Doe nog eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
die in de pm een tijdje geleden, die brunette
Die van die pm was toch geen downie?quote:
ja ik keek net ook al, maar die 3e die het nog doet is ook mooi hoor. maar het was de 1e van die pmquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:18 schreef Sok. het volgende:
Van die pm doet 1 foto het nog maar, en dat is die downie volgens mij.
Held
Hm, dat sms meisje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja ik keek net ook al, maar die 3e die het nog doet is ook mooi hoor. maar het was de 1e van die pm
Hm k weet niet meerquote:
Wie ben jij? Schoolrecherche ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Madridista het volgende:
Hoe laat moeten jullie er morgen op uit?
nee dat was die 2e die je mij aanraadde =$ maar die 1e heeft zo'n lelijke PF foto dus als ik die laat zien ben je niet OVERTOIGD.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:20 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm, dat sms meisje?
[..]
Hm k weet niet meer
komt goed vriend. virtuele schouderklopquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef Sok. het volgende:
Sowieso mij serieus nemen, alsof ik ooit een date heb gehad![]()
![]()
Alsof jij je daar wat van aantrekt. Jouw smaak faalde de laatste dagen toch al hardquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee dat was die 2e die je mij aanraadde =$ maar die 1e heeft zo'n lelijke PF foto dus als ik die laat zien ben je niet OVERTOIGD.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
komt goed vriend. virtuele schouderklop
quote:
Mijne niet denk ik =$ mijn smaak is TOP NOTCH. Maar de mening van FOK' ers betekend alles voor me.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Alsof jij je daar wat van aantrekt. Jouw smaak faalde de laatste dagen toch al hard
Of was dat Otis
[..]
K zou nog wel 2 op date nemen, maar je kent me.
Ja hoe heet die shit ook alweerquote:
2 meisjes ja. Al was dat meer een fopje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mijne niet denk ik =$ mijn smaak is TOP NOTCH. Maar de mening van FOK' ers betekend alles voor me.
En wat bedoel je met 2? 2 chicks?
Faal je weer met de finishing touch? Een vloek van mij?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja hoe heet die shit ook alweerKan er maar niet op komen
[..]
2 meisjes ja. Al was dat meer een fopje.
Denk ik.
concierge?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja hoe heet die shit ook alweerKan er maar niet op komen
Mja k moet er werk van maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Faal je weer met de finishing touch? Een vloek van mij?
overdrevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Mja k moet er werk van maken.
Maar k wil t zeg maar overdreven doen, alleen geen centjes voor.
quote:
De prijs erbij vermelden. How sad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:53 schreef MouzurX het volgende:
Godverdomme.
Zit ik op de fiets komt er een vuiltje in mijn oog zoals wel vaker; knipper ik een paar keer valt mijn lens eruit.
Weg lens.
En ik heb half-harde lenzen van 300 euro, ipv zachte daglenzen, hopen dat dat nog vergoed wordt. Kutste is dat ik volgende week dan de hele week zonder lenzen zit.
Het gaat erom dat die kankerlenzen niet meteen te vervangen zijn en ook duur zijn, wat meestal door de verzekering wordt betaalt maar nu weet ik dat dus niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De prijs erbij vermelden. How sad.
Hoe is dat eig gegaan? Allemaal goed?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:03 schreef Salatrel het volgende:
nou mensen de laatste loodjes weer vandaag hoor
nou eerst heb ik een quicktest gedaan. duurde ongeveer 20 minuten en ze kijken wat je sterkte is enzo of of je ogen geschikt zijn om te laseren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe is dat eig gegaan? Allemaal goed?
Kan je eens een beetje in detail vertellen hoe dat allemaal gaat?
maar je bent er wel vanaf totdat je ooit eens keer misschien vanwege ouderdom een leesbrilletje moet. als je gaat rekenen wat je tot die tijd aan lenzen / brillen en dergelijke kwijt bent valt het wel meequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Sok. het volgende:
Wil ook graag m'n ogen lazeren, maar is zo allejezus duur.
17-jarige meisjes met zo'n ass, I like.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
Angelina toen ze 17 was..
[ afbeelding ]
nickname staten island barbiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
17-jarige meisjes met zo'n ass, I like.
pools of russischquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef Salatrel het volgende:
Angelina toen ze 17 was..
[ afbeelding ]
Hm mja, maar heb t geld er nu nog niet voor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar je bent er wel vanaf totdat je ooit eens keer misschien vanwege ouderdom een leesbrilletje moet. als je gaat rekenen wat je tot die tijd aan lenzen / brillen en dergelijke kwijt bent valt het wel mee
leesbrillen zijn meestal pas vanaf een jaar of 40... voor mij zou dat dus nog minimaal 15 jaar zijn.
als ik de kosten van het laseren uitsmeer over die periode (er van uitgaande dat ik op mijn 40e gelijk een leesbril zou moeten) kost het me ¤ 14,40 per maand.
waar bespaar je op? lensen/brillen (zonnebril op sterkte word sowieso niet vergoed) vloeistof voor lenzen. je kunt een goedkopere aanvullende zorgverzekering nemen omdat je geen brillen/contactlenzen meer vergoed hoeft te krijgen. incidentele bezoekjes aan oogarts omdat je zat te kutten met lenzen uithalen? koste mij 110 euro
nu je het zegt. er is niemand aan de deur geweestquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef Sok. het volgende:
Aw, komt collega van me naar m'n lokaal toe lopen met een zakje snoep omdat ik gisteren toen zij aan t werk was sint maarten kwam zingen.
Vlegel u_uquote:
Hallon Sal!quote:
Na 9 uur/half 10 nietquote:
Sneeuwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:51 schreef Salatrel het volgende:
alles boom hier jeweettog.
beetje nixen op kantoor. dromen over de sneeuw en straks ffkes luncheren
Awwwwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
Hihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww
Gewoon proberen te ontspannen Crackje. T komt vast goed
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi. Ja weet ik wel, en dat hou ik mezelf ook voor maar dat vind ik echt lastiggg
.
Terwijl ik veel beter dingen kan onthouden wanneer ik gewoon rustig zou zijn enzo![]()
Meer de gedachte dat je lief bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams had
Maar ik zal voor je duimen.. If that helps u_u
Ik kan ut welquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer de gedachte dat je lief bent.
Jij stelt mij niet teleur u_uquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Straks faal ik kei hard, heb ik je teleurgesteld.
Lekker tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Salatrel het volgende:
zo relaxed dat ik hier bijna in slaap val
Ik zal je eens gek makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Na 9 uur/half 10 niet [ afbeelding ]
Denk dat dat wel zal helpen yesssquote:
Sok is on fire!quote:
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukiequote:
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zal helpen yesss.
We zouden eigenlijk ook na tentamens drinken maar die ene is jarig dus gaat niet door. Grrrr
In mn eentje![]()
.
Liefffquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
hoelaat ben je dr?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
Wat een wijze manquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefff.
Je ging daten toch vandaag?
Om 2 uurquote:
Is dat die enee van laatst?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..
Oh.. Net sms op t moment dat ik dit typ.. Vertraging
[..]
Om 2 uur![]()
Uhhuhquote:
Vooralsnog niet bijzonder beter, maar nog steedsquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel? :/
De ene zegt is wel leuk maar niet bijzonderr beter
Ah okee, maakt ook niet uit iedereen koopt 't tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vooralsnog niet bijzonder beter, maar nog steeds
Ik zwijmelquote:
Sal.. Hmmmquote:
goed hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:10 schreef Crack_ het volgende:
Hoe gaat het met je oog/ogen trouwens?
Of voel jer der al niks meer van?
Ahh, das mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goed hoorik hoef geen zonnebril meer op en het is zo goed als pijnloos
bij de weekcontrole was de voortgang van het herstel 20% boven gemiddeld dus gaat lekker.
beetje druppelen af en toe nog paar weekjes en dan zou het klaar moeten zijn
Veel plezier, meisquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:11 schreef Dqod het volgende:
En nu ga ik doucheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Dusse.. Tot vanavond ofseaux!!!
One luv enzulks!![]()
Daten?quote:
Dan ga ik maar film kijken. Tabee.quote:
Dag, Crackje.quote:
Ja, ik ook hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet ik eerst even aan dqod vragen of dat mag
*wut?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:30 schreef Chriz2k het volgende:
Oké jongens, steek je hand op als je een seksrelatie hebt met Dqod.
*steekt hand op*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |