abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85183059
Dit jaar is het als het goed is anders dan voorgaande jaren:

quote:
Die ESSEN MOTOR SHOW ist nicht nur eine Messe der Neuheiten und Innovationen. Sie ist auch eine Messe voller Action und Erlebnisse. Voller skurriler, futuristischer und sehenswerter Highlights. Auch 2010 dürfen sich unsere Besucher wieder auf ein Show-Programm freuen, das gespickt sein wird mit quietschenden Reifen, dröhnenden Motoren und glänzendem Chrom.
Schnelle Autos, starke Maschinen und furchtlose Fahrer rasen 2010 durch die Motorsport-Arena. Thom Piston und seine Freunde erweitern ihre Hot Rod-Show um einige historische und ordentlich getunte Fahrzeuge, die es so weltweit sicherlich nur einmal gibt.

Nach dem großen Erfolg des Vorjahres werden nun die Motorräder noch mehr ins Lampenlicht gerückt. Rennmaschinen und ihre Teams sowie echte Unikate glänzen in der Speed Bike Show.

Auch unsere Besucher haben in diesem Jahr was zu sagen: Beim Hella Show & Shine Award powered by ESSEN MOTOR SHOW dürfen sie für das schönste getunte Fahrzeug abstimmen.

Openingstijden + toegangsprijzen:

quote:
Montag, 29. November: Girlsday. Freier Eintritt für alle Frauen & Freundinnen

Freitag, 03. Dezember: Vater-Sohn-Tag. Zwei Männer, ein Ticket. - 18 Euro

Ticket4You (Vier Personen Eintritt + parken inklusive) - 57 Euro
Tageskarte Fachbesuchertag - 25 Euro
Tageskarte Erwachsene - 15 Euro
Tageskarte ermäßigt
(mit Nachweis: Behinderte, Schüler ab 17 Jahren und Studenten) - 13 Euro
Tageskarte Kinder (8-16 Jahre) - 11 Euro
Kinder unter 8 Jahren haben freien Eintritt.
Gruppenkarte (ab 15 Pers.) - 13 Euro

Nachmittagstickets ab 15 Uhr
Erwachsene - 9 Euro
Ermäßigt
(mit Nachweis: Behinderte, Schüler ab 17 Jahren und Studenten) - 6 Euro
Kinder (8-16 Jahre) - 6 Euro

Parken
Samstags und sonntags
P1, P3, P5, P6, P9 - 8 Euro
P2, P10, P11 - 7 Euro

Montags bis freitags
P1, P3, P5, P6, P9 - 5 Euro
P2, P10 - 4 Euro

Öffnungszeiten
Freitag, 26.11. Preview und Pressetag 9-18 Uhr
Montag, 29.11. bis Freitag, 3.12. 10-18 Uhr

Samstag, 27.11. und Sonntag 28.11. sowie Samstag, 4.12. und Sonntag 5.12. 9-18 Uhr
Meer nieuws is er nog niet echt, maar hier nog wat interessante PDF'jes:

http://www.essen-motorshow.de/downloads/pdf/ems2010_konzept.pdf
http://www.essen-motorsho(...)010_aubroschuere.pdf
pi_85385393
*schop, gaan er nog meer mensen?
pi_85385929
Ik heb het na een aantal jaren wel gezien. Wellicht over een paar jaar weer, maar vond het erg veel van hetzelfde worden elk jaar.
Zie wel in de OP dat er e.e.a. veranderd wordt, wel verstandig van ze, maakt de kans alleen maar groter dat we nog een keer terug gaan.
Ben benieuwd wat de ervaringen van dit jaar zijn.
pi_85385965
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:32 schreef Impry het volgende:
Ik heb het na een aantal jaren wel gezien. Wellicht over een paar jaar weer, maar vond het erg veel van hetzelfde worden elk jaar.
Vond ik ook, daarom hebben ze het waarschijnlijk gewijzigd :P.
pi_85385985
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:33 schreef Anne het volgende:

[..]

Vond ik ook, daarom hebben ze het waarschijnlijk gewijzigd :P.
Heb m'n post al ge-edit ;) :D
pi_89355259
Vandaag ben ik op de Motorshow in Essen geweest.
Zelf ben ik nog nooit op zo'n evenement als dit geweest dus kon er niet echt een verwachting bij maken. Ben ook geen liefhebber van styling maar het was via school betaald en geregeld dus is het wel een keer leuk :P

Brabus was rijk vertegenwoordigd met verscheidene Benzen en Smarts maar naast zulk soort bedrijven waren er ook tal van old en youngtimers te zien wat mij zelf meer aantrok.
Naar mijn idee was het niet zo'n grote beurs, in de 4 uur die wij hadden konden we alles makkelijk zien.

De "driftshow" vond ik ook maar matigjes en van de opdringerige mensen van de ADAC werd ik ook op een gegeven moment gek :')

Kort mijn beleving over Essen :)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89355694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Vandaag ben ik op de Motorshow in Essen geweest.
Zelf ben ik nog nooit op zo'n evenement als dit geweest dus kon er niet echt een verwachting bij maken. Ben ook geen liefhebber van styling maar het was via school betaald en geregeld dus is het wel een keer leuk :P

Brabus was rijk vertegenwoordigd met verscheidene Benzen en Smarts maar naast zulk soort bedrijven waren er ook tal van old en youngtimers te zien wat mij zelf meer aantrok.
Naar mijn idee was het niet zo'n grote beurs, in de 4 uur die wij hadden konden we alles makkelijk zien.

De "driftshow" vond ik ook maar matigjes en van de opdringerige mensen van de ADAC werd ik ook op een gegeven moment gek :')

Kort mijn beleving over Essen :)
Ik had aan 1 dag amper genoeg...
Misschien heb je een paar hallen gemist? :P of uiteraard overgeslagen omdat je t niet boeiend vond?

Maarja volgens mij ben jij zowieso niet echt een type voor de meeste auto's die er staan he? :+
(wil je overigens niet beledigen hoor!)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_89355782
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:55 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik had aan 1 dag amper genoeg...
Misschien heb je een paar hallen gemist? :P of uiteraard overgeslagen omdat je t niet boeiend vond?

Maarja volgens mij ben jij zowieso niet echt een type voor de meeste auto's die er staan he? :+
(wil je overigens niet beledigen hoor!)
Heb alle hallen wel gehad hoor :P.. Maar meeste dingen liep ik een keer langs en vond t wel goed ;)

En ik ben totaal geen type voor de meeste auto's die er staan nee, dat heb je helemaal goed :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89357457
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb alle hallen wel gehad hoor :P.. Maar meeste dingen liep ik een keer langs en vond t wel goed ;)

En ik ben totaal geen type voor de meeste auto's die er staan nee, dat heb je helemaal goed :P
Haha, je leert mensen wel enigsinds kennen in het autorijtopic :+

ontopic again! :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')