Lekker?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:59 schreef Starlie het volgende:
Lekker ventje die johnny maar hij kan zo vies kijken..
Hij kan staand beffen...quote:
is zijn vriendin langer dan roelquote:
nee, langlangquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, echt keilang of gewoon een normale lengte?
net als popstarsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Hyundai het volgende:
Wat is de jury toch belachelijk positief..
Dat hoort bij het programmaquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Hyundai het volgende:
Wat is de jury toch belachelijk positief..
PHENOquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij kan staand beffen...
Nee, nee Cee. Nee dat ga je niet typen.
Edit: dan doe ik dat toch?
Voor zover ik weet alleen bij mij hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is hij zo gewild bij vrouwtjes?
Je hebt het niet getypt Cee! Kijk maar!quote:
Hij ziet er een beetje downrig uit hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:59 schreef Starlie het volgende:
Lekker ventje die johnny maar hij kan zo vies kijken..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Powered by Postal Gold!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Injetta het volgende:
Heeft de jury de opdracht gekregen om alles fantastisch en geweldig te vinden?
Nooit meer zonder willen? Het is zo fantastisch!
en dat is niet de eerste keerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Balisto het volgende:
Nick en/of Simon lijken iets anders te horen dan wij.
Niet leuk?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik weer met mijn Sims ga spelen
Wat denk je, tis volle bak hoor, op het woonwagenkampquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar te Fokken, ik kijk nauwelijksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wat gebeurde er nou? Nadeel van Fok!kend kijken is dat ik wezenlijke dingen mis.
Heeft hij de achternaam ook naar. Elke keer denk ik dat het een artiestennaam van een slager zanger is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Die dude heeft zo'n kop alsof die op elk moment "Heb je even voor mij" kan gaan zingen..
Zo via de tv klinkt het allemaal niet zo best, zouden zij een lekker filtertje hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Balisto het volgende:
Nick en/of Simon lijken iets anders te horen dan wij.
Die had er misschien wel beter bij gepast iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
Wendy zout op! Hadden ze Bridget Maasland niet kunnen vragen dat vind ik echt een tof wijf met lekkere humor!
Verslavend he?!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik weer met mijn Sims ga spelen
Juist nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
De jury maakt het programma kapot....
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen maar te Fokken, ik kijk nauwelijks
Deed je een fopje over je sims?quote:
die is gisteravond kapot gedaggerd door sterretjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
Wendy zout op! Hadden ze Bridget Maasland niet kunnen vragen dat vind ik echt een tof wijf met lekkere humor!
Beidequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Komt het geluid nou zo slecht de huiskamer binnen of wordt er zo slecht gezongen?
Ze missen pit, in X-factor valt er nog wel wat te snauwen hier en daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
Nee, dat doen de kandidaten.. de jury heeft keurig voor de uitzending hun commentaar uitgeschreven, het is niet hun schuld dat de kandidaten er niet tegen op levenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
jaaa zij is tof ja! Was een stuk beter geweest dan Wendoosquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
Als iemand vals zingt, ligt dat echt niet aan je geluid hoor. Die jury luistert volgens mij helemaal niet. Die hebben zich voorgenomen om alles de hemel in te prijzen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Komt het geluid nou zo slecht de huiskamer binnen of wordt er zo slecht gezongen?
De uitspraak is vooral om te huilen. Dat heeft niets met geluid te maken maar met taalbeheersing.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
vodafonequote:
dont speak wendy alalaalalallalaquote:
FOK en Social gaan niet in een zin héquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Ze zullen vast geen reacties van Fok! gaan socialmediaën.
Whehehe jij negeert mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze missen pit, in X-factor valt er nog wel wat te snauwen hier en daar
Nope...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Oh ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
FOK en Social gaan niet in een zin hé
Ik vind het zeker wel van toegevoegde waarde en leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen Haifs, Twitter of Feesboek, dus al die social media in alle programma's
ja dat is echt vreselijk irritant ja. Steeds zie je ze ff een twitter neergooien of een www op hyves of whateverquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef mootie het volgende:
Word ook een beetje naar van de kandidaten die allemaal als een malloot aan het twitteren,facebooken, hyven zijn met hun matchende mobieltjes.
That's where it al happensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef byah het volgende:
[..]
de nutteloze Red Room, mede mogelijk gemaakt door Vodafone
Ik vind de liveshow tot nu toe ook niet echt super, maar om nou meteen popstars te gaan kijken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
Pfff
Ze prijzen iedereen de hemel in, ook al bakken ze er weinig van
Vanaf 20:30 - 21:05 al 8 minuten reclame, nu het 2e blok aan de gang
Geen leuke opzet, het lijkt wel een soort festival
Nog geen leuke kandidaten gezien
Maandag maar weer eens Popstars zien, tot nu toe stukken beter.
J aik ook. Maar niet zo geforceerd in een tv-programma.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel van toegevoegde waarde en leuk
volgens mij waren dat geen iPads die ze in de Vodafone room haddenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
That's where it al happensik heb ook ineens zin om een Vodafone abonnement af te sluiten, en ik wil een iPad en ik ga zo Fok afsluiten en Twitteren
ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Nah, had wel íets minder gemogenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
J aik ook. Maar niet zo geforceerd in een tv-programma.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
Pfff
Ze prijzen iedereen de hemel in, ook al bakken ze er weinig van
Vanaf 20:30 - 21:05 al 8 minuten reclame, nu het 2e blok aan de gang
Geen leuke opzet, het lijkt wel een soort festival
Nog geen leuke kandidaten gezien
Maandag maar weer eens Popstars zien, tot nu toe stukken beter.
een kutnummer kun je niet leuk brengenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat die meid van Don't speak gaat maken, dat nummer is al zo verkracht. Hopelijk gaat ze het leuk brengen
die biatch van de Jumbo is eng!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Zouden die mensen in het publiek om de 15 minuten ook reclame krijgen. Dat die biatch van Kruidvat op het podium gaat 'praten'?
Nee, bij RTL hebben ze nu allemaal een Samsung Galaxy S ( bij GTST ook ) en ze gebruiken Samsung Galaxy S Tabs.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij waren dat geen iPads die ze in de Vodafone room hadden
Whehe nee, die ben ik nietquote:
jawel hoor. Laat Wendy op het podium staan terwijl het publiek op haar mag paintballen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een kutnummer kun je niet leuk brengen
Correct.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whehe nee, die ben ik niet![]()
Ik vind Popstars leuker, mag blijkbaar niet omdat het de campingzender betreft
Campingzender? Boeiend!quote:
In die tijd zijn ze backstage op internetquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
God ja, dat krijgen we ook nog.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
God ja, dat krijgen we ook nog.
Hij doet het alweerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee er staat niks in de quotes!
Ik vind het een leuk programma, zeker nu Joling er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Campingzender? Boeiend!
Ik vind Popstars gewoon echt waardeloos.
ik ook niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Hyundai het volgende:
Ik zie geen tekst in de quotes meer_!!
Oh, is die weg?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk programma, zeker nu Joling er niet meer in zit.
ja echt he, dat mis ik nu ook wel jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
Ik mis Gordon's pit in de jury wel 'n beetje hoor.
Ik mis Gordon sowieso, maakt niet uit welk programmaquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Hyundai het volgende:
Ik mis Gordon's pit in de jury wel 'n beetje hoor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik mis Gordon sowieso, maakt niet uit welk programma
Eensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Tot nu toe wel het beste optreden
Mijn hamster is ook al weggerend.quote:
Ik werd er ook erg droevig van inderdaad. Wat slecht..quote:
dit dusquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Hyundai het volgende:
Het is het toch allemaal net niet ........
Cee eindbazinquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
"Mjaaaahhhh mooi." Doe me een lol en ga met je blote flamoes op een hek zitten, Wendy.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
"Mjaaaahhhh mooi." Doe me een lol en ga met je blote flamoes op een hek zitten, Wendy.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Starlie het volgende:
Ze hadden bij de battles moeten stoppen...
love is the airquote:
Hahahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
geeén idee.. hij moet nog oefenen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Injetta het volgende:
Waar slaat dit verhaal van Roel nou op??
Dat gaat niet lukken, dat beest is al bang voor Jennifer, dat wordt weer weken zoeken...quote:
m.a.w. Kiki staat straks weer in de sing offquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Injetta het volgende:
Waar slaat dit verhaal van Roel nou op??
arm hekquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
Het lijkt er wel opquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
m.a.w. Kiki staat straks weer in de sing off
Ik ook. Ik kan dat mens niet uitstaan...quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, dat beest is al bang voor Jennifer, dat wordt weer weken zoeken...
Inderdaad, pft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
Is er iemand echt goed en dan krijgt ze -tot nu toe- als enige kritisch commentaar
wendy is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan dat mens niet uitstaan...
hatsjoequote:
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik word een beetje moe van de ipads reclames enzo...
tja.. sluik reclame enzo .. americaanse toestandenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dit klinkt als maandverbandquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Samsung is superieur aan Apple, zeker de Galaxy S en tab vs iPhone en iPad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offs
quote:
mischien komt dat nog naar een paar afleveringen.. nog een t.v erbij.. alleen maar voor fokquote:
Volgens mij heb jij elke keer de verwarring tussen Samsung en iPadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wel een toepasselijke foutquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit programma pad om 23.30 afgelopen! THE horror! Reclames all THE way
Ja, want de paginateller zit bovenin ipv onderin. Revolutionair!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Samsung is superieur aan Apple, zeker de Galaxy S en tab vs iPhone en iPad.
echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offs
Wil je de subtiele versie of de waarheid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |