Ik zit eigenlijk alleen maar te Fokken, ik kijk nauwelijksquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Cee het volgende:
Wat gebeurde er nou? Nadeel van Fok!kend kijken is dat ik wezenlijke dingen mis.
Heeft hij de achternaam ook naar. Elke keer denk ik dat het een artiestennaam van een slager zanger is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Die dude heeft zo'n kop alsof die op elk moment "Heb je even voor mij" kan gaan zingen..
Zo via de tv klinkt het allemaal niet zo best, zouden zij een lekker filtertje hebben?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef Balisto het volgende:
Nick en/of Simon lijken iets anders te horen dan wij.
Die had er misschien wel beter bij gepast iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
Wendy zout op! Hadden ze Bridget Maasland niet kunnen vragen dat vind ik echt een tof wijf met lekkere humor!
Verslavend he?!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ik denk dat ik weer met mijn Sims ga spelen
Juist nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Injetta het volgende:
De jury maakt het programma kapot....
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk alleen maar te Fokken, ik kijk nauwelijks
Deed je een fopje over je sims?quote:
die is gisteravond kapot gedaggerd door sterretjequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:03 schreef Starlie het volgende:
Wendy zout op! Hadden ze Bridget Maasland niet kunnen vragen dat vind ik echt een tof wijf met lekkere humor!
Beidequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:04 schreef ZaZoe het volgende:
Komt het geluid nou zo slecht de huiskamer binnen of wordt er zo slecht gezongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |