Zeggen dat George Clooney niet imperfect is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.
[..]
Wheheja raar eigenlijk
liefde maakt letterlijk blind.
Mijn ex was zo eentje. Kuthoer dat ze is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het komt vast weleens voor, maar ik heb het tot nu toe alleen bij jongens gezien eigenlijk.
Serieus? Geen exen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb dat ook nooit, maarja ik heb ook geen exen verder
Haha, das mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruim 6 jaar samen met mijn vriend
Wie heeft er het nou zo graag over exen? Niemand, I guess. Soms komen ze toch wel ter sprake somehow.quote:
Ja, is gewoon zo gelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Haha, das mooi.Dat je eerste vriendje meteen een serieuze wordt. Zie je hier niet zo vaak meer.
quote:
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Goh, doet me denken aan mijn twee exen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |