dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch zit in het hele land heVolgens mij heb ik dan niet goed begrepen wat je precies doet... Want pa maakt ook echt bouwtekeningen e.d.
Vlees!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.
Ik wil alle drie!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Dus die collega moet tijdelijk vervangen worden door Joe?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarMaar die is overspannen dus die doet sowieso niks meer nu
Wie is hier nu de baas?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee L-E. Een keuze of je krijgt niets.
Geniet van je 5 uurtjes slaapquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bedje eens opzoeken, morgen weer vroeg dag
Foto?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijsquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
Ook de baas heeft te eten wat de kok voorschotelt. Dus je zal die keuze toch moeten maken baasje.quote:
Mag ik ook een keer komen eten?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee L-E. Een keuze of je krijgt niets.
Ik wil eerst het menu horen alvorens ik een keus maak.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook de baas heeft te eten wat de kok voorschotelt. Dus je zal die keuze toch moeten maken baasje.
Ik betrap mezelf erop dat ik ook wel erg veel zwart heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijs
ik in trainingsbroek en shirt. ook zwart of grijs/wit.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijs
Het vega menu:quote:Op woensdag 10 november 2010 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil eerst het menu horen alvorens ik een keus maak.
Ik hou van jequote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vega menu:
Vooraf
in truffelolie gegrilde asperges op een bedje van botersla en een gepocheerd eitje
Hoofd
Lasagne
na
tiramisu
Het vlees menu
Vooraf
een espresso van bospaddestoelen soepje
hoofd
een rollade denk ik met roozeval aardappelen uit de oven en wat seizoensgroenten erbij
na
creme brullee
Het vis menu
vooraf
Wilde zalm met zeekraal
hoofd
Mosselen
toe
don't know yet
denk dat het zo iets wordt.
hmmmmmquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
nee joh, die zijn prima vooraf te maken en snel te serveren.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Gasol het volgende:
Doe of één toetje, of koppel ze los van de menu's
Sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ook de liefde van de vrouw gaat door de maag
topchef niks voor jou?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vega menu:
Vooraf
in truffelolie gegrilde asperges op een bedje van botersla en een gepocheerd eitje
Hoofd
Lasagne
na
tiramisu
Het vlees menu
Vooraf
een espresso van bospaddestoelen soepje
hoofd
een rollade denk ik met roozeval aardappelen uit de oven en wat seizoensgroenten erbij
na
creme brullee
Het vis menu
vooraf
Wilde zalm met zeekraal
hoofd
Mosselen
toe
don't know yet
denk dat het zo iets wordt.
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh, die zijn prima vooraf te maken en snel te serveren.
Mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef L-E het volgende:
Geen vismenu dan, want ik ben dol op vis maar lust geen mosselen. Dat vegamenu spreekt me aan.
nee joh, ik kan een beetje koken en smaken combineren, maar het moet niet te moeilijk worden.quote:
Kijk, zij is het met mijn suggestie eensquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ookMaar dan met crème brullee ipv tiramisu, want dat lust ik niet
Dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik bedoel, geef dan de keuze tussen verschillende toetjes, los van het menu. Als iemand menu A wil maar het toetje van menu B het lekkerst vind is dat toch jammer
Je hoeft geen topchef te zijn hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:09 schreef JoeBravo het volgende:
streept "ik kan koken" van pluspunten lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |