Het viel mij ooit op.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Papiertjes heb ik nog nooit op gelet
Dropmeisje!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh en dán wordt er wel wat gezegd.![]()
Maar hoi.
Ik zeg vrijwel nooit hoi en doei hier hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh en dán wordt er wel wat gezegd.![]()
Maar hoi.
Ik kon me echt nergens meer druk om maken toen ik eenmaal te horen had gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Tenzij het juist daarover gingquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef Rifoki het volgende:
Stuff @ work om aardig boos van te worden.
Is al een tijd zo, is soms wel apart om te zien.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
Valt me ook altijd op dat er bij RTL-nieuws iemand werkt die de kleur van de koffiekopjes en papiertjes die voor hun neus liggen afstemt op de kleding qua kleur.
Ja, maar ik dacht dat ik de enige autist was die het al jaren opviel!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Is al een tijd zo, is soms wel apart om te zien.
Ze doen er soms wel eens ludieke acties mee ism radiostations enzo. :p
Ja, snap ik... Er komt een tijd dat er geen krant meer isquote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik maak tijd om een aflevering Friends en Jan de Hoop te kijken, een krant heb ik niet, dat kostte me op een gegeven moment teveel geld, 5 dagen in de week de krant weggooien.
En de zaterdagkrant daarvan was niet leuk![]()
De mok van Jan is een fenomeen inmiddelsquote:Op donderdag 11 november 2010 09:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja he.
Valt me ook altijd op dat er bij RTL-nieuws iemand werkt die de kleur van de koffiekopjes en papiertjes die voor hun neus liggen afstemt op de kleding qua kleur.
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, snap ik... Er komt een tijd dat er geen krant meer is
Daarom, iPadquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"
Zei een ex van me ooit.Dat is niet hetzelfde!
Nee, hoor. Wees gerustquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik dacht dat ik de enige autist was die het al jaren opviel!
Zekers, wel mooi bij 538 dat ze hem bellen om de zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
De mok van Jan is een fenomeen inmiddels
Daar ging het niet om.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg vrijwel nooit hoi en doei hier hoor.
Nog een paar weken!quote:
Jan zelf is een fenomeen! Hij doet dat nieuws al vanaf dat ik heel klein ben, en krijg altijd een gezellig gevoel bij nieuws door hem gepresenteerd. En een tijdje ook die bloopers die ze steeds hadden. Arme Jan.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mok van Jan is een fenomeen inmiddels
Ja nouja, korte samenvatting: een manager op een andere afdeling wilde mij wellicht overnemen na afloop van mijn contract - zou dus op zijn afdeling verder gaan werken. Maar nu is er iemand van weer een andere afdeling die al jaren niet functioneert en met > 25 dienstjaren niet uit te kopen is. Idee is nu om die maar op de afdeling te zetten waar ik verder zou gaan, 'iedereen blij'.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kon me echt nergens meer druk om maken toen ik eenmaal te horen had gekregen dat mijn contract niet verlengd werd. Tenzij het juist daarover ging
Je kunt het toch ook lezen op de iPad, das hetzelfde.quote:
Prima, ik heb er zin in vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar ging het niet om.
Hoe is het met ons hw'tje?
[..]
Prachtig, van die niet functionerende medewerkers waar je never nooit van af komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja nouja, korte samenvatting: een manager op een andere afdeling wilde mij wellicht overnemen na afloop van mijn contract - zou dus op zijn afdeling verder gaan werken. Maar nu is er iemand van weer een andere afdeling die al jaren niet functioneert en met > 25 dienstjaren niet uit te kopen is. Idee is nu om die maar op de afdeling te zetten waar ik verder zou gaan, 'iedereen blij'.
het leest echt prima, filmpjes erbij en alles... fuck papier, dit is 1950 niet meerquote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook lezen op de iPad, das hetzelfde.
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 09:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Je kunt het toch ook lezen op de computer, das hetzelfde"
Zei een ex van me ooit.Dat is niet hetzelfde!
Oeh, wat ga je uitspoken dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, ik heb er zin in vandaag.
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van mequote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je uitspoken dan?
IEEEEE!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van me.
No more sugar for this guyquote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets bijzonders voorlopig hoor, ben gewoon in een hyperbui, collega's worden ook al gek van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |