Vast niet.. Hij was nog niet klaar toen ik daar weggingquote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over Arnhem gesproken, daar ga ik van het weekend heen.
Is dat station nou al klaar?![]()
(beetje retorische vraag, maar goed)
Ja, ik kan daar van rondkomen, maar bedankt voor je zorgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel uur per week kun je daarvoor werken dan? Kun je daarvan rondkomen?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAquote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vast niet.. Hij was nog niet klaar toen ik daar wegging
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA
ahem
Nee, dat wordt in 2014 verwacht.![]()
Vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar van rondkomen, maar bedankt voor je zorgen.
Even wat drinken, denk ik.quote:
Toen ik hier kwam wonen zou het in 2010 af zijn geloof ikquote:
Misschien om mij te fokken *conspiracy theories*quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stom.![]()
Het zal vast niet ineens af zijn, na jouw vertrek
Zelfs station Den Haag CS gaat nog sneller.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zou het in 2010 af zijn geloof ikIk word echt helemaal gek van dat klotestation, die trappen
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
laatste lieve meisje van vandaag
kutnummer mainquote:
* Iets met hoedjes van aluminium.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien om mij te fokken *conspiracy theories*
Thanks.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
laatste lieve meisje van vandaag
Gezellig. Ik kom ook wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat drinken, denk ik.
"Hoi, dit is BobbyB. Van Fok!, ja."quote:
Leiden is tof, daar houden ze tegenwoordig concerten.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs station Den Haag CS gaat nog sneller.
Nee, we kennen elkaar via de ex van het nichtje van de vader van de vriend van een vriendin van jou. Toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi, dit is BobbyB. Van Fok!, ja."
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Leiden is tof, daar houden ze tegenwoordig concerten.
Moar, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik onthouden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar via de ex van het nichtje van de vader van de vriend van een vriendin van jou. Toch?
Nee, proefstation, dus echte concerten, zelfs Moke was er een keer.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?
Peruaanse panfluiters of draaiorgelsquote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, van die jengelende daklozen of wat?
Dat is anders ook maar heel af en toe dat ze daar een evenement hebben. Vorig jaar hadden ze een stukje van het stationsplein gereserveerd voor muzikanten, maar ik heb daar maar een paar keer iemand zien optreden.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
Waarom doen ze dat niet op Den Haag..?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, proefstation, dus echte concerten, zelfs Moke was er een keer.
Dat is dus 1 keer per jaarquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet via Fok. Dat zou raar zijn u_uquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik onthouden.
Een user of de partij met de rode tomaat?quote:
Wtf, gaaf.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Haha.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Peruaanse panfluiters of draaiorgels
Idd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kennen elkaar niet via Fok. Dat zou raar zijn u_u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
South Park. Met die cavia's.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een user of de partij met de rode tomaat?
Wat kraak je mijn favo muziek nou af danquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, gaaf.![]()
[..]
Haha.Waarom worden draaiorgels eigenlijk nog gebruikt? Zijn er mensen van onder de 90 die dat leuk vinden?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
n_nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Sieneke.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
Haha.Waarom worden draaiorgels eigenlijk nog gebruikt? Zijn er mensen van onder de 90 die dat leuk vinden?
[..]
Idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Weet ik veel, ik liep er langs en ook was er een uitstalling van een geraamte en nog tig andere dingen, dus ik vond het wel gezellig aandoen, zo op het eerste gezicht.quote:
Goede vraag, laatst zag ik er nog een in de stad.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Idd.
Draag je wel royalty's af voor die BwohohohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef Crack_ het volgende:
Sok mn keel of wat het ook was is al een stuk minder, ik ga niet dood.
Ik ben al haar backup vriendjequote:
JA!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Draag je wel royalty's af voor die Bwohohoho
watquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA!
In de vorm van lelba's.
Ik smolt toen ik dit lasquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA!
In de vorm van lelba's.
quote:
quote:
Sir, we checked the entire map. There isn't a country called Peruvian anywherequote:
THINK LELBA.. QUICK!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
FUUU nou heb ik dat stomme lied in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
FUUU nou heb ik dat stomme lied in m'n hoofd.
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Toen je die cavia's zag, moest je toen aan mij denken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sir, we checked the entire map. There isn't a country called Peruvian anywhere
Jawel, daarom posten wequote:
quote:
ARGHquote:
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..quote:
Nee, wel toen ik de trailer van G-Force zag. Die moet 4EBE zien dacht ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen je die cavia's zag, moest je toen aan mij denken?
Lelba's.quote:
Jij bent dan ook een faler die niks klaar speelt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..
Zondag maar weer...
Ik had voor dat geld al 6 keer naar de hoeren kunnen gaan.
T lukte mij ook niet meer.. Laten we troost zoeken door Sahir te martelenquote:
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gedoe hoor, sinds ik weer aan het uitproberen ben..
Zondag maar weer...
Ik had voor dat geld al 6 keer naar de hoeren kunnen gaan.
Ik heb em gezien ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, wel toen ik de trailer van G-Force zag. Die moet 4EBE zien dacht ik
Wanneer is jouw volgende date?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een faler die niks klaar speelt.
GOED IDEE!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
T lukte mij ook niet meer.. Laten we troost zoeken door Sahir te martelen
Die heb ik zo nu en danquote:
Ja Sok? Wanneer is jouw date?quote:
Je bent zelf... naja laat maar.quote:
Nee, want dat is autisme, dat vindt niemand okay.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja Sok? Wanneer is jouw date?En nou niet zeggen dat je het kansloos vindt om zo desperate maar met alles en iedereen te daten he.
Mijne zaterdagquote:
G force?quote:
quote:
Ik dacht t, jij zegt tquote:
quote:
Dames, zo werken de "Je bent zelf..." grapjes niet.quote:
GMTAquote:
leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
je hebt wel eens een pic van haar gezienquote:
Ja, van wel meer. Die spange of wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
je hebt wel eens een pic van haar gezien
Trusten, dushi!quote:
die in de pm een tijdje geleden, die brunettequote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, van wel meer. Die spange of wat?
Tasssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |