Dat is toch het idee van geld, dat je er dingen mee kunt kopenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een reis maken.
- Auto kopen
- Huis kopen
- Geld/ cadeau's naar naasten.
Dus ja, best wat materialistische dingen.
Ik zeg niet alleen sushi. Ik weet gewoon nog niet wat ik met de rest ga doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10 miljoen aan sushi, eet smakelijk.
Dit.. Plus een lading op de spaarrekeningquote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
- Een reis maken.
- Auto kopen
- Huis kopen
- Geld/ cadeau's naar naasten.
Dus ja, best wat materialistische dingen.
quote:
Nee, het noordoostenquote:
In my world, we have people and we can ride 'em like poniesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Geen dank, ik ben graag gul en weet wat ik weggeef.
Ik zou geen goed doel kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch het idee van geld, dat je er dingen mee kunt kopen? Per definitie materialistisch denk ik. Ik zou overigens ook niet ineens miljoenen aan goede doelen gaan geven hoor.
Ik wil niet op sahir rijden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
In my world, we have people and we can ride 'em like ponies
Da's een eind wegquote:
Ik wel.. Inclusief bit in z'n bek, zweep en van die mooie sporen aan m'n laarsjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet op sahir rijden.
Oh in dat geval: schuif eens op.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wel.. Inclusief bit in z'n bek, zweep en van die mooie sporen aan m'n laarsjes
Die zwartequote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Deze
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
Of deze
http://www.asos.com/Asos/(...)e=20&sort=3&clr=Mink
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou geen goed doel kunnen verzinnen.
Sla de deur in hun gezicht dicht.quote:
Eh? hier niet hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Liever daar dan hier. Zon en zee.
Ga maar achteropquote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh in dat geval: schuif eens op.
Beetje zonde van de deur, vind je niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sla de deur in hun gezicht.
Oh ik vind de tweede eigenlijk ook wel erg mooi!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Deze
http://www.asos.com/Asos/(...)=20&sort=3&clr=Black
Of deze
http://www.asos.com/Asos/(...)e=20&sort=3&clr=Mink
It's gonna be a bumpy ride?quote:
Hun lampionnetjes waren ze al wel kwijt volgens mij.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels niet al weggewaaid?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?
Ik loldequote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
It's gonna be a bumpy ride?
quote:
Dit is ook de eerste keer dat ik het meemaak.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Dqod het volgende:
Hier komen ze niet.. Soms is het platteland wel fijn.. In dit geval dus
Sssst.. Straks komen ze hier ineens WEL.. Jinx enzulksquote:Op donderdag 11 november 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste keer dat ik het meemaak.
Ja ik dus ook, zag hem net toevallig er tussen staan!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh ik vind de tweede eigenlijk ook wel erg mooi!
Als ik die clip zie krijg ik wel weer zin om met de fourwheeler te crossen.quote:
Sowieso Ajaxquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Sok. het volgende:
Godver ben ik net 1 minuut weg, scoort ajax
Aan zo'n lopende band.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Heb er ook wel trek in. Wel een all you can eat. Je helemaal volproppen dan.
Coevorden?quote:
Fotoboek van Korequote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie heeft die fobo van dat ene stelletje die naakt zijn? en kankerlelijk
Je hoeft ze hier niet te plaatsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie heeft die fobo van dat ene stelletje die naakt zijn? en kankerlelijk
quote:
Wat.quote:
Zullen wij samen gelukkig zijn?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooials lelijke mensen samen gelukkig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder(s)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Walgelijke reactie.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op het werk hadden we van die kekke dingetjes aan de hoorn zodat dat niet gebeurdequote:
Jammer dat het uitging tussen jullie idd...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey hallo.quote:
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."quote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
You look so fine. I want to break your heart and give you mine (8)
:lquote:
...en als het ingewikkeld is enzo...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."
"Ik ben melk, ik ben rode hete keuken"quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik ben alleen maar gelukkig, wanneer het regent."
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Zullen wij samen gelukkig zijn?Daar ben jij te knap voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en als het ingewikkeld is enzo...
Baal ik ook van jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jammer dat het uitging tussen jullie idd...
Gniffel.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daar ben jij te knap voor
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ik ben melk, ik ben rode hete keuken"
Ja toch.. Diepzinnigquote:
Voel je niks van.quote:
Awwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|