Dat is toch het idee van geld, dat je er dingen mee kunt kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een reis maken.
- Auto kopen
- Huis kopen
- Geld/ cadeau's naar naasten.
Dus ja, best wat materialistische dingen.
Ik zeg niet alleen sushi. Ik weet gewoon nog niet wat ik met de rest ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 miljoen aan sushi, eet smakelijk.
Dit.. Plus een lading op de spaarrekeningquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een reis maken.
- Auto kopen
- Huis kopen
- Geld/ cadeau's naar naasten.
Dus ja, best wat materialistische dingen.
quote:
Nee, het noordoostenquote:
In my world, we have people and we can ride 'em like poniesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen dank, ik ben graag gul en weet wat ik weggeef.
Ik zou geen goed doel kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van geld, dat je er dingen mee kunt kopen? Per definitie materialistisch denk ik. Ik zou overigens ook niet ineens miljoenen aan goede doelen gaan geven hoor.
Ik wil niet op sahir rijden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
In my world, we have people and we can ride 'em like ponies
Da's een eind wegquote:
Ik wel.. Inclusief bit in z'n bek, zweep en van die mooie sporen aan m'n laarsjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet op sahir rijden.
Oh in dat geval: schuif eens op.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Inclusief bit in z'n bek, zweep en van die mooie sporen aan m'n laarsjes
Die zwartequote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Deze
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
Of deze
http://www.asos.com/Asos/(...)e=20&sort=3&clr=Mink
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou geen goed doel kunnen verzinnen.
Sla de deur in hun gezicht dicht.quote:
Eh? hier niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Liever daar dan hier. Zon en zee.
Ga maar achteropquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh in dat geval: schuif eens op.
Beetje zonde van de deur, vind je niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sla de deur in hun gezicht.
Oh ik vind de tweede eigenlijk ook wel erg mooi!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Deze
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
Of deze
http://www.asos.com/Asos/(...)e=20&sort=3&clr=Mink
It's gonna be a bumpy ride?quote:
Hun lampionnetjes waren ze al wel kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels niet al weggewaaid?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?
Ik loldequote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?
quote:
Dit is ook de eerste keer dat ik het meemaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Dqod het volgende:
Hier komen ze niet.. Soms is het platteland wel fijn.. In dit geval dus
Sssst.. Straks komen ze hier ineens WEL.. Jinx enzulksquote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik het meemaak.
Ja ik dus ook, zag hem net toevallig er tussen staan!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh ik vind de tweede eigenlijk ook wel erg mooi!
Als ik die clip zie krijg ik wel weer zin om met de fourwheeler te crossen.quote:
Sowieso Ajaxquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Sok. het volgende:
Godver ben ik net 1 minuut weg, scoort ajax
Aan zo'n lopende band.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Heb er ook wel trek in. Wel een all you can eat. Je helemaal volproppen dan.
Coevorden?quote:
Fotoboek van Korequote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie heeft die fobo van dat ene stelletje die naakt zijn? en kankerlelijk
Je hoeft ze hier niet te plaatsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie heeft die fobo van dat ene stelletje die naakt zijn? en kankerlelijk
quote:
Wat.quote:
Zullen wij samen gelukkig zijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooials lelijke mensen samen gelukkig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder(s)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Walgelijke reactie.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op het werk hadden we van die kekke dingetjes aan de hoorn zodat dat niet gebeurdequote:
Jammer dat het uitging tussen jullie idd...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey hallo.quote:
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
You look so fine. I want to break your heart and give you mine (8)
:lquote:
...en als het ingewikkeld is enzo...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."
"Ik ben melk, ik ben rode hete keuken"quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen wij samen gelukkig zijn?Daar ben jij te knap voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en als het ingewikkeld is enzo...
Baal ik ook van jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jammer dat het uitging tussen jullie idd...
Gniffel.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben jij te knap voor
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ik ben melk, ik ben rode hete keuken"
Ja toch.. Diepzinnigquote:
Voel je niks van.quote:
Awwwwquote:
Hahahahahahquote:
quote:Ik melk
Jij melkt
Wij melken
met plezier
en vertier
als diertjes in een kerk
uit een kelk
leeggebloed
Door de wegdrijvende minikoetjes in ons bloed. boOooeH !
Mag ik dit niet snappen?quote:
Ik leg t je al een beetje uitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik dit niet snappen?
Melkmeisjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu weer weg dan.[ afbeelding ]
Pfff ik stop maar met lezen.. Ik stikquote:Ik voelde de grond nie meer onder mijn voeten
toen hurkte ik
wachtend op mijn melk
maar het wilde niet komen
Uitendelijk heb ik de muren wit geverfd
terwijl er wolken voorbij dreven, ze zagen er zo lomp en leeg uit dat mijn foto lelijker werd door een overvloed aan gelach. . . Ik lach. Ik heb gelagt.
Ik rokte
mijn rok omhoog
Ik lokte
de wolken
naar hier naartoe
onder mijn rokske
terwijl de wind mijn billekes koud blies
terwijl de wind m'n rokske naar omhoog bles
Ik schreeuwde de lucht kapot
Dat lijkt op mijn douchequote:
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is wel heel sneu jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.
quote:
wie is MGquote:
Ja dat is heel zieligquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
nahhhquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetje
Moet jij zeggen met je Sunchaser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu ben ik benieuwd naar hoe je ex eruit zag.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetje
/Trendsetterquote:
stom om jezelf dat af te vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef reetveter het volgende:
zou ik ook denken als ik met wd had
/smoothoperator
Nou.. Beetje kou staan kleumen buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
Je iPod lekker schoon gespoeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Meiden doen dat nooit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef reetveter het volgende:
maar bt, misschien komt dat nog. Eens vind je je meerdere
Whehequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
Zeggen dat George Clooney niet imperfect is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.
[..]
Wheheja raar eigenlijk
liefde maakt letterlijk blind.
Mijn ex was zo eentje. Kuthoer dat ze is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het komt vast weleens voor, maar ik heb het tot nu toe alleen bij jongens gezien eigenlijk.
Serieus? Geen exen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb dat ook nooit, maarja ik heb ook geen exen verder
Haha, das mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruim 6 jaar samen met mijn vriend
Wie heeft er het nou zo graag over exen? Niemand, I guess. Soms komen ze toch wel ter sprake somehow.quote:
Ja, is gewoon zo gelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Haha, das mooi.Dat je eerste vriendje meteen een serieuze wordt. Zie je hier niet zo vaak meer.
quote:
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Goh, doet me denken aan mijn twee exen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Vooral als het tijdens het stappen gebeurtquote:
Ahh dat is inderdaad heel lullig lijkt me ja.. mijn vriend ging vreemd met zn ex toen ik weg was.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Vooral als het tijdens het stappen gebeurt. En nu, als mijn meid wilt gaan stappen en ik niet meekan, dan heb ik toch wel onderbuik gevoelens omdat ervaring.
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Achteraf wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Geen wraak nemenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.
au revoiiiiiiiir.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
nou i've reached destination olle. Mensuh prettige avond
Wat een mongool dat eerste.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.
En mijn tweede ex heb ik verzocht op een landmijn te stappen in Afghanistan.
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Geen wraak nemenBoven iets staan
hollow points en messen
Is een vertrouwenskwestie. Je bent niet eerlijk om normaal te zeggen dat je niet verder wilt, maar kiest er voor om haar of zijn vertrouwen te schenden en een depressie toe te brengen. Kan moeilijk kan, dat eerste, maar wel het beste. Alleen snappen sommige debielen dat niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
stone coldquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wat een mongool dat eerste.
Mijn ex wenste ik een uithuwelijking toe waarin ze haar man met zeven anderen moet delen en daarna sterft aan endeldarmkanker. Kan ook.
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
Ik wist dat het stiekem toch over seks gingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.
Jij moet gezweept worden u_uquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik wist dat het stiekem toch over seks ging
nee, dat is een soort van landmijn, waar als je er op stapt je je ledematen verliest.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?
Voor bontkraagjes en sjonnies wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zocht op vlinderbom en kreeg ditquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht dus deze.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlinderbom_%28wapen%29
Hier Chai.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.
Alsof dat uitmaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij is Barbie best wel afgevallen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
. Lef hebben. Daar hou ik van.
Alleen toen ik mijn ex zag met die boy werd ik para. En werd ik de kroeg uitgezet.
Liefde =/= pijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik zocht op vlinderbom en kreeg dit
[ afbeelding ]
quote:Lees ik de Leeuwarder Courant op internet over dit meisje wat een oog mist door vuurwerk. Verschrikkelijk. Laat de gene die dit op zijn geweten heeft zich melden bij de politie. Het was gisteren ook in opsporing verzocht. Hoop dat ze de dader vinden. Het zou nog beter zijn als de dader zich zelf aangeeft op het politie bureau.
Hier het stukje van de Leeuwarder Courant.
OUDEGA (GS) -
,,It die hielendal net sear. Ik frege my ôf oft it echt sa slim wie. Elske Korenstra (16) uit Oudega (GS) mist sinds oudjaarsnacht een oog, door een vlinderbom. Haar familie weet nu zeker: vuurwerk moet verboden worden.
Ze stond die nacht met twee vrienden te wachten op vervoer naar huis. Ze zag een projectiel liggen, stak haar vingers in de oren en kneep de ogen stevig dicht. Er klonk een enorme knal en even voelde het alsof er zich een pijltje door haar netvlies boorde. Toen wist ze het. ,,Myn each wie derút. Ze heeft geen idee wie de dader was
Wait whut? Hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goeie.
Ik zag laatst die gozer zn moeder. Arrogante hoer.En als ik die gast ooit nog zie lopen hier in het centrum wil ik 'm een stoot op zn neus geven. Ik ben toch een kop groter.
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef fyah het volgende:
hey maar hoezo.heb ik een banner van "maatje meer. chatten en daten met volslanke mensen" bij dit topic.
1.74.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Wait whut? Hoe groot ben jij dan?
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?
Oh ok. Ik zag al zo'n awkward koppeltje voor mequote:
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.
Molesteer hem met een anale verkrachting waarin iedereen hem uitlacht en vernederd. Iran 2.0, alleen dan met seks.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goeie.
Ik zag laatst die gozer zn moeder. Arrogante hoer.En als ik die gast ooit nog zie lopen hier in het centrum wil ik 'm een stoot op zn neus geven. Ik ben toch een kop groter.
Wat is klein?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zag al zo'n awkward koppeltje voor meKleine meisjes = vies sowieso.
Beide hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.
bahquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Molesteer hem met een anale verkrachting waarin iedereen hem uitlacht en vernederd. Iran 2.0, alleen dan met seks.
Pfewquote:
1.60 enzo. Vaak zijn ze ook zo hyperacief en maken ze veel lawaai. Dat soortquote:
Bohhhhquote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef fyah het volgende:
[..]
1.60 enzo. Vaak zijn ze ook zo hyperacief en maken ze veel lawaai. Dat soort
Denk het. Maar we hadden wel altijd de grap dat we als Beauty & The Beast naar carnaval gingen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar hoe je ex eruit zag.Want ik denk dat jij jezelf gewoon onderschat en haar iets overschat.
Ik wil sake. Nu. Meteen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:54 schreef fyah het volgende:
Hoe kan je nu geen sushi lusten
[ afbeelding ]
quote:
Lieke van Lexmondquote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef wolvendagen het volgende:
Die Lieke van Lexmond, met die blote benen. Die hak heel de zaal late zien. Achterlangs, op ze Russisch. Die hak helemaal kapot gemaak.
Ik heb altijd het idee dat ze een beetje dik is, maar dat is ze niet eens.quote:
quote:
ik zie geen afbeelding maar ik ben blij om de moeite die je erin gestopt hebtquote:
pijpequote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zie geen afbeelding maar ik ben blij om de moeite die je erin gestopt hebt
isgoedquote:
* Chuck_Norrisunziptquote:
chucknorrisunziptuncut.aviquote:
quote:
IK SPACE EMquote:
Waarom deze haat op mouzur?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Forever Alone. De beste motivatie om niet een loser te zijn.
Sorryquote:
Je weet dat het komt doordat ie geen aanleiding heeft, het is niet zijn schuldquote:
quote:
walgelijke reactiequote:
Er moeten 24u's KFC's komen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Tegenwoordig een KFC op een paar minuten van mn crib. Niks chiller na een avond chillen dan een zooitje kip
.
jaquote:
ik wil kamervragen over vrijdagochtend 9 uur lesquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zijn dáár geen Kamervragen over![]()
?!
Nee, zijn gewoon de foto's die bij de aftiteling van The Hangover zaten.quote:
kamervragen, kamervragen, meisje laat me je slaapkamervragenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zijn dáár geen Kamervragen over![]()
?!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Chowi het volgende:
Daarbij komt nog dat tegenwoordig ook steeds meer kinderen met Halloween de straat op gaan voor Trick or Treat. Word ik dus geacht snoep in te slaan voor 31 oktober én 11 november. Dat gaat er bij mij niet in.
quote:
lolquote:
Hoe is 't met Volendam?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik maak met fl studio beats om je vingers bij af te likken
Ik weet, ik weetquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Sok. het volgende:
[..]
Niet die regina.
Al is haar muziek wel nice.
alsnog niet te vergelijken met deze beathovenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik maak met fl studio beats om je vingers bij af te likken
Nog steeds u_uquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef Madridista het volgende:
Vandaag was ik dat hele sinte maarten gebeuren helemaal vergeten.![]()
Rond etenstijd kwam er zo'n faalkind van 16 voor mijn deur zingen. Dat vond ik natuurlijk wel vreemd. Dus ik daar een beetje glimlachen en opeens hield hij zijn tasje op.. Nou.. Ik dacht dat ik met die bedelaars te maken had die je wel eens op de dam ziet, dus zei ik van: Sorry, geen wisselgeld. Om er dan achter te komen dat hij snoep wilde xD
Ik faal wel
Alleen heeft ze nu dus schijnbaar een vriend. De slet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Sok. het volgende:
Kanker wat ziet Elize er nice uit bij die reunie
Klopt...quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Alleen heeft ze nu dus schijnbaar een vriend. De slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |