Na 9 uur/half 10 nietquote:
Sneeuwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:51 schreef Salatrel het volgende:
alles boom hier jeweettog.
beetje nixen op kantoor. dromen over de sneeuw en straks ffkes luncheren
Awwwwquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
Hihiquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww
Gewoon proberen te ontspannen Crackje. T komt vast goed
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hihi. Ja weet ik wel, en dat hou ik mezelf ook voor maar dat vind ik echt lastiggg
.
Terwijl ik veel beter dingen kan onthouden wanneer ik gewoon rustig zou zijn enzo![]()
Meer de gedachte dat je lief bentquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom juist.. Mja, is ook lastig.. T lukte mezelf ook niet echt toen ik tentamens/exams had
Maar ik zal voor je duimen.. If that helps u_u
Ik kan ut welquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer de gedachte dat je lief bent.
Jij stelt mij niet teleur u_uquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Straks faal ik kei hard, heb ik je teleurgesteld.
Lekker tochquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Salatrel het volgende:
zo relaxed dat ik hier bijna in slaap val
Ik zal je eens gek makenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Crack_ het volgende:
Ben zooo stresserig voor mn tentamens, word er zelf helemaal gek van..
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Na 9 uur/half 10 niet [ afbeelding ]
Denk dat dat wel zal helpen yesssquote:
Sok is on fire!quote:
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukiequote:
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat wel zal helpen yesss.
We zouden eigenlijk ook na tentamens drinken maar die ene is jarig dus gaat niet door. Grrrr
In mn eentje![]()
.
Liefffquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
hoelaat ben je dr?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is dat ik al plannen heb (en dat ik zo echt moet gaan douchen, maar eerst nog een peukie)
Anders ging ik wel wat met je drinken u_u
Wat een wijze manquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Inspanning is de ultieme vorm van ontspanning.
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Liefff.
Je ging daten toch vandaag?
Om 2 uurquote:
Is dat die enee van laatst?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd! Hopelijk zit m'n date al in de trein..
Oh.. Net sms op t moment dat ik dit typ.. Vertraging
[..]
Om 2 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |