nee joh, ik kan een beetje koken en smaken combineren, maar het moet niet te moeilijk worden.quote:
Kijk, zij is het met mijn suggestie eensquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ookMaar dan met crème brullee ipv tiramisu, want dat lust ik niet
Dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammer
Je hoeft geen topchef te zijn hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef JoeBravo het volgende:
streept "ik kan koken" van pluspunten lijstje
Ze moeten niet miepen maar gewoon nassen wat ze voorgeschoteld krijgen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammer
het klinkt anders behoorlijk moeilijk, je menu.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, ik kan een beetje koken en smaken combineren, maar het moet niet te moeilijk worden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ookMaar dan met crème brullee ipv tiramisu, want dat lust ik niet
tutjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Zus weg, deken weg, vuilniszakken buiten..
Zo alleen nog douchen en mn bed opmaken
goeie suggestiequote:Op woensdag 10 november 2010 23:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
+1, laat dat voor en hoofdgerecht maar zitten
jeukjongquote:
Eigenlijk moet het zonder die trui, maarja, ik was toch maar thuis en hij is lekker warm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
in truffelolie gegrilde asperges op die botersla
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Laat die oppas maar zitten, peuter kan best alleen thuis blijven, ik kom morgen!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je precies met een espresso? Een geconcentreerd soepje?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
zo'n lasagne vult wel heel erg, en dan een créme brulee erachter aan is mischien iets te veel van het goede.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
gewoon de tijd nemen en nog wat wijntjes schenkenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo'n lasagne vult wel heel erg, en dan een créme brulee erachter aan is mischien iets te veel van het goede.
maar klinkt lekker
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het zonder die trui, maarja, ik was toch maar thuis en hij is lekker warm.En ik weet niet hoe ik foto's draai op mijn mac.
*draait laptop* Hij is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn dat ballerina's of zit er een hakje onder?
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, wat bedoel je precies met een espresso? Een geconcentreerd soepje?
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met etenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Laat die oppas maar zitten, peuter kan best alleen thuis blijven, ik kom morgen!
En dan noem je mij prinsesjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met eten
Apart... Ik haat koffie, maar ik heb geleerd dat je alles eerst moet proevenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)
Haha, echt? Die van mij heeft een liefde voor brie en pesto.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wou zeggen, m'n ventje zou gewoon mee kunnen, maar zonder vlees eet hij zijn bordje niet leeg begint hij niet eens met eten
Interessant, kan me voorstellen dat dat een mooie smaak geeft. Ik hou ook wel van een beetje experimenteren in de keuken maar zo'n menutje schud ik niet zomaar even uit mijn mouwquote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is een vrij geconcentreerd soepje, maar er gaat ook daadwerkelijk espresso doorheen (ristretto zelfs)
hij is mijn prinsjequote:
Hakje, maar doe waren puur voor de foto, daar ga ik thuis niet op lopen. Thuis heb ik toffe sloffen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef Gasol het volgende:
[..]
*draait laptop* Hij is leukZijn dat ballerina's of zit er een hakje onder?
eerlijk? Ik vind bij zoveel speciaal eten lasagne een beetje jammer.. Sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, nieuwe menu
Voor
tussen
espresso van bospaddo's
hoofd
Lasagne
na
Creme brulee
Nu nog een datum prikken
met lasagne is ook veel te doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
eerlijk? Ik vind bij zoveel speciaal eten lasagne een beetje jammer.. Sorry
Een goede lasagne is heel bijzonder hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
reerug met een bosbessensausje en rode kool met appeltjes past beter inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Smoesjesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hij is mijn prinsjein de peuterpubertijd
Haha ik dacht al, die heb je vast niet de hele dag aanquote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hakje, maar doe waren puur voor de foto, daar ga ik thuis niet op lopen. Thuis heb ik toffe sloffen.Daar heb ik nog een oude foto van.
[ afbeelding ]
ja serieus.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, echt? Die van mij heeft een liefde voor brie en pesto.
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
waarom denk je dat ik het herken?quote:
Oh, een profquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het herken?![]()
Dat is waar iddquote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit lekkere lasagne gegeten. Er is zoooo veel mee te doen.
Kom je naar Utrecht dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ben te huur als menselijke kachel
goedzoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart... Ik haat koffie, maar ik heb geleerd dat je alles eerst moet proeven
Courgette!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar iddAl heb ik wel een hekel aan lasagnes met 3 miljoen veschillende groentes erin... Of met courgette of aubergine
Klinkt goedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goedzoeerst proeven dan oordelen. het heeft nl. geen extreme smaken, vrij romig en champignons, en wat koffie smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |