Gaat ook moeilijk met een kop vol snotquote:
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat ook moeilijk met een kop vol snot
WAT EEN SPANNEND VERHAAL! VERTEL ME MEER!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Q!
Die kleine Q woonde in het grote Veluws drakenrijk
................
Zoveel spanning kan ik niet aan op de vroege ochtend hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 08:55 schreef Q. het volgende:
[..]
WAT EEN SPANNEND VERHAAL! VERTEL ME MEER!
Engerd, doe eens niet!quote:
Ik ook niet! Huuuu!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel spanning kan ik niet aan op de vroege ochtend hoor
Bring it onquote:Op donderdag 11 november 2010 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Zo, is er nog iemand hypersensitief die tegen de schenen getrapt kan worden vanochtend?.
Nee, jij gaat niet pruilend miepen als ik iets gemeens tegen je zeg, das niet leukquote:
Koffie altijd goedquote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee of koffie iemand?
Beiden vers gezet
Bakkie koffie svp.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee of koffie iemand?
Beiden vers gezet
Ik kan wel doen alsofquote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij gaat niet pruilend miepen als ik iets gemeens tegen je zeg, das niet leuk.
Last van frustraties?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Rare blikken als je je iPhone 4 zo door het kantoor mietert.
Flips stond in de Sp!ts vanochtendquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof![]()
Flips dr wekker is net afgegaan, die gaat vast wel pruilen
Totaal niet, was een dummy, maar dat wist ze niet, die blikquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Last van frustraties?
Koffie en thee voor de liefhebbers
Ik ken het gevoel. Alhoewel ik weer juist iets aan de beterende hand ben.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:17 schreef stbabylon het volgende:
Beh, weer hakt er nu echt goed in. Kutherfst. En mijn lichaam geeft het ook langzaamaan op. Gewoon Kut.
wekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel doen alsof![]()
Flips dr wekker is net afgegaan, die gaat vast wel pruilen
Vertelquote:Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Flips stond in de Sp!ts vanochtend.
Mag ook wel ook na een maandquote:Op donderdag 11 november 2010 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Alhoewel ik weer juist iets aan de beterende hand ben.
De verkoudheid is juist erger aan het worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ook wel ook na een maand
quote:
Morgen damesquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef stbabylon het volgende:
Kranten die nieuwe media nog even op papier zetten, een dag later, beetje sneu wel
quote:Op donderdag 11 november 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er was eens een kleine Q!
Die kleine Q woonde in het grote Veluws drakenrijk
................
Je wordt echt gek van sommigen die in elke tweet bijvoorbeeld #3fm of #gielbeelen of #pownews zetten in de hoop op tv/radio te komenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Tis vrij nutteloos ja, maar wel grappig dat mensen echt hun best doen om erin te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |