Ik ben haar vriend, sjaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bent dus jaloers neem ik aan?
quote:
Ik had dit keer niets gelukkig, vorige storm was mijn huis overstroomd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem niet mijn stad over, he? Het is mijn jeugdeigendom.
Juist jaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem niet mijn stad over, he? Het is mijn jeugdeigendom.
Leg je altijd de schutting bij de buren neer?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Alleen als ie mij in de weg ligt, ik wilde voetballen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leg je altijd de schutting bij de buren neer?
Doubletstraat.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?
Het is maar goed dat hij niet de andere kant op is gevallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Oh. Ja dan is het begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen als ie mij in de weg ligt, ik wilde voetballen.
Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?
Ja, dat hadden de vissen en het vijverfolie waarschijnlijk niet leuk gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij niet de andere kant op is gevallen.
Ik ben dan ook begrijpelijk aangelegdquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ja dan is het begrijpelijk.
quote:
Toe maar, Statenkwartier.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.
Ik ben er nooit echt geweest, maar als ik de verhalen zo hoorde van oud-collega's dan was het daar vroegah altijd een dolle boelquote:
Geen idee?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe, hoe moeilijk is 't eerste tentamen van chemie?
Neennn, maar zou wel kunnen want komt wel regelmatig in duindorp en daar wonen barbie en jokertjeee.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
Jij woont in Laak zeker?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Nooit, ik kom niet zo vaak in Scheveningenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Schilderswijk, duh.quote:
Jawel.quote:
Zou toch kunnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schilderswijk, duh.
(nee)
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
Heulemaal niets.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?
Oh leuk, ik heb een tijdje in het Valkenboskwartier gewoondquote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
Alles is mogelijk.quote:
Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heulemaal niets.
Goede buurt om te wonen.
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Haha spannend! Vertel meer!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.
Zo leuk
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Nou, dat is mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.
Ik heb een fijne jeugd gehad.
Hou je muil johquote:
Wat doen we aan de hangjongeren?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Ik weet niet precies waar je het over hebt.quote:
IN DE GEVANGENISquote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat doen we aan de hangjongeren?
Ohh..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
vrijdag toch?=$quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
Zo doe ik altijd tegen Lot.quote:
Onder de duim houden.quote:
Whehe, k heb ze liever als ze nog pront zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Zo lang ze alleen hangen vind ik 't best hoor..
Ik kijk alleen Ajax, volg Eredivisie een beetje, meer niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kanker zeg. Ben jij nou een man?! Ja natuurlijk die loting
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.quote:
Wat dacht je ervan om het leger in te zetten?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IN DE GEVANGENIS
Joh dat valt allemaal toch wel mee..
Oké, bedankt voor de details.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.
En af en toe neukte ik haar heel hard in haar kont, maar ook dat was normaal, toen was geluk nog heel gewoon.
lolquote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh nee toch niet
Het is wel vanavond.
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de details.
Maarrrrr, die boekhandel bestaat toch nog steeds?
Ze zochten onlangs nog nieuwe medewerkers.
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ja ik vind dat zo'n vreemde combinatie, he.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.
Ja maar hoeveel uur per week kun je daarvoor werken dan? Kun je daarvan rondkomen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.
Over Arnhem gesproken, daar ga ik van het weekend heen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef L0t.. het volgende:
In Arnhem hebben we nu ook een hele grote Selexyz met een LaPlace erin.
Vast niet.. Hij was nog niet klaar toen ik daar weggingquote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over Arnhem gesproken, daar ga ik van het weekend heen.
Is dat station nou al klaar?![]()
(beetje retorische vraag, maar goed)
Ja, ik kan daar van rondkomen, maar bedankt voor je zorgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel uur per week kun je daarvoor werken dan? Kun je daarvan rondkomen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet.. Hij was nog niet klaar toen ik daar wegging
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
ahem
Nee, dat wordt in 2014 verwacht.![]()
Vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar van rondkomen, maar bedankt voor je zorgen.
Even wat drinken, denk ik.quote:
Toen ik hier kwam wonen zou het in 2010 af zijn geloof ikquote:
Misschien om mij te fokken *conspiracy theories*quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom.![]()
Het zal vast niet ineens af zijn, na jouw vertrek
Zelfs station Den Haag CS gaat nog sneller.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zou het in 2010 af zijn geloof ikIk word echt helemaal gek van dat klotestation, die trappen
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
laatste lieve meisje van vandaag
kutnummer mainquote:
* Iets met hoedjes van aluminium.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien om mij te fokken *conspiracy theories*
Thanks.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
laatste lieve meisje van vandaag
Gezellig. Ik kom ook wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat drinken, denk ik.
"Hoi, dit is BobbyB. Van Fok!, ja."quote:
Leiden is tof, daar houden ze tegenwoordig concerten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs station Den Haag CS gaat nog sneller.
Nee, we kennen elkaar via de ex van het nichtje van de vader van de vriend van een vriendin van jou. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi, dit is BobbyB. Van Fok!, ja."
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leiden is tof, daar houden ze tegenwoordig concerten.
Moar, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik onthouden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar via de ex van het nichtje van de vader van de vriend van een vriendin van jou. Toch?
Nee, proefstation, dus echte concerten, zelfs Moke was er een keer.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?
Peruaanse panfluiters of draaiorgelsquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?
Dat is anders ook maar heel af en toe dat ze daar een evenement hebben. Vorig jaar hadden ze een stukje van het stationsplein gereserveerd voor muzikanten, maar ik heb daar maar een paar keer iemand zien optreden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Waarom doen ze dat niet op Den Haag..?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, proefstation, dus echte concerten, zelfs Moke was er een keer.
Dat is dus 1 keer per jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet via Fok. Dat zou raar zijn u_uquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik onthouden.
Een user of de partij met de rode tomaat?quote:
Wtf, gaaf.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Peruaanse panfluiters of draaiorgels
Idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet via Fok. Dat zou raar zijn u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
South Park. Met die cavia's.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een user of de partij met de rode tomaat?
Wat kraak je mijn favo muziek nou af danquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, gaaf.![]()
[..]
Haha.Waarom worden draaiorgels eigenlijk nog gebruikt? Zijn er mensen van onder de 90 die dat leuk vinden?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
n_nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Sieneke.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
Haha.Waarom worden draaiorgels eigenlijk nog gebruikt? Zijn er mensen van onder de 90 die dat leuk vinden?
[..]
Idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Weet ik veel, ik liep er langs en ook was er een uitstalling van een geraamte en nog tig andere dingen, dus ik vond het wel gezellig aandoen, zo op het eerste gezicht.quote:
Goede vraag, laatst zag ik er nog een in de stad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idd.
Draag je wel royalty's af voor die BwohohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Sok mn keel of wat het ook was is al een stuk minder, ik ga niet dood.
Ik ben al haar backup vriendjequote:
JA!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Draag je wel royalty's af voor die Bwohohoho
watquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA!
In de vorm van lelba's.
Ik smolt toen ik dit lasquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA!
In de vorm van lelba's.
quote:
quote:
Sir, we checked the entire map. There isn't a country called Peruvian anywherequote:
THINK LELBA.. QUICK!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
FUUU nou heb ik dat stomme lied in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
FUUU nou heb ik dat stomme lied in m'n hoofd.
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Toen je die cavia's zag, moest je toen aan mij denken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sir, we checked the entire map. There isn't a country called Peruvian anywhere
Jawel, daarom posten wequote:
quote:
ARGHquote:
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..quote:
Nee, wel toen ik de trailer van G-Force zag. Die moet 4EBE zien dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen je die cavia's zag, moest je toen aan mij denken?
Lelba's.quote:
Jij bent dan ook een faler die niks klaar speelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..
Zondag maar weer...
Ik had voor dat geld al 6 keer naar de hoeren kunnen gaan.
T lukte mij ook niet meer.. Laten we troost zoeken door Sahir te martelenquote:
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..
Zondag maar weer...
Ik had voor dat geld al 6 keer naar de hoeren kunnen gaan.
Ik heb em gezien ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, wel toen ik de trailer van G-Force zag. Die moet 4EBE zien dacht ik
Wanneer is jouw volgende date?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een faler die niks klaar speelt.
GOED IDEE!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
T lukte mij ook niet meer.. Laten we troost zoeken door Sahir te martelen
Die heb ik zo nu en danquote:
Ja Sok? Wanneer is jouw date?quote:
Je bent zelf... naja laat maar.quote:
Nee, want dat is autisme, dat vindt niemand okay.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja Sok? Wanneer is jouw date?En nou niet zeggen dat je het kansloos vindt om zo desperate maar met alles en iedereen te daten he.
Mijne zaterdagquote:
G force?quote:
quote:
Ik dacht t, jij zegt tquote:
quote:
Dames, zo werken de "Je bent zelf..." grapjes niet.quote:
GMTAquote:
leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
je hebt wel eens een pic van haar gezienquote:
Ja, van wel meer. Die spange of wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je hebt wel eens een pic van haar gezien
Trusten, dushi!quote:
die in de pm een tijdje geleden, die brunettequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, van wel meer. Die spange of wat?
Tasssquote:
Doe nog eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die in de pm een tijdje geleden, die brunette
Die van die pm was toch geen downie?quote:
ja ik keek net ook al, maar die 3e die het nog doet is ook mooi hoor. maar het was de 1e van die pmquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:18 schreef Sok. het volgende:
Van die pm doet 1 foto het nog maar, en dat is die downie volgens mij.
Held
Hm, dat sms meisje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik keek net ook al, maar die 3e die het nog doet is ook mooi hoor. maar het was de 1e van die pm
Hm k weet niet meerquote:
Wie ben jij? Schoolrecherche ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Madridista het volgende:
Hoe laat moeten jullie er morgen op uit?
nee dat was die 2e die je mij aanraadde =$ maar die 1e heeft zo'n lelijke PF foto dus als ik die laat zien ben je niet OVERTOIGD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm, dat sms meisje?
[..]
Hm k weet niet meer
komt goed vriend. virtuele schouderklopquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef Sok. het volgende:
Sowieso mij serieus nemen, alsof ik ooit een date heb gehad![]()
![]()
Alsof jij je daar wat van aantrekt. Jouw smaak faalde de laatste dagen toch al hardquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee dat was die 2e die je mij aanraadde =$ maar die 1e heeft zo'n lelijke PF foto dus als ik die laat zien ben je niet OVERTOIGD.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
komt goed vriend. virtuele schouderklop
quote:
Mijne niet denk ik =$ mijn smaak is TOP NOTCH. Maar de mening van FOK' ers betekend alles voor me.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt. Jouw smaak faalde de laatste dagen toch al hard
Of was dat Otis
[..]
K zou nog wel 2 op date nemen, maar je kent me.
Ja hoe heet die shit ook alweerquote:
2 meisjes ja. Al was dat meer een fopje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijne niet denk ik =$ mijn smaak is TOP NOTCH. Maar de mening van FOK' ers betekend alles voor me.
En wat bedoel je met 2? 2 chicks?
Faal je weer met de finishing touch? Een vloek van mij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja hoe heet die shit ook alweerKan er maar niet op komen
[..]
2 meisjes ja. Al was dat meer een fopje.
Denk ik.
concierge?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja hoe heet die shit ook alweerKan er maar niet op komen
Mja k moet er werk van maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Faal je weer met de finishing touch? Een vloek van mij?
overdrevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mja k moet er werk van maken.
Maar k wil t zeg maar overdreven doen, alleen geen centjes voor.
quote:
De prijs erbij vermelden. How sad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef MouzurX het volgende:
Godverdomme.
Zit ik op de fiets komt er een vuiltje in mijn oog zoals wel vaker; knipper ik een paar keer valt mijn lens eruit.
Weg lens.
En ik heb half-harde lenzen van 300 euro, ipv zachte daglenzen, hopen dat dat nog vergoed wordt. Kutste is dat ik volgende week dan de hele week zonder lenzen zit.
Het gaat erom dat die kankerlenzen niet meteen te vervangen zijn en ook duur zijn, wat meestal door de verzekering wordt betaalt maar nu weet ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De prijs erbij vermelden. How sad.
Hoe is dat eig gegaan? Allemaal goed?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:03 schreef Salatrel het volgende:
nou mensen de laatste loodjes weer vandaag hoor
nou eerst heb ik een quicktest gedaan. duurde ongeveer 20 minuten en ze kijken wat je sterkte is enzo of of je ogen geschikt zijn om te laseren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe is dat eig gegaan? Allemaal goed?
Kan je eens een beetje in detail vertellen hoe dat allemaal gaat?
maar je bent er wel vanaf totdat je ooit eens keer misschien vanwege ouderdom een leesbrilletje moet. als je gaat rekenen wat je tot die tijd aan lenzen / brillen en dergelijke kwijt bent valt het wel meequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Sok. het volgende:
Wil ook graag m'n ogen lazeren, maar is zo allejezus duur.
17-jarige meisjes met zo'n ass, I like.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
Angelina toen ze 17 was..
[ afbeelding ]
nickname staten island barbiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
17-jarige meisjes met zo'n ass, I like.
pools of russischquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
Angelina toen ze 17 was..
[ afbeelding ]
Hm mja, maar heb t geld er nu nog niet voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar je bent er wel vanaf totdat je ooit eens keer misschien vanwege ouderdom een leesbrilletje moet. als je gaat rekenen wat je tot die tijd aan lenzen / brillen en dergelijke kwijt bent valt het wel mee
leesbrillen zijn meestal pas vanaf een jaar of 40... voor mij zou dat dus nog minimaal 15 jaar zijn.
als ik de kosten van het laseren uitsmeer over die periode (er van uitgaande dat ik op mijn 40e gelijk een leesbril zou moeten) kost het me ¤ 14,40 per maand.
waar bespaar je op? lensen/brillen (zonnebril op sterkte word sowieso niet vergoed) vloeistof voor lenzen. je kunt een goedkopere aanvullende zorgverzekering nemen omdat je geen brillen/contactlenzen meer vergoed hoeft te krijgen. incidentele bezoekjes aan oogarts omdat je zat te kutten met lenzen uithalen? koste mij 110 euro
nu je het zegt. er is niemand aan de deur geweestquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef Sok. het volgende:
Aw, komt collega van me naar m'n lokaal toe lopen met een zakje snoep omdat ik gisteren toen zij aan t werk was sint maarten kwam zingen.
Vlegel u_uquote:
Hallon Sal!quote:
Na 9 uur/half 10 nietquote:
Sneeuwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:51 schreef Salatrel het volgende:
alles boom hier jeweettog.
beetje nixen op kantoor. dromen over de sneeuw en straks ffkes luncheren
Awwwwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
Hihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww
Gewoon proberen te ontspannen Crackje. T komt vast goed
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi. Ja weet ik wel, en dat hou ik mezelf ook voor maar dat vind ik echt lastiggg
.
Terwijl ik veel beter dingen kan onthouden wanneer ik gewoon rustig zou zijn enzo![]()
Meer de gedachte dat je lief bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams had
Maar ik zal voor je duimen.. If that helps u_u
Ik kan ut welquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer de gedachte dat je lief bent.
Jij stelt mij niet teleur u_uquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Straks faal ik kei hard, heb ik je teleurgesteld.
Lekker tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Salatrel het volgende:
zo relaxed dat ik hier bijna in slaap val
Ik zal je eens gek makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Na 9 uur/half 10 niet [ afbeelding ]
Denk dat dat wel zal helpen yesssquote:
Sok is on fire!quote:
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukiequote:
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zal helpen yesss.
We zouden eigenlijk ook na tentamens drinken maar die ene is jarig dus gaat niet door. Grrrr
In mn eentje![]()
.
Liefffquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
hoelaat ben je dr?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
Wat een wijze manquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefff.
Je ging daten toch vandaag?
Om 2 uurquote:
Is dat die enee van laatst?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..
Oh.. Net sms op t moment dat ik dit typ.. Vertraging
[..]
Om 2 uur![]()
Uhhuhquote:
Vooralsnog niet bijzonder beter, maar nog steedsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel? :/
De ene zegt is wel leuk maar niet bijzonderr beter
Ah okee, maakt ook niet uit iedereen koopt 't tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vooralsnog niet bijzonder beter, maar nog steeds
Ik zwijmelquote:
Sal.. Hmmmquote:
goed hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoe gaat het met je oog/ogen trouwens?
Of voel jer der al niks meer van?
Ahh, das mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed hoorik hoef geen zonnebril meer op en het is zo goed als pijnloos
bij de weekcontrole was de voortgang van het herstel 20% boven gemiddeld dus gaat lekker.
beetje druppelen af en toe nog paar weekjes en dan zou het klaar moeten zijn
Veel plezier, meisquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:11 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik doucheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Dusse.. Tot vanavond ofseaux!!!
One luv enzulks!![]()
Daten?quote:
Dan ga ik maar film kijken. Tabee.quote:
Dag, Crackje.quote:
Ja, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet ik eerst even aan dqod vragen of dat mag
*wut?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:30 schreef Chriz2k het volgende:
Oké jongens, steek je hand op als je een seksrelatie hebt met Dqod.
*steekt hand op*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |