Ik dacht dus deze.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlinderbom_%28wapen%29
Hier Chai.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.
Alsof dat uitmaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef L0t.. het volgende:
Volgens mij is Barbie best wel afgevallen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
. Lef hebben. Daar hou ik van.
Alleen toen ik mijn ex zag met die boy werd ik para. En werd ik de kroeg uitgezet.
Liefde =/= pijn.
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik zocht op vlinderbom en kreeg dit
[ afbeelding ]
quote:Lees ik de Leeuwarder Courant op internet over dit meisje wat een oog mist door vuurwerk. Verschrikkelijk. Laat de gene die dit op zijn geweten heeft zich melden bij de politie. Het was gisteren ook in opsporing verzocht. Hoop dat ze de dader vinden. Het zou nog beter zijn als de dader zich zelf aangeeft op het politie bureau.
Hier het stukje van de Leeuwarder Courant.
OUDEGA (GS) -
,,It die hielendal net sear. Ik frege my ôf oft it echt sa slim wie. Elske Korenstra (16) uit Oudega (GS) mist sinds oudjaarsnacht een oog, door een vlinderbom. Haar familie weet nu zeker: vuurwerk moet verboden worden.
Ze stond die nacht met twee vrienden te wachten op vervoer naar huis. Ze zag een projectiel liggen, stak haar vingers in de oren en kneep de ogen stevig dicht. Er klonk een enorme knal en even voelde het alsof er zich een pijltje door haar netvlies boorde. Toen wist ze het. ,,Myn each wie derút. Ze heeft geen idee wie de dader was
Wait whut? Hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goeie.
Ik zag laatst die gozer zn moeder. Arrogante hoer.En als ik die gast ooit nog zie lopen hier in het centrum wil ik 'm een stoot op zn neus geven. Ik ben toch een kop groter.
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef fyah het volgende:
hey maar hoezo.heb ik een banner van "maatje meer. chatten en daten met volslanke mensen" bij dit topic.
1.74.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Wait whut? Hoe groot ben jij dan?
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wij van FOK! zijn toch allemaal dikke autisiten?
Oh ok. Ik zag al zo'n awkward koppeltje voor mequote:
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.
Molesteer hem met een anale verkrachting waarin iedereen hem uitlacht en vernederd. Iran 2.0, alleen dan met seks.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
goeie.
Ik zag laatst die gozer zn moeder. Arrogante hoer.En als ik die gast ooit nog zie lopen hier in het centrum wil ik 'm een stoot op zn neus geven. Ik ben toch een kop groter.
Wat is klein?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Oh ok. Ik zag al zo'n awkward koppeltje voor meKleine meisjes = vies sowieso.
Beide hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ben niet van fok. Ik ben van facebook.
bahquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Molesteer hem met een anale verkrachting waarin iedereen hem uitlacht en vernederd. Iran 2.0, alleen dan met seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |