Ik ben haar vriend, sjaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bent dus jaloers neem ik aan?
quote:
Ik had dit keer niets gelukkig, vorige storm was mijn huis overstroomd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem niet mijn stad over, he? Het is mijn jeugdeigendom.
Juist jaquote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neem niet mijn stad over, he? Het is mijn jeugdeigendom.
Leg je altijd de schutting bij de buren neer?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Alleen als ie mij in de weg ligt, ik wilde voetballen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leg je altijd de schutting bij de buren neer?
Doubletstraat.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?
Het is maar goed dat hij niet de andere kant op is gevallen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Klacht:
Onze schutting vanmiddag
[ afbeelding ]
Oh. Ja dan is het begrijpelijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen als ie mij in de weg ligt, ik wilde voetballen.
Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?
Ja, dat hadden de vissen en het vijverfolie waarschijnlijk niet leuk gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij niet de andere kant op is gevallen.
Ik ben dan ook begrijpelijk aangelegdquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ja dan is het begrijpelijk.
quote:
Toe maar, Statenkwartier.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.
Ik ben er nooit echt geweest, maar als ik de verhalen zo hoorde van oud-collega's dan was het daar vroegah altijd een dolle boelquote:
Geen idee?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe, hoe moeilijk is 't eerste tentamen van chemie?
Neennn, maar zou wel kunnen want komt wel regelmatig in duindorp en daar wonen barbie en jokertjeee.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
Jij woont in Laak zeker?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Nooit, ik kom niet zo vaak in Scheveningenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Schilderswijk, duh.quote:
Jawel.quote:
Zou toch kunnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schilderswijk, duh.
(nee)
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
Heulemaal niets.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?
Oh leuk, ik heb een tijdje in het Valkenboskwartier gewoondquote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
Alles is mogelijk.quote:
Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heulemaal niets.
Goede buurt om te wonen.
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Haha spannend! Vertel meer!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.
Zo leuk
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Nou, dat is mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.
Ik heb een fijne jeugd gehad.
Hou je muil johquote:
Wat doen we aan de hangjongeren?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Ik weet niet precies waar je het over hebt.quote:
IN DE GEVANGENISquote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat doen we aan de hangjongeren?
Ohh..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
vrijdag toch?=$quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
Zo doe ik altijd tegen Lot.quote:
Onder de duim houden.quote:
Whehe, k heb ze liever als ze nog pront zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Zo lang ze alleen hangen vind ik 't best hoor..
Ik kijk alleen Ajax, volg Eredivisie een beetje, meer niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kanker zeg. Ben jij nou een man?! Ja natuurlijk die loting
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.quote:
Wat dacht je ervan om het leger in te zetten?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IN DE GEVANGENIS
Joh dat valt allemaal toch wel mee..
Oké, bedankt voor de details.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.
En af en toe neukte ik haar heel hard in haar kont, maar ook dat was normaal, toen was geluk nog heel gewoon.
lolquote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh nee toch niet
Het is wel vanavond.
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de details.
Maarrrrr, die boekhandel bestaat toch nog steeds?
Ze zochten onlangs nog nieuwe medewerkers.
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ja ik vind dat zo'n vreemde combinatie, he.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.
Ja maar hoeveel uur per week kun je daarvoor werken dan? Kun je daarvan rondkomen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.
Over Arnhem gesproken, daar ga ik van het weekend heen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef L0t.. het volgende:
In Arnhem hebben we nu ook een hele grote Selexyz met een LaPlace erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |