Ohh..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
vrijdag toch?=$quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee op deze vraag
[..]
Sok en C_N doe niet of jullie dit niet weten
Zo doe ik altijd tegen Lot.quote:
Onder de duim houden.quote:
Whehe, k heb ze liever als ze nog pront zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
Zo lang ze alleen hangen vind ik 't best hoor..
Ik kijk alleen Ajax, volg Eredivisie een beetje, meer niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kanker zeg. Ben jij nou een man?! Ja natuurlijk die loting
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.quote:
Wat dacht je ervan om het leger in te zetten?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
IN DE GEVANGENIS
Joh dat valt allemaal toch wel mee..
Oké, bedankt voor de details.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik nam dat als vanzelfsprekend toen, mijn eerste vriendinnetje ooit was Isabella Paagman, de dochter van Anneke Paagman, en we gingen besjes schieten, en we kochten snoepjes voor 5 cent bij de eerste bakker op de Willem de Zwijgerlaan.
En af en toe neukte ik haar heel hard in haar kont, maar ook dat was normaal, toen was geluk nog heel gewoon.
lolquote:Op donderdag 11 november 2010 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh nee toch niet
Het is wel vanavond.
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor de details.
Maarrrrr, die boekhandel bestaat toch nog steeds?
Ze zochten onlangs nog nieuwe medewerkers.
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ja ik vind dat zo'n vreemde combinatie, he.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn zelfs groter geworden, eerst alleen boeken, nu hebben ze het huis waar ik woonde erbij genomen, en hebben ze een eetgelegenheid, een dvd-sectie, en hun kantoorboekhandel zit er nu ook bij. Ze hebben de hele hoek nu.
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ga daar werken anders. Lijkt me wel iets voor jou.
Ja maar hoeveel uur per week kun je daarvoor werken dan? Kun je daarvan rondkomen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als vertaler, maar bedankt voor de suggestie.
Over Arnhem gesproken, daar ga ik van het weekend heen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef L0t.. het volgende:
In Arnhem hebben we nu ook een hele grote Selexyz met een LaPlace erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |