Huh? Ben je afgewezen?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
kut, ik raak door m'n goeie zin heen![]()
Afgewezen worden op die sollicitatie gaat heul slecht vallen zo
Als jouw huis af is, wil ik het ook zien!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, daar heb je een punt
[..]
jamaar! WEL!ik kwam heul niet meer uit mn woorden..
had er helemaal niet aan gedacht dat dat ook kon en dat ik hem dan ging inspreken
oeh dan kom ik ook nog een keer, mag je nog een x lekker kokenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij en Yuki samen? en dan ook een hapje erbij eten oid? Heb ik weer een reden om lekker te koken
Puik! top! gaan we regelen dan!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kom voor je kookkunsten juist, niet voor de 'gezelligheid', kom nou.
Komt goed lieverdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
Je weet het toch nog niet zeker? Je had er een goed gevoel over, het hoeft niet perse negatief te zijn dat het zo lang duurt voordat je iets hoortquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik de andere bijl niet ken, dan ben je helemaal in top-vorm
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jouw huis af is, wil ik het ook zien!
Je hebt ons nog.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.quote:
Mwa, volgens mij is het niet zeldzaam dat bedrijven langer op zich laten wachten... Probeer positief te blijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.
het over in Utrecht willen wonen maakte de afstand juist pijnlijk duidelijkquote:
ik wil graag een dinsdag of een donderdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en murm ook
iedereen welkom, maar dan moet er wel echt wat gepland gaan worden natuurlijk
Geen probleemquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en murm ook
iedereen welkom, maar dan moet er wel echt wat gepland gaan worden natuurlijk
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik wil graag een dinsdag of een donderdagen mag ook best met mensen samen ofzo, maakt me niks uit
Er is altijd wel werk te vinden, veel blijven solliciteren. Ik doe er meestal maar 1-2 maanden over om werk te vinden, schrijf dan wel iets van 20-35 brievenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maandag gesprek, zouden dinsdag wat laten horen: is nu woensdag en nog niks gehoord. Ik reken inmiddels op een afwijzing.
Wat werd er gezegd? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het over in Utrecht willen wonen maakte de afstand juist pijnlijk duidelijk
Dinsdags kan ik ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdag
Het hangt er voor mij vanaf welk werk ik ga doen. Indien callcenter, kan ik alleen op woensdag (of evt zondag).quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik schrijf jouw naam bij dinsdag en donderdag
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciterenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef danny130 het volgende:
[..]
Er is altijd wel werk te vinden, veel blijven solliciteren. Ik doe er meestal maar 1-2 maanden over om werk te vinden, schrijf dan wel iets van 20-35 brieven
Okee..quote:
Wat is het ook weer precies wat je doet? Bouwtechnisch tekenen toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciteren
Dan mag je heel hard gaan duimen dat ik aangenomen word vrijdagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Okee..
ma ........
di Flips en Murm en snuit
wo .........
do Murm snuit
vr ........
za ........
zo .......
nu ik het zo zie kan ik gemiddeld genomen alleen op di en/of do.
Ja dat is wel lastiger inderdaad. Werkte eerst ook bij een bouwbedrijf op het kantoor, maar ben ook voor een gedeelte weg bezuinigd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
not helping: 6 maand thuis inmiddels. bouw, überhaupt weinig om op te solliciteren
We duimen sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag je heel hard gaan duimen dat ik aangenomen word vrijdag
ik wil ook in of bij utrecht wonen oa ivm met m'n ventje, maar dat gaat niet zolang ik geen werk in de buurt vind.quote:
Wat ik van je over die functie heb gehoord zou ik wel netjes gaan, maar niet in pakquote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Yuki het volgende:
Oh ja. Is het too much om in pak te komen, vrijdag?
bouwkundig constructief tekenaar idd. maar ik pak alles op zolang het maar een hoofdzakelijk techinische functie is. managen/verkopen behoort niet tot mijn kwaliteiten, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het ook weer precies wat je doet? Bouwtechnisch tekenen toch?
[roosvicee stem] Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil ook in of bij utrecht wonen oa ivm met m'n ventje, maar dat gaat niet zolang ik geen werk in de buurt vind.
zonder werk zit ik hier vast en dat begint me nu op te breken.
(m'n vader zei vandaag nog dat hij het zo knap vind dat ik er zo lang de moed weet in te houden)
Thanksquote:
Pantalon + nette zwarte trui ok dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wat ik van je over die functie heb gehoord zou ik wel netjes gaan, maar niet in pak
Pantalon lijkt me prima, trui weet ik niet wat ik er bij moet voorstellen maar als het er net uit ziet lijkt me ok.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Pantalon + nette zwarte trui ok dan?
Mja, ik zat te denken... Misschien kan je het eens bij de Grolsch proberen. Zij hebben panden door het hele land enz. Mijn pa doet dat ook, cafe's ombouwen, ontwerpen, bla bla. Maar ook de begeleiding in de bouw en dergelijke.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bouwkundig constructief tekenaar idd. maar ik pak alles op zolang het maar een hoofdzakelijk techinische functie is. managen/verkopen behoort niet tot mijn kwaliteiten, integendeel zelfs.
Zwarte trui, aansluitend (niet los, niet te strak), met kraagje erin zodat het lijkt alsof ik er een bloesje onder aan heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Gasol het volgende:
[..]
Pantalon lijkt me prima, trui weet ik niet wat ik er bij moet voorstellen maar als het er net uit ziet lijkt me ok.
Ik zou iets sneller voor een blouse gaan, eigenlijk. Maar het klinkt primaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen weer mensen
Klinkt goed, een kraagje helpt wel voor zoietsquote:Op woensdag 10 november 2010 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwarte trui, aansluitend (niet los, niet te strak), met kraagje erin zodat het lijkt alsof ik er een bloesje onder aan heb.
Trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik duik mijn nest ook in, eigenlijk al veel te laatTrusten
![]()
Truste Flipsquote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik duik mijn nest ook in, eigenlijk al veel te laatTrusten
![]()
klinkt als een uitvoerder/werkvoorbereider functie: dat houd ik nog geen half jaar vol. En ik wil naar het midden van het land. Maar thnx voor de suggestiequote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zat te denken... Misschien kan je het eens bij de Grolsch proberen. Zij hebben panden door het hele land enz. Mijn pa doet dat ook, cafe's ombouwen, ontwerpen, bla bla. Maar ook de begeleiding in de bouw en dergelijke.
pantalon met leuk bloesje? geen trui, tenzij het een extreem net exemplaar isquote:Op woensdag 10 november 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Grolsch zit in het hele land hequote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klinkt als een uitvoerder/werkvoorbereider functie: dat houd ik nog geen half jaar vol. En ik wil naar het midden van het land. Maar thnx voor de suggestie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |