Maar ik wil nog niet doodquote:
* Snuitebolletje huppelt naar de telefoonquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk moet ik slapen. Maar ik ben er nog niet vrolijk genoeg voor.
een lasagne komt altijd een beetje rommelig en gewoontjes over, net als een goede stoofpot. Ik zeg niet dat het niet lekker is, maar bij zo'n menu zou ik toch wat strakkers verwachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.
Canneloniquote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een lasagne komt altijd een beetje rommelig en gewoontjes over, net als een goede stoofpot. Ik zeg niet dat het niet lekker is, maar bij zo'n menu zou ik toch wat strakkers verwachten
Eerder van die grote penne(ben ff de naam kwijt, maar die die je moet vullen)
ja, die!quote:
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik niet overigens
Ik wil een vent die niet boos wordt als ik weer eens zeg dat ik iets niet lust
Jouw ex is mijn schoonzusje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijn
Ligt nog steeds boven.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje huppelt naar de telefoon
ik gok van welquote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Gasol het volgende:
[..]
Moeilijker met eten dan mijn ex kan je niet zijn
* JoeBravo huppelt een rondje door de kamerquote:
I second that.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik niet overigens
Ik wil een vent die niet boos wordt als ik weer eens zeg dat ik iets niet lust
goed plan! satésaus verpest het vlees alleen maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
besteld die ook altijd saté zonder saus in restaurants?
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I second that.
Niet alleen een vent trouwens. Gewoon dat iedereen zn bek houdt over het feit dat ik niks lust.
Dat.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.
nog beterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I second that.
Niet alleen een vent trouwens. Gewoon dat iedereen zn bek houdt over het feit dat ik niks lust.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen saté bestelt. Ze is bij iedere scheet al bang dat ze voedselvergiftiging heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Gasol het volgende:
[..]
Eveneens eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
of mensen die overal fetaof olijven
bij vreten
Feta!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Sowieso feta of olijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
op zich wel lekker, maar overal bij?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Dat is sowieso goorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso feta of olijven.Ik ben geen moeilijke eter, maar dat zijn de weinige dingen die ik echt niet lust.
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ughquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
Mijn zus en zwager gooien altijd ketchup door de pasta. Sta ik te zwoegen op zelfgemaakte tomatensaus, made from scratch, verneuken zij het door er ketchup door te doen. EIKELS!
ooookaaaayquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
Mijn zus en zwager gooien altijd ketchup door de pasta. Sta ik te zwoegen op zelfgemaakte tomatensaus, made from scratch, verneuken zij het door er ketchup door te doen. EIKELS!
Zegt mijn liefde voor feta iets over mij?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
op de een of andere manier kijk ik niet raar op dat jij van feta houdt. sorry.
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik eet bijna alles, maar geen buitenlandse kaas en olijven
Als ze dat altijd doen ga je toch niet staan zwoegen op een sausjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
weet niet. maar can't help it.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Zegt mijn liefde voor feta iets over mij?
feta en knoflookolijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
niks dusquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
pasta pestoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.
...slaap kindje slaap...quote:
nomnomnomquote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pasta pesto![]()
edit: met olijven en feta![]()
![]()
pestoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.
precies!quote:
Dat heb ik ook nooit gesnapt...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
of mensen die een kilo pijnboompitten door een salade heengooien en ook echt denken dat het wat toevoegt aan de smaak.
maar ik weet wel altijd iets op tafel te gooien wat ik lustquote:
Met een beetje pech smaakt alles daarna een week lang naar zeepquote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
of mensen die een kilo pijnboompitten door een salade heengooien en ook echt denken dat het wat toevoegt aan de smaak.
Ik heb me deze zomer goed vermaakt in Italië, bijna elke avond uit eten, en als het even kon ook 's middags een bord pastaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies!
damned, da's alweer veels te lang geleden
whehehehe, typische salade bij m'n broertje en vriendin zit feta en pijnboompitten inquote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
...daar buiten loopt een schaap...quote:
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
wij zijn een hel bij elkaarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesTomaten lust ik ook niet, vlees en vis eet ik niet.
Wat is er mis met paprika?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesTomaten lust ik ook niet, vlees en vis eet ik niet.
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij zijn een hel bij elkaar
Alles, van de vorm tot de kleur en de smaakquote:
dat vind ik echt een van de meest smerige dingen op aarde.. En smeerboter ook.. Daarvan wordt ik echt misselijk met kokhalsneigingenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehehe, typische salade bij m'n broertje en vriendin zit feta en pijnboompitten in
Oh, ananas lust ik ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
Het liefst eet ik een broodje hawaii , zonder ananas ...
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
mijn mama kookte er een ander gerecht of potje of blikje bij voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?
Ik heb mijzelf aangeleerd om dingen te proeven. Maar dat is ook pas sinds een jaar of 8. Mijn moeder heeft mij gewoon verziekt. Als ze iets had gemaakt dat er vies uit zag zei ik "lust ik niet" en ik kreeg een broodje
whehehquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
frikandel speciaal zonder uiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?
Ik heb mijzelf aangeleerd om dingen te proeven. Maar dat is ook pas sinds een jaar of 8. Mijn moeder heeft mij gewoon verziekt. Als ze iets had gemaakt dat er vies uit zag zei ik "lust ik niet" en ik kreeg een broodje
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Warme vruchten bij avond eten. Zoals pizza hawai of iets, afschuwelijk.
Laterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga nog een poging tot TF2 doen. wss tot later
Mijn mama deed dat echt niet voor me.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama kookte er een ander gerecht of potje of blikje bij voor mij
kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
wheheh
wat een moeilijke eters zijn jullie sammiegirl en tutje.
Ik heb mijn minipuber altijd overal gedumpt rond etenstijd. En dan echt eerst bellen, vragen wat eet je vanavond en als het iets was wat ik niet lustte of klaar zou maken vroeg ik of mn zoon bij ze mocht eten.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee echt? Minipuber eet echt heel veel voor zo'n gup. Kan ook bijna niet anders he, met een opa met een restaurant.
ze wist dat ik anders toch wel aan mn voer kwamquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mama deed dat echt niet voor me.
Als ik pech had was het brood op en dan had ik gewoon geen avondeten
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn minipuber altijd overal gedumpt rond etenstijd. En dan echt eerst bellen, vragen wat eet je vanavond en als het iets was wat ik niet lustte of klaar zou maken vroeg ik of mn zoon bij ze mocht eten.
Hij lust zo goed als alles behalve ui
En lief en geweldig en fantastisch en one of a kind enquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En lief en geweldig en fantastisch en one of a kind en
Een broodje frikandel met mayo,zonder frikandel...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
frikandel speciaal zonder ui
dan doe mij die frikandel maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een broodje frikandel met mayo,zonder frikandel...
En mosterdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik eet bijna alles, maar geen buitenlandse kaas en olijven
Dat vooral jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ontzettend bescheiden, vergeet die niet
Waar wil je em hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe mij die frikandel maar![]()
op mn bord, met een vork erinquote:
Slaap lekkerquote:
goodnightquote:
adiosquote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Morgen European Legal GovernanceAch, is wel interessant
Byeee
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Morgen European Legal GovernanceAch, is wel interessant
Byeee
ik heb nog een halve, eerst bed opdekken denk ik, dan roken, dan douchenquote:
ik wil me eigenlijk ook nog graag van de kaart zuipen vanavond, maar mag niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog een halve, eerst bed opdekken denk ik, dan roken, dan douchen
nee, ik niet.. Ik ben al doodquote:Op donderdag 11 november 2010 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil me eigenlijk ook nog graag van de kaart zuipen vanavond, maar mag niet.
jup, meds. soms best frustrerend als je je frustraties niet voor een keer weg kunt zuipen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik niet.. Ik ben al dood
Why? Meds?
daar ben ik lang geleden al mee gestoptquote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef dawg het volgende:
[..]
jup, meds. soms best frustrerend als je je frustraties niet voor een keer weg kunt zuipen.
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik lang geleden al mee gestoptwerkt toch niet
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.
ja, ik snap het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.
Criminal intent is awesome!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
criminal minds bedoelt ie toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Criminal intent is awesome!
Heb het hier ook in de kast staan
Dippie? neem een chippie!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Yuki het volgende:
En FUUUUUUUUUUUUUUCK
Ik heb een suikerdip
God, wat voel ik me beroerd![]()
Anders lees je ffquote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
criminal minds bedoelt ie toch?
Ja, lees het nu wel goedquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
en ik bedoel criminal minds, niet intent.
ik hou mn ogen amper losquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
en ik bedoel criminal minds, niet intent.
adiosquote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou mn ogen amper losik ga mn ding maar doen
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lees het nu wel goed
Fuck, klotesuiker. Kan niet eens meer lezen
Nee je lult veel, maar je zegt geen drolquote:Op donderdag 11 november 2010 00:17 schreef dawg het volgende:
ik vind het altijd mooi om te zien dat ik me nooit helemaal laat gaan in dingen die ik zeg. zou ik misschien weleens moeten doen, maar toch maar niet denk ik dan altijd
ja mooi is dat he? ik had politicus moeten worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je lult veel, maar je zegt geen drol
Het is nooit te laat voor een carrièreswitch!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mooi is dat he? ik had politicus moeten worden.
nee joh, ik zou moordneigingen krijgen van dat gezever in de kamer.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een carrièreswitch!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga zo ook maar eens slapen, morgen werken
goed gezienquote:Op donderdag 11 november 2010 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
dood topic? goed moment om te gaan slapen dus
Kusje terug myrquote:Op donderdag 11 november 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Zo. nog een laatste Kusje vanuit bed.
Stuk beter dan de moderne U2quote:Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil deze ook even met jullie delen
Trustequote:Op donderdag 11 november 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Zo. nog een laatste Kusje vanuit bed.
wat ben jij blijquote:
True.quote:
Net terug van werkquote:
ah ok, dan ben je wel blij jaquote:
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ah ok, dan ben je wel blij ja
jij wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?
Neequote:
Tot kinky seks?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga nog een poging wagen....
Haha, I wish! Nee ik doelde op slapen helaasquote:
Voelt toch een beetje als een verloren dag he?quote:
Ow....quote:Op donderdag 11 november 2010 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, I wish! Nee ik doelde op slapen helaas
Kinky niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?
Waarom sloop je je huis dan ook zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kinky niet.
Godverdegodver, morgen tussen 8 en 10 komt de cv monteur mijn cv-ketel checken, zul je zien dat hij om 10 uur aan komt kakken.
En er is vanavond een vulling van mijn eethoek geknapt, het ding zat er net 5 maanden in.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar bijna alle soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van rode en gele paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
Voorspelbaarheid FTW!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is bijna aandoenlijk hoe jij iedere morgen weer hem verwelkomt.
Mogguh
HET ritme is belangrijk ja.. Niet zomaar een ritme, maar HET ritme.. damn, als jullie hiermee stoppen vergaat de wereld..quote:
Ik ga echt niet zo lang op FOK! rond hangen.quote:Op donderdag 11 november 2010 06:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HET ritme is belangrijk ja.. Niet zomaar een ritme, maar HET ritme.. damn, als jullie hiermee stoppen vergaat de wereld..
Ik schat dat jullie het tot 2012 volhouden.
Het idee alleen al!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zo lang op FOK! rond hangen.![]()
Meerdere maanden op een forum rondhangen dat zou pas echt kansloos zijn.
Ik moest lang wachten op de lift. En ik heb vandaag een trage pc.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
17 minuten, je hebt er lang over gedaan.
puik plan, ga ik ook doen..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:45 schreef Godtje het volgende:
Werken.![]()
Ik doe maar een half dagje hoor.
Schandalig!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik plan, ga ik ook doen..
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik plan, ga ik ook doen..
THE END IS NEAR!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?
Arme AEX.Hij was tof.
[ afbeelding ]
ik ken de goede oude tijd nog wel dat hij op de 280 zat..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?
Arme AEX.Hij was tof.
[ afbeelding ]
Ik sloop niks, dat ding wordt eens in de anderhalf jaar nagekeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom sloop je je huis dan ook zo?
Hij kan gewoon naar nul hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ken de goede oude tijd nog wel dat hij op de 280 zat..wat een mooie tijd was dat, je wist gewoon dat het beter moest gaan binnenkort.. en nu..
Gokken met geleend geld. Altijd slim.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vast ook wel naar de min. Dan doen we ook aandelen op krediet.
Hoe moet je anders geld verdienen. Zo doen alle bedrijven het ook dus het zal wel goed zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gokken met geleend geld. Altijd slim.
Gaat ook moeilijk met een kop vol snotquote:
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk met een kop vol snot
WAT EEN SPANNEND VERHAAL! VERTEL ME MEER!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Q!
Die kleine Q woonde in het grote Veluws drakenrijk
................
Zoveel spanning kan ik niet aan op de vroege ochtend hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
WAT EEN SPANNEND VERHAAL! VERTEL ME MEER!
Engerd, doe eens niet!quote:
Ik ook niet! Huuuu!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel spanning kan ik niet aan op de vroege ochtend hoor
Bring it onquote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Zo, is er nog iemand hypersensitief die tegen de schenen getrapt kan worden vanochtend?.
Nee, jij gaat niet pruilend miepen als ik iets gemeens tegen je zeg, das niet leukquote:
Koffie altijd goedquote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee of koffie iemand?
Beiden vers gezet
Bakkie koffie svp.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee of koffie iemand?
Beiden vers gezet
Ik kan wel doen alsofquote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij gaat niet pruilend miepen als ik iets gemeens tegen je zeg, das niet leuk.
Last van frustraties?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Rare blikken als je je iPhone 4 zo door het kantoor mietert.
Flips stond in de Sp!ts vanochtendquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof![]()
Flips dr wekker is net afgegaan, die gaat vast wel pruilen
Totaal niet, was een dummy, maar dat wist ze niet, die blikquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Last van frustraties?
Koffie en thee voor de liefhebbers
Ik ken het gevoel. Alhoewel ik weer juist iets aan de beterende hand ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Beh, weer hakt er nu echt goed in. Kutherfst. En mijn lichaam geeft het ook langzaamaan op. Gewoon Kut.
wekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof![]()
Flips dr wekker is net afgegaan, die gaat vast wel pruilen
Vertelquote:Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips stond in de Sp!ts vanochtend.
Mag ook wel ook na een maandquote:Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Alhoewel ik weer juist iets aan de beterende hand ben.
De verkoudheid is juist erger aan het worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ook wel ook na een maand
quote:
Morgen damesquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Kranten die nieuwe media nog even op papier zetten, een dag later, beetje sneu wel
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Q!
Die kleine Q woonde in het grote Veluws drakenrijk
................
Je wordt echt gek van sommigen die in elke tweet bijvoorbeeld #3fm of #gielbeelen of #pownews zetten in de hoop op tv/radio te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrij nutteloos ja, maar wel grappig dat mensen echt hun best doen om erin te komen.
Same here. Heb zelfs een poosje een zaterdagabbo gehad. Lekker oldschool met een peuk en een kop thee de krant lezen 's ochtends.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik lees graag 's ochtends bij het ontbijt de krant
Mensen willen sowieso te graag met hun kop op tv en zulks.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wordt echt gek van sommigen die in elke tweet bijvoorbeeld #3fm of #gielbeelen of #pownews zetten in de hoop op tv/radio te komen
Hier ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik lees graag 's ochtends bij het ontbijt de krant
Ik lees 'm iedere ochtendquote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Heb zelfs een poosje een zaterdagabbo gehad. Lekker oldschool met een peuk en een kop thee de krant lezen 's ochtends.
Ik heb daar doordeweeks echt geen tijd voor 's ochtends.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees 'm iedere ochtendIk mis zelfs de zondagrant
Why?quote:
Ik ook! En het is echt anders als Femke er isquote:
Ik maak er tijd voorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daar doordeweeks echt geen tijd voor 's ochtends.
Dan kijk ik altijd naar Jan de Hoop!
Ik maak tijd om een aflevering Friends en Jan de Hoop te kijken, een krant heb ik niet, dat kostte me op een gegeven moment teveel geld, 5 dagen in de week de krant weggooien.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! En het is echt anders als Femke er is
Ik krijg het pas sinds kort voor elkaar om niet een kwartier voor ik de deur uit moet mijn bed uit te rollen.quote:
Papiertjes heb ik nog nooit op geletquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
Ja he.
Valt me ook altijd op dat er bij RTL-nieuws iemand werkt die de kleur van de koffiekopjes en papiertjes die voor hun neus liggen afstemt op de kleding qua kleur.
Ik ben er zelf een!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Veluwsche Draken ofzo?
Stuff @ work om aardig boos van te worden.quote:
Het viel mij ooit op.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Papiertjes heb ik nog nooit op gelet
Dropmeisje!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh en dán wordt er wel wat gezegd.![]()
Maar hoi.
Ik zeg vrijwel nooit hoi en doei hier hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh en dán wordt er wel wat gezegd.![]()
Maar hoi.
Ik kon me echt nergens meer druk om maken toen ik eenmaal te horen had gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Tenzij het juist daarover gingquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef Rifoki het volgende:
Stuff @ work om aardig boos van te worden.
Is al een tijd zo, is soms wel apart om te zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
Valt me ook altijd op dat er bij RTL-nieuws iemand werkt die de kleur van de koffiekopjes en papiertjes die voor hun neus liggen afstemt op de kleding qua kleur.
Ja, maar ik dacht dat ik de enige autist was die het al jaren opviel!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Is al een tijd zo, is soms wel apart om te zien.
Ze doen er soms wel eens ludieke acties mee ism radiostations enzo. :p
Ja, snap ik... Er komt een tijd dat er geen krant meer isquote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak tijd om een aflevering Friends en Jan de Hoop te kijken, een krant heb ik niet, dat kostte me op een gegeven moment teveel geld, 5 dagen in de week de krant weggooien.
En de zaterdagkrant daarvan was niet leuk![]()
De mok van Jan is een fenomeen inmiddelsquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja he.
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik... Er komt een tijd dat er geen krant meer is
Daarom, iPadquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"
Zei een ex van me ooit.Dat is niet hetzelfde!
Nee, hoor. Wees gerustquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik dacht dat ik de enige autist was die het al jaren opviel!
Zekers, wel mooi bij 538 dat ze hem bellen om de zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
De mok van Jan is een fenomeen inmiddels
Daar ging het niet om.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg vrijwel nooit hoi en doei hier hoor.
Nog een paar weken!quote:
Jan zelf is een fenomeen! Hij doet dat nieuws al vanaf dat ik heel klein ben, en krijg altijd een gezellig gevoel bij nieuws door hem gepresenteerd. En een tijdje ook die bloopers die ze steeds hadden. Arme Jan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mok van Jan is een fenomeen inmiddels
Ja nouja, korte samenvatting: een manager op een andere afdeling wilde mij wellicht overnemen na afloop van mijn contract - zou dus op zijn afdeling verder gaan werken. Maar nu is er iemand van weer een andere afdeling die al jaren niet functioneert en met > 25 dienstjaren niet uit te kopen is. Idee is nu om die maar op de afdeling te zetten waar ik verder zou gaan, 'iedereen blij'.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kon me echt nergens meer druk om maken toen ik eenmaal te horen had gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Tenzij het juist daarover ging
Je kunt het toch ook lezen op de iPad, das hetzelfde.quote:
Prima, ik heb er zin in vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Hoe is het met ons hw'tje?
[..]
Prachtig, van die niet functionerende medewerkers waar je never nooit van af komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja nouja, korte samenvatting: een manager op een andere afdeling wilde mij wellicht overnemen na afloop van mijn contract - zou dus op zijn afdeling verder gaan werken. Maar nu is er iemand van weer een andere afdeling die al jaren niet functioneert en met > 25 dienstjaren niet uit te kopen is. Idee is nu om die maar op de afdeling te zetten waar ik verder zou gaan, 'iedereen blij'.
het leest echt prima, filmpjes erbij en alles... fuck papier, dit is 1950 niet meerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook lezen op de iPad, das hetzelfde.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"
Zei een ex van me ooit.Dat is niet hetzelfde!
Oeh, wat ga je uitspoken dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, ik heb er zin in vandaag.
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van mequote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je uitspoken dan?
IEEEEE!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van me.
No more sugar for this guyquote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van me.
Zoiets, maar dan met opmerkingen, muziek en etterstrekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |