Zie je pm!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Doodkapje het volgende:
Als jullie interesse hebben kan ik donderdag wel Nijmegen rapporteren. Burgemeester Thom de Graaf opent het festival... zou gaaf zijn als ik accreditatie kan krijgen.
http://nieuws.nijmegenonl(...)dingsfeest-nijmegen/
Laat maar weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 Doors Down, geen lelijke dingen op het podium enzoquote:
Nahhhh..... ik weet nie hoor. Ben zelf veel met gitaar bezig, dus bij elk concert is het wel kwijlen geblazen bij het zien van gear van bandsquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
3 Doors Down, geen lelijke dingen op het podium enzo
Ik doelde meer op de foto's die komen gaan, er stonden geen geluidsmonitors op het podium. En da's relaxt fotograferenquote:Op donderdag 23 juni 2011 07:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nahhhh..... ik weet nie hoor. Ben zelf veel met gitaar bezig, dus bij elk concert is het wel kwijlen geblazen bij het zien van gear van bands
Ow ja, haha... dat zeker...quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de foto's die komen gaan, er stonden geen geluidsmonitors op het podium. En da's relaxt fotograferen
Thanks! Op naar de volgendequote:
Kunnen jullie niet voor wat meer koppeling tussen FOT en de FP zorgen? Bijvoorbeeld een sticky waar de nieuwe reportages in vermeld worden.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:36 schreef Ynske het volgende:
We zijn lekker bezig met z'n allen met het maken van verschillende fotoreportages voor op de FrontPage.
Neem eens een kijkje onder het kopje Specials.
Mocht je interesse hebben om ook voor FOK! op pad te gaan, neem dan even contact op met: fokfotograaf@fok.nl of PM naar: FOKfotograaf
Heb je iets gezien waarvan je zegt, dát lijkt me iets voor een reportage voor FOK! laat ons dat dan even weten.
Er is een topic in MED waar alle nieuwe reportages in staan (Vandaag op FOK!), ik wil die best ook in FOT neerzetten in een stickyquote:Op maandag 18 juli 2011 20:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet voor wat meer koppeling tussen FOT en de FP zorgen? Bijvoorbeeld een sticky waar de nieuwe reportages in vermeld worden.
En ik heb me een tijdje geleden al aangemeld, heb toen alleen niets teruggekregen. Maargoed, toen heb ik mezelf een beetje overschat. En opnieuw inschrijven zou nogmaals een overschatting zijn
Ga ik even overleggen met iemand van Sport.quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:15 schreef Robertje het volgende:
En Eurobasket? Van 12 tm 14 augustus in Almere.
http://eurojam2011.com/
Mocht er iets geregeld worden heb ik wel interesse.
De OP klopt wat dat betreft nog?quote:Op woensdag 20 juli 2011 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een topic in MED waar alle nieuwe reportages in staan (Vandaag op FOK!), ik wil die best ook in FOT neerzetten in een sticky(in overleg met de FOTmods).
Die aanmelding heb ik niet gezienZet je schroom opzij en meld je nog een keer aan, dan zorgen wij dat het dit keer wél goed gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |