Nu ben ik benieuwd naar hoe je ex eruit zag.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetje
/Trendsetterquote:
stom om jezelf dat af te vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef reetveter het volgende:
zou ik ook denken als ik met wd had
/smoothoperator
Nou.. Beetje kou staan kleumen buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
Je iPod lekker schoon gespoeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Meiden doen dat nooit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef reetveter het volgende:
maar bt, misschien komt dat nog. Eens vind je je meerdere
Whehequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |