Wat lievvvquote:
Diep. Diep in het midden van m'n hart. Dat kano zoiets zou zeggen.. nee, dat had ik nooit verwacht.quote:
Op de meet (als jij en ik er zijn) geef ik je wel een knuffel om het goed te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Diep. Diep in het midden van m'n hart. Dat kano zoiets zou zeggen.. nee, dat had ik nooit verwacht.
Nou, nu is 't te laatquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de meet (als jij en ik er zijn) geef ik je wel een knuffel om het goed te maken.
no homo.
Hij weet het ook niet.quote:
Nee hoor.quote:
Doe niet zo dik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wacht ff hoor, even mijn kind baren.
Ik had na Rome last van mijn neus. Kwam doordat ik de hotshoe van mijn camera steeds tegen dezelfde plek duwde. Dan gaat het op een gegeven moment wel irriterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb last van mijn pink door m'n camera.
Ik had vandaag precies de afdruk van mijn helm in mijn haar staan. Verder zittie wel lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
Haha.. moest ff aan flrois denken, floris heeft altijd een helmafdruk in z'n hoofd staan als we even pauzeren.
Onnodige troep jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |