Dat vooral jaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ontzettend bescheiden, vergeet die niet
Waar wil je em hebben?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan doe mij die frikandel maar![]()
op mn bord, met een vork erinquote:
Slaap lekkerquote:
goodnightquote:
adiosquote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Morgen European Legal GovernanceAch, is wel interessant
Byeee
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er ook weg van. Morgen European Legal GovernanceAch, is wel interessant
Byeee
ik heb nog een halve, eerst bed opdekken denk ik, dan roken, dan douchenquote:
ik wil me eigenlijk ook nog graag van de kaart zuipen vanavond, maar mag niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog een halve, eerst bed opdekken denk ik, dan roken, dan douchen
nee, ik niet.. Ik ben al doodquote:Op donderdag 11 november 2010 00:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ik wil me eigenlijk ook nog graag van de kaart zuipen vanavond, maar mag niet.
jup, meds. soms best frustrerend als je je frustraties niet voor een keer weg kunt zuipen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik niet.. Ik ben al dood
Why? Meds?
daar ben ik lang geleden al mee gestoptquote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef dawg het volgende:
[..]
jup, meds. soms best frustrerend als je je frustraties niet voor een keer weg kunt zuipen.
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik lang geleden al mee gestoptwerkt toch niet
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |