Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Vooral als het tijdens het stappen gebeurtquote:
Ahh dat is inderdaad heel lullig lijkt me ja.. mijn vriend ging vreemd met zn ex toen ik weg was.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Vooral als het tijdens het stappen gebeurt. En nu, als mijn meid wilt gaan stappen en ik niet meekan, dan heb ik toch wel onderbuik gevoelens omdat ervaring.
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Achteraf wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Geen wraak nemenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.
au revoiiiiiiiir.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
nou i've reached destination olle. Mensuh prettige avond
Wat een mongool dat eerste.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.
En mijn tweede ex heb ik verzocht op een landmijn te stappen in Afghanistan.
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Geen wraak nemenBoven iets staan
hollow points en messen
Is een vertrouwenskwestie. Je bent niet eerlijk om normaal te zeggen dat je niet verder wilt, maar kiest er voor om haar of zijn vertrouwen te schenden en een depressie toe te brengen. Kan moeilijk kan, dat eerste, maar wel het beste. Alleen snappen sommige debielen dat niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
stone coldquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wat een mongool dat eerste.
Mijn ex wenste ik een uithuwelijking toe waarin ze haar man met zeven anderen moet delen en daarna sterft aan endeldarmkanker. Kan ook.
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
Ik wist dat het stiekem toch over seks gingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.
Jij moet gezweept worden u_uquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik wist dat het stiekem toch over seks ging
nee, dat is een soort van landmijn, waar als je er op stapt je je ledematen verliest.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?
Voor bontkraagjes en sjonnies wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zocht op vlinderbom en kreeg ditquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |