quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
Pfff
Ze prijzen iedereen de hemel in, ook al bakken ze er weinig van
Vanaf 20:30 - 21:05 al 8 minuten reclame, nu het 2e blok aan de gang
Geen leuke opzet, het lijkt wel een soort festival
Nog geen leuke kandidaten gezien
Maandag maar weer eens Popstars zien, tot nu toe stukken beter.
een kutnummer kun je niet leuk brengenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat die meid van Don't speak gaat maken, dat nummer is al zo verkracht. Hopelijk gaat ze het leuk brengen
die biatch van de Jumbo is eng!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Zouden die mensen in het publiek om de 15 minuten ook reclame krijgen. Dat die biatch van Kruidvat op het podium gaat 'praten'?
Nee, bij RTL hebben ze nu allemaal een Samsung Galaxy S ( bij GTST ook ) en ze gebruiken Samsung Galaxy S Tabs.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef byah het volgende:
[..]
volgens mij waren dat geen iPads die ze in de Vodafone room hadden
Whehe nee, die ben ik nietquote:
jawel hoor. Laat Wendy op het podium staan terwijl het publiek op haar mag paintballen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een kutnummer kun je niet leuk brengen
Correct.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whehe nee, die ben ik niet![]()
Ik vind Popstars leuker, mag blijkbaar niet omdat het de campingzender betreft
Campingzender? Boeiend!quote:
In die tijd zijn ze backstage op internetquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
God ja, dat krijgen we ook nog.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
God ja, dat krijgen we ook nog.
Hij doet het alweerquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee er staat niks in de quotes!
Ik vind het een leuk programma, zeker nu Joling er niet meer in zit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Campingzender? Boeiend!
Ik vind Popstars gewoon echt waardeloos.
ik ook niet!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Hyundai het volgende:
Ik zie geen tekst in de quotes meer_!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |