijgt de Special Edition DVD van Machete gratis mee naar huis.
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: dezequote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef infp2009 het volgende:
Zeg: wat is nou een goede EXIF-plugin voor Chrome?
Pfft, slowchat toch? Kan altijdquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: deze
Te gek! Als ik zelf iets kan regelen om werk uit handen te nemen moeten jullie het maar zeggen. Ze zijn een beetje onduidelijk over die photo pass; daar geven ze geen datum voor.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef MissBliss het volgende:
Je staat op de lijst met GroezrockWat een leuk tijdstip voor aanvragen zeg
Als ik het zo lees vraag ik me trouwens wel af of hetzelfde bedoeld wordt met een press pass en een photo pass..
Moet je wel om 11:58 dit topic checken!quote:Op maandag 4 april 2011 17:50 schreef MissBliss het volgende:
Je kan me die dag nog een reminder sturen
Ow ja, nu zie ik hetquote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Dit is geen slowchat, hier worden aanvragen gedaan voor FOK!fotografen
De slowchat is hier: FOT SC #215 Lekker rijden op de moter 14.gif
Ook ff ge'PM'ed:quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef MissBliss het volgende:
Je mag ook pm-en
Nou ja, ik heb de datum genoteerd dus het moet wel lukken denk ik.
Ons is FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Forno het volgende:
Wat houdt dat precies in Ynske, en wie is 'ons'? Gewoon op de bonnefooi erheen en klikken? Op zich lijkt Assen me wel leuk, woon zelf in groningen. Reiskosten, press pass? Moet je dat zelf regelen?
Lama, heb de OP gelezen.
North sea jazz al geregeld?;)quote:Op donderdag 28 april 2011 07:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ons is FOK!
wij regelen de accreditatie, jij kunt foto's gaan maken, en die komen dan in de reportage op de Frontpage
Assen is idd nog open, heb je even een linkje van je portfolio voor me?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Forno het volgende:
Lijkt me leuk om op 5 mei in Assen te fotograferen.
Zou dan de eerste keer concertfotografie zijn. Ik heb onlangs een musicalavond in een theater gefotografeerd wat prima is gegaan. Is de optie Assen nog open?
Zie je pm!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Doodkapje het volgende:
Als jullie interesse hebben kan ik donderdag wel Nijmegen rapporteren. Burgemeester Thom de Graaf opent het festival... zou gaaf zijn als ik accreditatie kan krijgen.
http://nieuws.nijmegenonl(...)dingsfeest-nijmegen/
Laat maar weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |