quote:Royal Republic staat voor luid, energie en rock nroll. Sinds de oprichting eind 2007 is het hard gegaan met de band uit het Zweedse Malmö. Na de nummer 1 hit in eigen land zijn de bandleden er helemaal klaar voor om de rest van Europa te veroveren. Het debuutalbum We Are The Royal staat vol onvervalste rock n roll met diverse invloeden en laat een uniek geluid horen.
Na een succesvolle showcase in de Bitterzoet en de eerste single Tommy-Gun die het goed deed op de radio Hoogste tijd voor de tweede single Underwear en op 4 februari een optreden in de 013.
Single #1 Tommy-Gun:
Single #2 Underwear (net uit):
wrom laat ook maar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef Rowinvd het volgende:
Zitten nog wat plaatjes van een brandje in Wormer in de mailbox, kijk maar of jullie er nog wat mee kunnen want vlammen... ach, laat ook maar![]()
![]()
ik ben beschikbaar voor Royal Republic ik hoor het wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef fotograferik het volgende:
Klinkt wel stevig, kan alleen vanavond pas laten horen of ik kan
Ik heb je naam doorgegeven, als ik wat hoor laat ik het je even weten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef fotograferik het volgende:
[..]
ik ben beschikbaar voor Royal Republic ik hoor het wel.
Je mag er niet eens met ene mobiel fotograferen, hoe wil je een accreditatie regelen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Mirjam het volgende:
mocht er een accreditatie zijn voor de kama sutra beurs, dan wil ik daar wel eventueel heen
weet ik veel, ik dacht dat dat mocht?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je mag er niet eens met ene mobiel fotograferen, hoe wil je een accreditatie regelen?
Behoorlijk ik heb ook even gekeken, moeten een hoop toffe foto's van gemaakt kunnen zijn..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag.
op de buis zag het er tof uit in ieder geval
Juicy was erbij als reviewer en heeft ook wat foto's gemaakt, staan er iig 2 in de review, maar hopelijk heeft hij er nog meer voor een specialquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Behoorlijk ik heb ook even gekeken, moeten een hoop toffe foto's van gemaakt kunnen zijn..
Schön!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Juicy was erbij als reviewer en heeft ook wat foto's gemaakt, staan er iig 2 in de review, maar hopelijk heeft hij er nog meer voor een special
Kan niet meer editten, dus maar een quote..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Rowin, onder dit bericht staan wat foto's van jou!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef Rowinvd het volgende:
Deze foto's zitten in de Frontpage en FokFotograaf mailbox, mocht er interesse in zijn....#brand #amsterdam
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Kan er iemand anders ipv van Ynske naar Pinkpop persconferentie woensdagmiddag (11.45 - 13.30-14u ong) in Paradiso?? Ze is verhinderd vanwege werk. Graag snel laten weten dan kan ik de naam om laten zetten
"foto" hierboven kan alles zijn wat je wilt. De -1, -2 etc moeten ALTIJD zo in de bestandsnamen staan. Voor de kleine versie geldt dat hieraan vast meteen een lowercase "s" zit.quote:foto-1.jpg
foto-1s.jpg
foto-2.jpg
foto-2s.jpg
etc.
Ik neem deze even mee naar achterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Kun je die pm nogmaals sturen maar dan naar mij?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
daar zeg je wat. sta er ook nie in,quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
Is er een fotograaf uit Amsterdam en omstreken die hier heen zou willen?quote:Messenwerpen in de Kalverstraat - Machete DVD release
Aanstaande donderdag wordt het duidelijk hoe ver mensen zullen gaan voor een gratis DVD van Machete.
Op 31 maart organiseren wij van 15.00 tot 16.00 uur een spannende actie bij de FAME in Amsterdam.
Klanten kunnen voor een wand gaan staan, waar Kitty de messenwerpster vervolgens enkele vlijmscherpe messen op zal afvuren.
Wie dit aandurft krijgt de Special Edition DVD van Machete gratis mee naar huis.
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: dezequote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef infp2009 het volgende:
Zeg: wat is nou een goede EXIF-plugin voor Chrome?
Pfft, slowchat toch? Kan altijdquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: deze
Te gek! Als ik zelf iets kan regelen om werk uit handen te nemen moeten jullie het maar zeggen. Ze zijn een beetje onduidelijk over die photo pass; daar geven ze geen datum voor.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef MissBliss het volgende:
Je staat op de lijst met GroezrockWat een leuk tijdstip voor aanvragen zeg
Als ik het zo lees vraag ik me trouwens wel af of hetzelfde bedoeld wordt met een press pass en een photo pass..
Moet je wel om 11:58 dit topic checken!quote:Op maandag 4 april 2011 17:50 schreef MissBliss het volgende:
Je kan me die dag nog een reminder sturen
Ow ja, nu zie ik hetquote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Dit is geen slowchat, hier worden aanvragen gedaan voor FOK!fotografen
De slowchat is hier: FOT SC #215 Lekker rijden op de moter 14.gif
Ook ff ge'PM'ed:quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef MissBliss het volgende:
Je mag ook pm-en
Nou ja, ik heb de datum genoteerd dus het moet wel lukken denk ik.
Ons is FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Forno het volgende:
Wat houdt dat precies in Ynske, en wie is 'ons'? Gewoon op de bonnefooi erheen en klikken? Op zich lijkt Assen me wel leuk, woon zelf in groningen. Reiskosten, press pass? Moet je dat zelf regelen?
Lama, heb de OP gelezen.
North sea jazz al geregeld?;)quote:Op donderdag 28 april 2011 07:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ons is FOK!
wij regelen de accreditatie, jij kunt foto's gaan maken, en die komen dan in de reportage op de Frontpage
Assen is idd nog open, heb je even een linkje van je portfolio voor me?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Forno het volgende:
Lijkt me leuk om op 5 mei in Assen te fotograferen.
Zou dan de eerste keer concertfotografie zijn. Ik heb onlangs een musicalavond in een theater gefotografeerd wat prima is gegaan. Is de optie Assen nog open?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |