dont speak wendy alalaalalallalaquote:
FOK en Social gaan niet in een zin héquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Ze zullen vast geen reacties van Fok! gaan socialmediaën.
Whehehe jij negeert mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze missen pit, in X-factor valt er nog wel wat te snauwen hier en daar
Nope...quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Oh ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
FOK en Social gaan niet in een zin hé
Ik vind het zeker wel van toegevoegde waarde en leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen Haifs, Twitter of Feesboek, dus al die social media in alle programma's
ja dat is echt vreselijk irritant ja. Steeds zie je ze ff een twitter neergooien of een www op hyves of whateverquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef mootie het volgende:
Word ook een beetje naar van de kandidaten die allemaal als een malloot aan het twitteren,facebooken, hyven zijn met hun matchende mobieltjes.
That's where it al happensquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef byah het volgende:
[..]
de nutteloze Red Room, mede mogelijk gemaakt door Vodafone
Ik vind de liveshow tot nu toe ook niet echt super, maar om nou meteen popstars te gaan kijken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef djkoelkast het volgende:
Pfff
Ze prijzen iedereen de hemel in, ook al bakken ze er weinig van
Vanaf 20:30 - 21:05 al 8 minuten reclame, nu het 2e blok aan de gang
Geen leuke opzet, het lijkt wel een soort festival
Nog geen leuke kandidaten gezien
Maandag maar weer eens Popstars zien, tot nu toe stukken beter.
J aik ook. Maar niet zo geforceerd in een tv-programma.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het zeker wel van toegevoegde waarde en leuk
volgens mij waren dat geen iPads die ze in de Vodafone room haddenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
That's where it al happensik heb ook ineens zin om een Vodafone abonnement af te sluiten, en ik wil een iPad en ik ga zo Fok afsluiten en Twitteren
ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
Nah, had wel íets minder gemogenquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
J aik ook. Maar niet zo geforceerd in een tv-programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |