Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Kranten die nieuwe media nog even op papier zetten, een dag later, beetje sneu wel
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Q!
Die kleine Q woonde in het grote Veluws drakenrijk
................
Je wordt echt gek van sommigen die in elke tweet bijvoorbeeld #3fm of #gielbeelen of #pownews zetten in de hoop op tv/radio te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrij nutteloos ja, maar wel grappig dat mensen echt hun best doen om erin te komen.
Same here. Heb zelfs een poosje een zaterdagabbo gehad. Lekker oldschool met een peuk en een kop thee de krant lezen 's ochtends.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik lees graag 's ochtends bij het ontbijt de krant
Mensen willen sowieso te graag met hun kop op tv en zulks.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wordt echt gek van sommigen die in elke tweet bijvoorbeeld #3fm of #gielbeelen of #pownews zetten in de hoop op tv/radio te komen
Hier ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:30 schreef Samzz het volgende:
Ik lees graag 's ochtends bij het ontbijt de krant
Ik lees 'm iedere ochtendquote:Op donderdag 11 november 2010 09:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here. Heb zelfs een poosje een zaterdagabbo gehad. Lekker oldschool met een peuk en een kop thee de krant lezen 's ochtends.
Ik heb daar doordeweeks echt geen tijd voor 's ochtends.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees 'm iedere ochtendIk mis zelfs de zondagrant
Why?quote:
Ik ook! En het is echt anders als Femke er isquote:
Ik maak er tijd voorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb daar doordeweeks echt geen tijd voor 's ochtends.
Dan kijk ik altijd naar Jan de Hoop!
Ik maak tijd om een aflevering Friends en Jan de Hoop te kijken, een krant heb ik niet, dat kostte me op een gegeven moment teveel geld, 5 dagen in de week de krant weggooien.quote:
Ja he.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook! En het is echt anders als Femke er is
Ik krijg het pas sinds kort voor elkaar om niet een kwartier voor ik de deur uit moet mijn bed uit te rollen.quote:
Papiertjes heb ik nog nooit op geletquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
Ja he.
Valt me ook altijd op dat er bij RTL-nieuws iemand werkt die de kleur van de koffiekopjes en papiertjes die voor hun neus liggen afstemt op de kleding qua kleur.
Ik ben er zelf een!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Veluwsche Draken ofzo?
Stuff @ work om aardig boos van te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |