Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat gold toch alleen voor de Geleenstraat?
Ja, dat hadden de vissen en het vijverfolie waarschijnlijk niet leuk gevondenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat hij niet de andere kant op is gevallen.
Ik ben dan ook begrijpelijk aangelegdquote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Ja dan is het begrijpelijk.
quote:
Toe maar, Statenkwartier.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, met name het staatskwartier, daar ben ik opgegroeid en heb ik als lief onschuldig kind nog steentjes op de tramrails gelegd, want erger dan dat deden we niet.
Ik ben er nooit echt geweest, maar als ik de verhalen zo hoorde van oud-collega's dan was het daar vroegah altijd een dolle boelquote:
Geen idee?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:21 schreef Crack_ het volgende:
Hey 4ebe, hoe moeilijk is 't eerste tentamen van chemie?
Neennn, maar zou wel kunnen want komt wel regelmatig in duindorp en daar wonen barbie en jokertjeee.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
Jij woont in Laak zeker?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Nooit, ik kom niet zo vaak in Scheveningenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
crack en 4ebe, zien jullie nou wel eens die mensen uit Oh oh?
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toe maar, Statenkwartier.
Schilderswijk, duh.quote:
Jawel.quote:
Zou toch kunnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schilderswijk, duh.
(nee)
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
Heulemaal niets.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De Fred en Willem de Zwijgerlaan, ik deelde het huis met Anneke Paagman die een boekhandel had daar, wat is er mis met die buurt?
Oh leuk, ik heb een tijdje in het Valkenboskwartier gewoondquote:Op donderdag 11 november 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon in 't regentessekwartier en het is hier zeer rustig dus das wel fijjjjn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |