quote:Ik melk
Jij melkt
Wij melken
met plezier
en vertier
als diertjes in een kerk
uit een kelk
leeggebloed
Door de wegdrijvende minikoetjes in ons bloed. boOooeH !
Mag ik dit niet snappen?quote:
Ik leg t je al een beetje uitquote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik dit niet snappen?
Melkmeisjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar haal je dit nu weer weg dan.[ afbeelding ]
Pfff ik stop maar met lezen.. Ik stikquote:Ik voelde de grond nie meer onder mijn voeten
toen hurkte ik
wachtend op mijn melk
maar het wilde niet komen
Uitendelijk heb ik de muren wit geverfd
terwijl er wolken voorbij dreven, ze zagen er zo lomp en leeg uit dat mijn foto lelijker werd door een overvloed aan gelach. . . Ik lach. Ik heb gelagt.
Ik rokte
mijn rok omhoog
Ik lokte
de wolken
naar hier naartoe
onder mijn rokske
terwijl de wind mijn billekes koud blies
terwijl de wind m'n rokske naar omhoog bles
Ik schreeuwde de lucht kapot
Dat lijkt op mijn douchequote:
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooials lelijke mensen samen gelukkig zijn.
Dat is wel heel sneu jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.
quote:
wie is MGquote:
Ja dat is heel zieligquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het net zo mooi als twee mooie mensen. Alleen ik ken zo'n stelletje en die jongen is echt best wel niet knap en dat meisje veel meer, maar die jongen weet dat en die snapt niet wat ze in hem ziet. Dat lijkt me wel echt kut.
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetjequote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
nahhhquote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetje
Moet jij zeggen met je Sunchaser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Nu ben ik benieuwd naar hoe je ex eruit zag.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn ex ook wel een beetje
/Trendsetterquote:
stom om jezelf dat af te vragenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:14 schreef reetveter het volgende:
zou ik ook denken als ik met wd had
/smoothoperator
Nou.. Beetje kou staan kleumen buitenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
Je iPod lekker schoon gespoeld?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef MYV het volgende:
K'heb echt genoten van het heerlijke weer. jullie ook?
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad met iemandwaarom zou een ander te goed voor me zijn.. Ik ben vet lekker en slim
jwz.
Meiden doen dat nooit?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef reetveter het volgende:
maar bt, misschien komt dat nog. Eens vind je je meerdere
Whehequote:Op donderdag 11 november 2010 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets voor jongens is.Heb dat wel vaker gezien, is het een doodgewoon meisje en dan denken zij serieus dat ze een godin aan de haak hebben geslagen (nouja als ze er verliefd op geworden zijn iig). En dan achteraf vinden ze haar lelijk.
Zeggen dat George Clooney niet imperfect is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik denk het niet. Misschien als ik een relatie zou hebben met de knapste man op aarde, maar ook die is niet perfect.
[..]
Wheheja raar eigenlijk
liefde maakt letterlijk blind.
Mijn ex was zo eentje. Kuthoer dat ze is.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het komt vast weleens voor, maar ik heb het tot nu toe alleen bij jongens gezien eigenlijk.
Serieus? Geen exen?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb dat ook nooit, maarja ik heb ook geen exen verder
Haha, das mooi.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruim 6 jaar samen met mijn vriend
Wie heeft er het nou zo graag over exen? Niemand, I guess. Soms komen ze toch wel ter sprake somehow.quote:
Ja, is gewoon zo gelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Haha, das mooi.Dat je eerste vriendje meteen een serieuze wordt. Zie je hier niet zo vaak meer.
quote:
Lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Goh, doet me denken aan mijn twee exen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
I know how that feels. Hoe je verliefde gevoelens opeens kantelen naar haat, verdriet en pure wraak.
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemtquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Vooral als het tijdens het stappen gebeurtquote:
Ahh dat is inderdaad heel lullig lijkt me ja.. mijn vriend ging vreemd met zn ex toen ik weg was.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Vooral als het tijdens het stappen gebeurt. En nu, als mijn meid wilt gaan stappen en ik niet meekan, dan heb ik toch wel onderbuik gevoelens omdat ervaring.
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zwakzinnig wijf dat zelfs dan geen wraak neemt
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Achteraf wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is toch juist beter? Dan sta je erboven en kun je het beter achter je laten.
Geen wraak nemenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar moet ik juist wraak voor hebben genomen.
au revoiiiiiiiir.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
nou i've reached destination olle. Mensuh prettige avond
Wat een mongool dat eerste.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste ex verotgescholden op een feestje en zijn telefoon kapot gegooid omdat hij blij kwam doen bij me over een of ander sletje die hem smste, toen was het echt net uit.
En mijn tweede ex heb ik verzocht op een landmijn te stappen in Afghanistan.
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Geen wraak nemenBoven iets staan
hollow points en messen
Is een vertrouwenskwestie. Je bent niet eerlijk om normaal te zeggen dat je niet verder wilt, maar kiest er voor om haar of zijn vertrouwen te schenden en een depressie toe te brengen. Kan moeilijk kan, dat eerste, maar wel het beste. Alleen snappen sommige debielen dat niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
stone coldquote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom mijn harteloosheid tegen mijn exen. 1 daarvan zie ik nog, want die zit in de vriendengroep en die komt altijd bevestiging vragen "we zijn toch vrienden?" - "nee, je moet niet denken dat er ooit nog enige verbondenheid is tussen ons" en dan gaat ie smeken en blij doen en dan loop ik weg.
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:36 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
Wat een mongool dat eerste.
Mijn ex wenste ik een uithuwelijking toe waarin ze haar man met zeven anderen moet delen en daarna sterft aan endeldarmkanker. Kan ook.
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef MYV het volgende:
Eigenlijk doet liefde meer pijn dan goed.
Ik wist dat het stiekem toch over seks gingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pijn heeft (soms) ook z'n charmes.. Denk ik....
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die tweede is erger hoor. Soldaat. Belde me vanaf de kazerne dat het over was. (Achteraf bleek ie vreemdgegaan te zijn trouwens.) Toen hing ik op en een week later heb ik gezegd dat zodra hij uit het vliegtuig stapte in Afghanistan van mij op een vlinderbom mocht stappen. Viel niet zo goed.
Jij moet gezweept worden u_uquote:Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik wist dat het stiekem toch over seks ging
nee, dat is een soort van landmijn, waar als je er op stapt je je ledematen verliest.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Een vlinderbom? Dat is toch vuurwerk?
Voor bontkraagjes en sjonnies wel ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zocht op vlinderbom en kreeg ditquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |