Kan niet meer editten, dus maar een quote..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Rowin, onder dit bericht staan wat foto's van jou!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:28 schreef Rowinvd het volgende:
Deze foto's zitten in de Frontpage en FokFotograaf mailbox, mocht er interesse in zijn....#brand #amsterdam
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
Kan er iemand anders ipv van Ynske naar Pinkpop persconferentie woensdagmiddag (11.45 - 13.30-14u ong) in Paradiso?? Ze is verhinderd vanwege werk. Graag snel laten weten dan kan ik de naam om laten zetten
"foto" hierboven kan alles zijn wat je wilt. De -1, -2 etc moeten ALTIJD zo in de bestandsnamen staan. Voor de kleine versie geldt dat hieraan vast meteen een lowercase "s" zit.quote:foto-1.jpg
foto-1s.jpg
foto-2.jpg
foto-2s.jpg
etc.
Ik neem deze even mee naar achterquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:16 schreef Marco001 het volgende:
Zoeken jullie ook mensen om Yamato te fotograferen in NL?
Zoja, dan wil ik wel naar hun optreden in Drachten of Leeuwarden
Drachten is op 15 apr
Leeuwarden 20 april
Kun je die pm nogmaals sturen maar dan naar mij?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
daar zeg je wat. sta er ook nie in,quote:Op zondag 20 maart 2011 14:32 schreef Chemiu het volgende:
Is er nog behoefte aan nieuwe fok!fotografen of is de pool ondertussen al groot genoeg? Heb wel interesse om evenementen te schieten voor Fok en ook al een PM gestuurd (ondertussen meer dan een maand geleden) maar nooit meer iets over gehoord.
Is er een fotograaf uit Amsterdam en omstreken die hier heen zou willen?quote:Messenwerpen in de Kalverstraat - Machete DVD release
Aanstaande donderdag wordt het duidelijk hoe ver mensen zullen gaan voor een gratis DVD van Machete.
Op 31 maart organiseren wij van 15.00 tot 16.00 uur een spannende actie bij de FAME in Amsterdam.
Klanten kunnen voor een wand gaan staan, waar Kitty de messenwerpster vervolgens enkele vlijmscherpe messen op zal afvuren.
Wie dit aandurft krijgt de Special Edition DVD van Machete gratis mee naar huis.
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: dezequote:Op maandag 4 april 2011 16:24 schreef infp2009 het volgende:
Zeg: wat is nou een goede EXIF-plugin voor Chrome?
Pfft, slowchat toch? Kan altijdquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je zit nogal in het verkeerde topic geloof ik, maar: deze
Te gek! Als ik zelf iets kan regelen om werk uit handen te nemen moeten jullie het maar zeggen. Ze zijn een beetje onduidelijk over die photo pass; daar geven ze geen datum voor.quote:Op maandag 4 april 2011 17:44 schreef MissBliss het volgende:
Je staat op de lijst met GroezrockWat een leuk tijdstip voor aanvragen zeg
Als ik het zo lees vraag ik me trouwens wel af of hetzelfde bedoeld wordt met een press pass en een photo pass..
Moet je wel om 11:58 dit topic checken!quote:Op maandag 4 april 2011 17:50 schreef MissBliss het volgende:
Je kan me die dag nog een reminder sturen
Ow ja, nu zie ik hetquote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Dit is geen slowchat, hier worden aanvragen gedaan voor FOK!fotografen
De slowchat is hier: FOT SC #215 Lekker rijden op de moter 14.gif
Ook ff ge'PM'ed:quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef MissBliss het volgende:
Je mag ook pm-en
Nou ja, ik heb de datum genoteerd dus het moet wel lukken denk ik.
Ons is FOK!quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Forno het volgende:
Wat houdt dat precies in Ynske, en wie is 'ons'? Gewoon op de bonnefooi erheen en klikken? Op zich lijkt Assen me wel leuk, woon zelf in groningen. Reiskosten, press pass? Moet je dat zelf regelen?
Lama, heb de OP gelezen.
North sea jazz al geregeld?;)quote:Op donderdag 28 april 2011 07:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ons is FOK!
wij regelen de accreditatie, jij kunt foto's gaan maken, en die komen dan in de reportage op de Frontpage
Assen is idd nog open, heb je even een linkje van je portfolio voor me?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Forno het volgende:
Lijkt me leuk om op 5 mei in Assen te fotograferen.
Zou dan de eerste keer concertfotografie zijn. Ik heb onlangs een musicalavond in een theater gefotografeerd wat prima is gegaan. Is de optie Assen nog open?
Zie je pm!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Doodkapje het volgende:
Als jullie interesse hebben kan ik donderdag wel Nijmegen rapporteren. Burgemeester Thom de Graaf opent het festival... zou gaaf zijn als ik accreditatie kan krijgen.
http://nieuws.nijmegenonl(...)dingsfeest-nijmegen/
Laat maar weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Doors Down, geen lelijke dingen op het podium enzoquote:
Nahhhh..... ik weet nie hoor. Ben zelf veel met gitaar bezig, dus bij elk concert is het wel kwijlen geblazen bij het zien van gear van bandsquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
3 Doors Down, geen lelijke dingen op het podium enzo
Ik doelde meer op de foto's die komen gaan, er stonden geen geluidsmonitors op het podium. En da's relaxt fotograferenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nahhhh..... ik weet nie hoor. Ben zelf veel met gitaar bezig, dus bij elk concert is het wel kwijlen geblazen bij het zien van gear van bands
Ow ja, haha... dat zeker...quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de foto's die komen gaan, er stonden geen geluidsmonitors op het podium. En da's relaxt fotograferen
Thanks! Op naar de volgendequote:
Kunnen jullie niet voor wat meer koppeling tussen FOT en de FP zorgen? Bijvoorbeeld een sticky waar de nieuwe reportages in vermeld worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Ynske het volgende:
We zijn lekker bezig met z'n allen met het maken van verschillende fotoreportages voor op de FrontPage.
Neem eens een kijkje onder het kopje Specials.
Mocht je interesse hebben om ook voor FOK! op pad te gaan, neem dan even contact op met: fokfotograaf@fok.nl of PM naar: FOKfotograaf
Heb je iets gezien waarvan je zegt, dát lijkt me iets voor een reportage voor FOK! laat ons dat dan even weten.
Er is een topic in MED waar alle nieuwe reportages in staan (Vandaag op FOK!), ik wil die best ook in FOT neerzetten in een stickyquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet voor wat meer koppeling tussen FOT en de FP zorgen? Bijvoorbeeld een sticky waar de nieuwe reportages in vermeld worden.
En ik heb me een tijdje geleden al aangemeld, heb toen alleen niets teruggekregen. Maargoed, toen heb ik mezelf een beetje overschat. En opnieuw inschrijven zou nogmaals een overschatting zijn
Ga ik even overleggen met iemand van Sport.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:15 schreef Robertje het volgende:
En Eurobasket? Van 12 tm 14 augustus in Almere.
http://eurojam2011.com/
Mocht er iets geregeld worden heb ik wel interesse.
De OP klopt wat dat betreft nog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een topic in MED waar alle nieuwe reportages in staan (Vandaag op FOK!), ik wil die best ook in FOT neerzetten in een sticky(in overleg met de FOTmods).
Die aanmelding heb ik niet gezienZet je schroom opzij en meld je nog een keer aan, dan zorgen wij dat het dit keer wél goed gaat
Verstuurd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja je kan ook gewoon mij een pm sturen met de gevraagde gegevensof de fokfotgraaf account, ie krijgen we allemaal.
Je kunt je natuurlijk aanmelden als FOK!Fotograaf.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik kijk met toch wel veel interesse naar dit topic. Enerzijds omdat ik zelf in een discotheek praktisch huisfotograaf ben (bij drukte lopen er nog wel eens externen bij) en dus denk ik, hmm, Fokfotograaf, wellicht iets voor mij. Anderzijds kan ik er ook van leren, want: kijk ik naar de fotos in bijv. dit topic, dan twijfel ik weer bij mijzelf of ik nu al daarbij kom... Moeilijk moeilijk. Wellicht een kwestie van gewoon proberen...
Je hebt er wel enige ervaring voor nodig ja. In principe kan iedereen zich aanmelden, maar we moeten wel het idee hebben dat je foto's van voldoende kwaliteit zijn willen we je ook daadwerkelijk ergens naartoe sturen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef whosvegas het volgende:
Het lijkt me leuk om foto's voor Fok te maken, maarre heb je eigenlijk veel ervaring nodig?
Binnenkort ga ik aan een vervolg cursus fotografie beginnen, waar aandacht wordt besteed aan het fotograferen van.
Wil eerst aan deze cursus beginnen, voordat ik me ga aanmelden
De bedoeling was natuurlijk wel met me DSLRquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:10 schreef Andyy het volgende:
Ahoy, lijkt me dat je daar wel binnen komt met een compact cameratje, maar geen DSLR.
Is dat boeiend?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:55 schreef Iwanius het volgende:
Nog mensen die het Elvis Presley concert in Ahoy gaan bezoeken? Volgens mij was dat ook in maart van dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is dat boeiend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
quote:Op 6 maart 2012 houdt FOK! i.s.m. Disney een speciale en exclusieve IMAX 3D FOK!voorpremière van de film 'John Carter'. Voor deze voorstelling geven wij maar liefst 600 kaarten weg.
Moet ik hiervoor een speciale 'Pers-kaart' hebben om hier ook foto's te mogen maken?quote:FOK! zal aanwezig zijn met fotografen en een filmploeg. Door deelname verklaar je akkoord te gaan met publicatie van dit foto- en videomateriaal.
* MrManuel schaamt zich..quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou het even in het FF gedeelte vragen
Haha, dat ligt deels bij mij. Ik had je toegang aangevraagd, maar nog niet gezien dat je die al gekregen had. Had ik je dus even moeten doorgevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
* MrManuel schaamt zich..
Zie nu pas het gedeelte
Foei foei..!!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Haha, dat ligt deels bij mij. Ik had je toegang aangevraagd, maar nog niet gezien dat je die al gekregen had. Had ik je dus even moeten doorgeven
Klopt, alles gebeurt in een apart forum voor FOK!fotografen. Dat werkt een stuk overzichtelijkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, dit topic is vrij dood, vandaar dat ik niets relevants kon vinden afgelopen week![]()
Mijn bijdrage dit jaar: http://frontpage.fok.nl/s(...)12-canal-parade.html
Dit topic is dan ook voor de mensen die de FOK!fotografen wel interessant vinden, maar nog geen rechten hebben tot het aparte forumquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Klopt, alles gebeurt in een apart forum voor FOK!fotografen. Dat werkt een stuk overzichtelijker
Bedankt voor je bijdrage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |