Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heulemaal niets.
Goede buurt om te wonen.
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, besjes schieten bij het gemeente-museum, en met mini-schoolreisje naar het Museon, dat was mijn jeugd.
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging met schoolreisje ook weleens naar de dierentuin.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Haha spannend! Vertel meer!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef Madridista het volgende:
Frans 3.3
Wiskunde 4.6
Gaat lekker zeg.
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ging schaatsen op het ijs van die enorme vijver bij het Museon.
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Argh, nu heb ik zin om te schaatsen.
Zo leuk
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Nou, dat is mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Toen waren er nog geen hangjongeren en straattuig.
Ik heb een fijne jeugd gehad.
Hou je muil johquote:
Wat doen we aan de hangjongeren?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef Crack_ het volgende:
Mijn jeugd was zo kut he
Overal hangjeugd enzo.. kon nog geen eens veilig rondlopen of mn tasje was weg en ik was verkracht
Echt wat een klotee jeugd.. nooit buiten spelen niks.. overal politie.. leek wel een kei grote gevangenis
Gewoon niet normaal :S
Ik weet niet precies waar je het over hebt.quote:
IN DE GEVANGENISquote:Op donderdag 11 november 2010 23:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Wat doen we aan de hangjongeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |