Ik ook. Ik kan dat mens niet uitstaan...quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, dat beest is al bang voor Jennifer, dat wordt weer weken zoeken...
Inderdaad, pft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:17 schreef iBenny het volgende:
Is er iemand echt goed en dan krijgt ze -tot nu toe- als enige kritisch commentaar
wendy is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan dat mens niet uitstaan...
hatsjoequote:
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offsquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik word een beetje moe van de ipads reclames enzo...
tja.. sluik reclame enzo .. americaanse toestandenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dit klinkt als maandverbandquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Samsung is superieur aan Apple, zeker de Galaxy S en tab vs iPhone en iPad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offs
quote:
mischien komt dat nog naar een paar afleveringen.. nog een t.v erbij.. alleen maar voor fokquote:
Volgens mij heb jij elke keer de verwarring tussen Samsung en iPadquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wel een toepasselijke foutquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Holy shit programma pad om 23.30 afgelopen! THE horror! Reclames all THE way
Ja, want de paginateller zit bovenin ipv onderin. Revolutionair!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Samsung is superieur aan Apple, zeker de Galaxy S en tab vs iPhone en iPad.
echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waren het maar iPads, maar het zijn die Samsung rip-offs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |