quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
man bijt hond
ze gaan met fles mee een rondje maken![]()
IE, sinds de java update die ik hier op mn werk niet kon doen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welke browser deed het niet dan?
Morgenvroeg om 7 uurquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef Enfermera het volgende:
Filmen bij fles? Ik heb wat gemist op de laatste pagina zeker?
Hey, fipo
Bordjes schieten, duh!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een rondje mee maken met wat?
HAHAHHAHAHAquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
man bijt hond?
gaan ze dag doornemen met pizza bij Fles?
Nee?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef Fha het volgende:
Stomme fok is veel te hip nuDeze laptop kan het echt niet aan
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Blootjes havelslaggggg en kaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss, wie doet er mee?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Een rondje mee maken met wat?
quote:
ik heb al gegetenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Suikertaartje en blootjes...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
bloot en navel van ST... oe dat klinkt verleiderlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heb je gegeten?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
Mwa dat valt opzich mee. Maar hij is natuurlijk niet bedoeld om rustig te gaan zitten internetten dus heel veel scripts enzo zijn niet geinstalleerd. Daarbij is het netwerk gewoon rete traag en dat werkt niet met een forum wat zichzelf continu probeert te verversenquote:
Me2quote:
Nu pas?quote:
xD Nee dat werkt dan nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa dat valt opzich mee. Maar hij is natuurlijk niet bedoeld om rustig te gaan zitten internetten dus heel veel scripts enzo zijn niet geinstalleerd. Daarbij is het netwerk gewoon rete traag en dat werkt niet met een forum wat zichzelf continu probeert te verversen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Me22 geroosterde broodjes met 2 gekookte eitjes, wat mayo en peper & zout
![]()
quote:
stations bordjesquote:
dat weet ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehehe, wanneer komt dat op tv?
Dan ga ik er uitgebreidt voor zitten
quote:
Leuk he, voofiesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:31 schreef pgrferrari het volgende:
Er zit WEER een koolmeesje aan mijn pindaketting![]()
Ah, dan mag het.quote:
* MPG schuiftheel snel aan, want dan zit ie naast STquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Leuk he, voofies![]()
[..]
Ah, dan mag het.![]()
ik krijg java thuis ook niet geupdate, ik krijg iedere keer een foutmelding.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
IE, sinds de java update die ik hier op mn werk niet kon doen...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whehehe, wanneer komt dat op tv?
Dan ga ik er uitgebreidt voor zitten
föhn zequote:
Zie het positief, hij gebruikt wél een korte ei.quote:
iddquote:
Enige pluspuntquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie het positief, hij gebruikt wél een korte ei.
Nee. De spellingscontroleurs zijn weer gearriveerd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, de taalneuker is weer garreveert.
Zo, even verbeterd voor jequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohw, de taalverneuker werd weer gecorrigeerd.
En hoe lang teer je daar op? Ik zou na 10 minuten alweer honger hebben volgens mij...quote:
quote:
IE is hier standaard browser... dus vandaar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg java thuis ook niet geupdate, ik krijg iedere keer een foutmelding.
Ik zal het maar weer eens opnieuw installeren.
IE gebruik ik uit principe niet.
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren, heb je zelf ook plezier vanquote:
Een soort van lieve stimulans... net zo lang erover praten tot je je leven gaat beterenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren.
Ja, ok.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En daar mag je dan best correct Nederlands gebruiken hoor. We proberen je alleen te helpen om het te verbeteren, heb je zelf ook plezier van.
Binnenkort weet je het wel, daar zorgen wij wel voorquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ok.
Maar ik weet het nooit.
Dus...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
kan iemand mij een schop onder mijn hol verkopen?
*schopquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
Als je daarvoor gaat zorgen, ben ik hier igg weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Binnenkort weet je het wel, daar zorgen wij wel voor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
En ik heb er igg geen plezier aan.
Op een forum wil gewoon met mensen praten zonder gecorrigeerd te worden.
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel een zweepje erbij pakken..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan 5 euro.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een longeerzweep op stal
quote:
Ach het is pas pagina 2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
oh, ik zat weer niet op te letten
hier verder
En terechtquote:
Ik snap hem wel hoorquote:
overalquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een longeerzweep op stal
Daar is niks aan johquote:
Trek je er dan gewoon niets van aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
Ik gif je een tik op je billetjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
jawel maar niet allemaalquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de verborgen camera's in je club nog niet gevonden dan?.
die heb ik al gevonden en uitgeschakeldquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je de verborgen camera's in je club nog niet gevonden dan?.
Ik moet eerst bedenken WAT ik ga eten we gaan etenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trek je er dan gewoon niets van aan
[..]
Ik gif je een tik op je billetjesHup aan de slag jij
echt welquote:
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarderquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Overeenkomst: mannen.
Ehm, wat dacht je van ehm.... stamppot?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet eerst bedenken WAT ik ga eten we gaan eten
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarder.
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje moeite mag je best doen hoor... en zoals ik al zei: ik doe het met de beste bedoelingen... het helpt jou en het maakt een topic leesbaarder.
preciesquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijven
Nee, een olifant is een mug toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoor
mieperd
Er zijn vast boekenkasten in de vorm van een olifant te vinden!quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zolang een olifant geen boekenkast is maakt die ene t of d ook niet uit hoor
mieperd
Ja, maar...quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het moet hier wel gewoon gezellig blijven toch? ik maak ook vaak zat foutjes, maar het is geen sollicitatie ofzo wat we hier doen, dus je kunt ook overdrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DaMart?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn vast boekenkasten in de vorm van een olifant te vinden!.
[..]
Ja, maar...Marijke hapt anders altijd heel lief hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
[..]
Ja, maar...Nee komt door de lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En grammar nazi cat komt je ondersteunen hoorde ik
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jij bent groter als mijquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DaMart?
hoe zit het ook alweer met groter dan mij, als ik, dan ik enzo?
ik vergeet dat steeds:@
En ik ben kleiner dan ikquote:
AHAHAHAHAHA jaaaa die katquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee komt door de lunch
[ afbeelding ]
En grammar nazi cat komt je ondersteunen hoorde ik
'Groter dan ik' is correct. Je kunt er namelijk 'Hij is groter dan ik ben' van makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
DaMart?
hoe zit het ook alweer met groter dan mij, als ik, dan ik enzo?
ik vergeet dat steeds:@
[..]
[..]
google itquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
precies de gene die ik niet had getypedquote:
quote:
dus ik kan gaan onthouden "dan ik" en "als mij"quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Groter dan ik' is correct. Je kunt er namelijk 'Hij is groter dan ik ben' van maken.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies de gene die ik niet had getyped![]()
[..]
[..]
dus ik kan gaan onthouden "dan ik" en "als mij"
quote:
Kan PaMart die niet voor je bouwenquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je er ook een in de vorm van een trein?.
Poezelsquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels bij elkaar harkenHopen dat ze samen in een reismand willen
![]()
kutnummer en ik hoef em niet eens aan te klikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik smelt altijd weg bij dit nummer![]()
Zo mooi.
Heerlijk.
dat is geen boekenkastquote:
das meer een bed dan een boekenkast...quote:
Hoiiquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
allememaggies!
weer een heel topic gemist
*neemt abbonement op de even topics*
zo even het onderstel van de tafel doorzagen..
Mental note: nooit meer over de schroeven heen verven...
maar wel een bedquote:
GMTA..quote:
quote:
doet mij denken aan het voorlezen van STquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
das meer een bed dan een boekenkast...
DVD's in zettenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar wel een beddan kan je dromen over treintjes. Iets mooiers is er niet
Moet je nou met een boekenkast
http://www.nicoleanastas.(...)&asGalleryImage=truequote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het slapengaan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
doet mij denken aan het voorlezen van ST
zaterdag komt friemel en biekske hier staan met hun sierradenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
GMTA..
nog bijzondere avonden dit weekend gf?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kutnummer en ik hoef em niet eens aan te klikken
werkt nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
http://www.nicoleanastas.(...)&asGalleryImage=true
quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
precies de gene die ik niet had getyped![]()
[..]
[..]
dus ik kan gaan onthouden "dan ik" en "als mij"
Succes!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels in de mandFoto lukt niet echt. Op naar de DA
Schat ik heb goffer 8 jaar bij Free Record Shop gewerktquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Beetje respect.
Heb je hem ooit wel geluister(d)(t)?
Maar ik vin(d)(t) het een mooi nummer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik heb goffer 8 jaar bij Free Record Shop gewerkt
En ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar ik vin(d)(t) het een mooi nummer.
nee sorryquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bed is vast geen 2 meter 20 lang.
eehhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou....
Wanneer je iemand anders met jezelf vergelijkt (of andersom), dan moet je altijd kijken of je het werkwoord kunt herhalen achter de persoon waarmee vergeleken wordt.
Dus:
Hij is groter dan ik (ben).
Hij loopt verder dan ik (loop).
pgr spelt slechter dan ik (spel).
etc...
Vergelijk je twee dingen die op hetzelfde niveau zitten, met 'even' of 'zo' erin, dan krijg je geen 'dan' maar 'als'. Ook dan geldt bovenstaande.
Dus:
Hij is even groot als ik (ben).
Hij loopt zo ver als ik (loop).
pgr spelt net zo goed als ik (spel).
etc.
Dus bij een vergelijking krijg je eigenlijk altijd 'ik'.
Eindelijk weer een keer, of zijn ze pas nog geweest?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zaterdag komt friemel en biekske hier staan met hun sierraden
Wees eens specifiekerquote:
Wat doe je als goffer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schat ik heb goffer 8 jaar bij Free Record Shop gewerkt
Danku meester damart, nu snap ik hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou....
Wanneer je iemand anders met jezelf vergelijkt (of andersom), dan moet je altijd kijken of je het werkwoord kunt herhalen achter de persoon waarmee vergeleken wordt.
Dus:
Hij is groter dan ik (ben).
Hij loopt verder dan ik (loop).
pgr spelt slechter dan ik (spel).
etc...
Vergelijk je twee dingen die op hetzelfde niveau zitten, met 'even' of 'zo' erin, dan krijg je geen 'dan' maar 'als'. Ook dan geldt bovenstaande.
Dus:
Hij is even groot als ik (ben).
Hij loopt zo ver als ik (loop).
pgr spelt net zo goed als ik (spel).
etc.
Dus bij een vergelijking krijg je eigenlijk altijd 'ik'.
Fijn....quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct nog een vergadering, lekker op de vrijdagmiddag
Jaja...quote:
Ik 'snap' het nog steeds nietquote:
Oude garp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja...
hmmhmm...
'voorlezen'. Noemen ze het zo, tegenwoordig?
Geef maar toe, je moest wel lachenquote:
ja, nu begint er iets te dagenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[KSC#1897]met koffie in de wind
specifiek genoeg?
oef dan voel je je wel dik genaaidquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Panda72 het volgende:
Bosnische vluchteling aangezien voor Mladic
AMSTERDAM De politie van Wenen heeft deze week een man opgepakt in de veronderstelling dat het de Servische oud-generaal Ratko Mladic was. Gebitsonderzoek wees echter uit dat het om een 'dubbelganger' ging.
De man bleek een Bosniër te zijn die achttien jaar geleden uit het voormalige Joegoslavië is gevlucht voor het regime van Mladic. Dat schrijven diverse Oostenrijkse media.
De politie van de Oostenrijkse hoofdstad was op het spoor van de vermeende Mladic gekomen door een anonieme brief.
De Bosniër spreekt tegen media uit zijn geboorteland van een "traumatische ervaring". Hij deed een middagdutje toen zijn huis plotseling werd omsingeld.
"Ik kan er maar niet bij dat zoiets in Wenen kan gebeuren", zegt hij. Mladic heeft mij uit Bosnië verdreven en nu word ik met deze misdadiger verward."
Gezocht
Mladic wordt gezocht door het internationale Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag. Hij wordt onder meer beschuldigd van volkerenmoord in 1995 rond het Bosnische Srebrenica.
In september van dit jaar dachten opsporingsdiensten van het Joegoslaviëtribunaal ook al dat ze Mladic te pakken hadden. Deze look-a-like bleek een Belg uit het Vlaamse Sint-Truiden te zijn.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geef maar toe, je moest wel lachen![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
oef dan voel je je wel dik genaaid
ow... sorry... was wel de bedoelingquote:
latersquote:
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer was hij is wel erg leuk natuurlijk
Nee, je kan nie(t)(d) alles hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijk.
Doe datquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
ik schop mezelf even onder de douche hoor
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies! Maar ja, ik kan ook niet alles hebben natuurlijk.
Sop ze!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Doe dat
Vind pgr ook niet erg volgens mij
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
Doe dat
Vind pgr ook niet erg volgens mij
quote:
Jij geilt op uberslanke meisjes, dan wil je mij niet zien douchen hoorquote:
Kijk maar uit dat je jezelf geen pijn doet, jezelf schoppen doet dubbel pijn...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
Is wel eens goed voor mequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je jezelf geen pijn doet, jezelf schoppen doet dubbel pijn...
Nee hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij geilt op uberslanke meisjes, dan wil je mij niet zien douchen hoor
Ik denk eerder dat ST een borstel nodig heeft voor haar harenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat heb ik nooit gezeg(d)(t)
Je hebt vast wel een cam?![]()
![]()
Maar je post ze welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat heb ik nooit gezeg(d)(t)
Je hebt vast wel een cam?![]()
![]()
Hoezo dat? Vin je jezelf te lui?quote:
Ik zit nog in mijn slaapklerenquote:
er zijn ook waterbestendige boekjesquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
Zit je op wok te wachten die komt voorlezen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog in mijn slaapkleren
Dat dus...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn ook waterbestendige boekjes
ga je mee?quote:
het doet heel erg zeerquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
als het erg zeer doet geef ik wel een kusje![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sofie was alles goed mee en die was 4 kg rond8 ons aangekomen in 9 maanden
Even in de gaten houden dus
En Hilde was 4 ons gegroeid in 3 wekenMaar had een lichte hartruis volgens de DA
Maar dat kon ook komen door de groei en ze zag er verder gezond uit, dus ik hoop dat maar dat alles gewoon goed is
![]()
Die van ons heeft ook een hartruis hoor kunnen ze prima mee levenquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Hilde was 4 ons gegroeid in 3 wekenMaar had een lichte hartruis volgens de DA
Maar dat kon ook komen door de groei en ze zag er verder gezond uit, dus ik hoop dat maar dat alles gewoon goed is
![]()
Nou ja, de vorige DA had dus niets gehoordquote:
Dat is wel goed om te weten, merk het wel over een maand of 4 wanneer ze gesteriliseerd wordtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van ons heeft ook een hartruis hoor kunnen ze prima mee levenKomt goed valt heus wel mee
Ze moesten wel aangepaste narcose doen ivm castratie
* wel.o.k pakt fles shampo en huppelt naar de douchequote:
quote:het doet heel erg zeer![]()
ik heb dat filmpje gezien, echt zo uber kjoet gewoonquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hilde liep naar Sofie die ergens was gaan liggen, gaf d'r een kopje en werd daarna weer helemaal gewassen
daar heb ik wel eens wat voor gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
Ze zijn echt zo leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje gezien, echt zo uber kjoet gewoon
* LovelyLady hoort gebrabbel door de babyfoon
Zozo!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo!haha ja XD
OhjeeHilde! Nou, hoop dat alles goed is meid, en dat het alleen maar de groei is
Haha neequote:Op vrijdag 12 november 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na sterilisatie komen veel poesjes aan, maar kittenvoer helpt niet echtEn ik kan er niets aan doen dat ze daar van mee eet
En Hilde heeft het gewoon wel nodig
Hoop ik ook![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar heb ik wel eens wat voor gepostDokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
je vergeet buikpijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dokter wok! Voor al uw inzeep en anti hoofdpijn adviezen
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...quote:
Jij hebt Alzheimer-light?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef pgrferrari het volgende:
Enfe, jij komt ook naar de meet he?
Enfe niet, maar anderen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Alleen Fha komt niet en van cablegunmaster en janies heb ik nog niets gehoordquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit al 10 keer gevraagd en heeft ze er ook al 10 keer op geantwoord
LET EENS OP
Daarnaast kan je de PM van Marijke terug lezen en onder het bericht staan de geaddresseerden
Werkse!quote:
Werkzequote:
Niet zo onaardig doen hoor vrede op aaaaaaaaarde je weet welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
LET EENS OP
Dat wat er gisteren ook al gezegd wasquote:
deze:quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat zijn daar de adviezen voor dan? Die heb ik gemist...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: ahh Dibbo... huh? Neej Neej Oh
edit : heeeeej AAAAHhrg
Dan moet ik denken aan liedje op de basisschoolquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen hoor vrede op aaaaaaaaarde je weet wel
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Omdat ze niet kan, zoals gisteren ook gezegdquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordat iemand anders hem inkopt: ja, dat Fha niet komt.
Maar waarom niet?.
Zeg DaMart, verbeter die spellingsfouten eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan liedje op de basisschool
MPG'en is voor Limburgers, en zelfs die doen dat niet meer, dus ik heb geen idee wat er gisteren gezegd isquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze niet kan, zoals gisteren ook gezegd
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg DaMart, verbeter die spellingsfouten eens.
De oudste wordt Dibo genoemd ... snap je em nog?quote:
Wehehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoor.
Eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor het niveau van de gebruiker is dat gewoon correct Nederlands hoor.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi
En doei. Ik ga naar mijn opa toe
Dank je, altijd handigquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze:
Last van krampen in de buik of buikpijn? Sproei met de net te hete douche kop 10 a 20 min over de buik zodat ie rood word daarna afdrogen en je buikpijn verdwijnt.
- Sluiter
Buikkrampen? Drink rooibosthee! Wordt in Zuid Afrika ook aan babies gegeven.
Middel tegen buikkrampen, eet twee tot drie pepermunten, kauw deze in grove stukken doorslikken en de kans is heel groot dat de krampen verdwijnen.
Bij buikkrampen werkt het heel erg goed om een glas lauw, bijna warm, water te drinken. Binnen 10 minuten begint de stoelgang en is de pijn voorbij.
In plaats van 20 min douhcen kun je ook een warme kruik tegen je buik leggen. En het is ook goedkoper voor het water gebruik.
Een beker warme/hete melk met een pepermuntje of anijsblokjes erin, helpt heel goed, buikpijn is snel over
Als je buikpijn heb neem dan aardappelpuree of poeder met scheutje warm water eet hiervan 2 eetlepels op en ze maagpijn trekt snel weg werkt ook goed bij kinderen. bij misselijkheid helpt het ook.
Als je buikpijn hebt leg er dan een warme pittenzak op de pijn ga je minder voelen.
Weet ik eigenlijk niet, had je al naar onderaan m'n pm gekeken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Enfer kom jij nou ook naar de meet?
hihihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Enfer kom jij nou ook naar de meet?
Dokter wok, ik heb een borrelbuik vandaag, weet u raad?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doktorwok, de ksc arts voor al uw kwaaltjes
werk zequote:
dokterwokquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef Panda72 het volgende:
Bah nog 3 uren werken totaal geen zin
Neuhquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, had je al naar onderaan m'n pm gekeken?
Moejje doen johquote:
Ben je zelf nog klachtenvrij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Bah nog 20 minuten werken totaal geen zinquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:08 schreef Panda72 het volgende:
Bah nog 3 uren werken totaal geen zin
Dank jequote:
wat heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Bah ik moet nog naar de winkel maar geen zin
Bah ik wilde nog vanalles doen maar heb ook geen zin meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dan ga je nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
dan doe je het nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah ik wilde nog vanalles doen maar heb ook geen zin meer
Dat kan je ook laten komenquote:
Die zin had alleen geen verbetering nodig, want het was een aanvulling op de zin in de quotequote:
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uitquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat kan je ook laten komen
Je kan ook bij mij komen eten
morgen hardcore feestquote:
Jawel, want moetquote:
En pick me pick mequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uit
Ik vond het wel beter zo eigenlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zin had alleen geen verbetering nodig, want het was een aanvulling op de zin in de quote.
ja maar soms wil je ook gewoon niks. En dat is helemaal niet erg als ik niet hoef te werken en ik hoef niks belangrijks te doen, doe ik ook vaak niks. Niks mis meequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
simpel he
maar ik doe de hele dag al niks
Dat is leuk voor jou denk ikquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
STAMPUH [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is goed hoor, kom maar eten... ik weet alleen niet of het je gaat lukken om op tijd te komenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi nodig ik gelijk mijn hele gezin ook even uit
- En we weten nog steeds niet of Enfe naar de meet komtquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Wat een hoogtepunten tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
De hoofdpunten uit het nieuws van KSC op 12 november:\
- Lovely Lady en Suikertaartje hebben vandaag niets uitgevoerd
- PGR en DaMart hebben een haat liefde verhouding over verbeteringen
- Dokter wok heeft altijd wel een advies klaar als het gaat om inzepen, hoofdpijn of buikkrampen
- Fles moet op tijd naar bed om geen wallen te hebben op tv...
Hihihihi is dat Koen? Oh mamquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef LovelyLady het volgende:
Door de babyfoon: Oh mama.. ooohhhh mama....Mam? Maaaaaaaaaamaaaaaaa
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohohquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Neequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m nou er nog steeds niet uitgehaald?
Ach ja, je moet het toch ook samenvatten voor de MPG-ers natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een hoogtepunten toch
[..]
Hihihihi is dat Koen? Oh mam![]()
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschrevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het wel beter zo eigenlijk
Succes!quote:
Ja, goet he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd'. foutloos geschreven.
Hihihi, ik vind Koen leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja als iets stuk gaat: oh mam, oohh mama ohoh
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
Wat lief van je, ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet pgr toch ook even een compliment geven, want hij heeft 'Even verbeterd.' foutloos geschreven.
quote:
Gelukkig maar, want hij is van jouquote:
Zei ik dat niet?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch dat we wel zorgen dat hij het binnenkort automatisch goed doet!
Iets beter mikkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
maar ik wilde eigenlijk de lapo
maar Giertje die pikt em altijd van mij af
Ik heb em gezien hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
van afstand zijn ze altijd liever dan van dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |