Ik zat zelf ook aan een bloesje te denken maar ging twijfelen vanwege het weer. Ik denk dat de dames er meer verstand van hebben dan ikquote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pantalon met leuk bloesje? geen trui, tenzij het een extreem net exemplaar is
Ik zal ff kijken of ik een foto kan vinden...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
trustequote:Op woensdag 10 november 2010 22:58 schreef Murmeli het volgende:
mormeltje gaat nu ook echt slapen
trusten
Dat is ook wat ik dacht... Trui eventueel met een blouse eronder of zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grolsch zit in het hele land heVolgens mij heb ik dan niet goed begrepen wat je precies doet... Want pa maakt ook echt bouwtekeningen e.d.
Vlees!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat deel van het werk heb ik ook geen problemen mee, het begeleiden van de (ver)bouw wel.
Ik wil alle drie!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het vis/vlees of vega menu?
Dus die collega moet tijdelijk vervangen worden door Joe?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Maar dat hoeft lijkt mij, niet perse. Mijn pa doet dat, maar zijn collega, tekent alleen zeg maarMaar die is overspannen dus die doet sowieso niks meer nu
Wie is hier nu de baas?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee L-E. Een keuze of je krijgt niets.
Geniet van je 5 uurtjes slaapquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, bedje eens opzoeken, morgen weer vroeg dag
Foto?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
Ik loop op vrije dagen ook graag in zwart, wit en grijsquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef Myraela het volgende:
Over kleren gesproken. Ik heb vandaag toffe kleren aan.![]()
Als je de rest van de week in zwart/wit loopt is je aankleden op vrije dagen ineens veul toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |