Eveneens eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
of mensen die overal fetaof olijven
bij vreten
Feta!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Sowieso feta of olijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
op zich wel lekker, maar overal bij?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Dat is sowieso goorquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
Dat ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso feta of olijven.Ik ben geen moeilijke eter, maar dat zijn de weinige dingen die ik echt niet lust.
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.
Ughquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
Mijn zus en zwager gooien altijd ketchup door de pasta. Sta ik te zwoegen op zelfgemaakte tomatensaus, made from scratch, verneuken zij het door er ketchup door te doen. EIKELS!
ooookaaaayquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
Mijn zus en zwager gooien altijd ketchup door de pasta. Sta ik te zwoegen op zelfgemaakte tomatensaus, made from scratch, verneuken zij het door er ketchup door te doen. EIKELS!
Zegt mijn liefde voor feta iets over mij?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
op de een of andere manier kijk ik niet raar op dat jij van feta houdt. sorry.
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik eet bijna alles, maar geen buitenlandse kaas en olijven
Als ze dat altijd doen ga je toch niet staan zwoegen op een sausjequote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
weet niet. maar can't help it.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Zegt mijn liefde voor feta iets over mij?
feta en knoflookolijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
bij vreten
niks dusquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
pasta pestoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.
...slaap kindje slaap...quote:
nomnomnomquote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pasta pesto![]()
edit: met olijven en feta![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |