pestoquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eens. En ben ook niet dol op pesto. Een beetje kan, maar hele gerechten met pesto.
precies!quote:
Dat heb ik ook nooit gesnapt...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
of mensen die een kilo pijnboompitten door een salade heengooien en ook echt denken dat het wat toevoegt aan de smaak.
maar ik weet wel altijd iets op tafel te gooien wat ik lustquote:
Met een beetje pech smaakt alles daarna een week lang naar zeepquote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
of mensen die een kilo pijnboompitten door een salade heengooien en ook echt denken dat het wat toevoegt aan de smaak.
Ik heb me deze zomer goed vermaakt in Italië, bijna elke avond uit eten, en als het even kon ook 's middags een bord pastaquote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
precies!
damned, da's alweer veels te lang geleden
whehehehe, typische salade bij m'n broertje en vriendin zit feta en pijnboompitten inquote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef dawg het volgende:
...daar buiten loopt een schaap...quote:
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
wij zijn een hel bij elkaarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesTomaten lust ik ook niet, vlees en vis eet ik niet.
Wat is er mis met paprika?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust alle groente behalve paprika, cougettes en auberginesTomaten lust ik ook niet, vlees en vis eet ik niet.
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die niets lusten zijn vermoeiend.
Gezelligquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wij zijn een hel bij elkaar
Alles, van de vorm tot de kleur en de smaakquote:
dat vind ik echt een van de meest smerige dingen op aarde.. En smeerboter ook.. Daarvan wordt ik echt misselijk met kokhalsneigingenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
whehehehe, typische salade bij m'n broertje en vriendin zit feta en pijnboompitten in
Oh, ananas lust ik ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
Het liefst eet ik een broodje hawaii , zonder ananas ...
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
mijn mama kookte er een ander gerecht of potje of blikje bij voor mijquote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?
Ik heb mijzelf aangeleerd om dingen te proeven. Maar dat is ook pas sinds een jaar of 8. Mijn moeder heeft mij gewoon verziekt. Als ze iets had gemaakt dat er vies uit zag zei ik "lust ik niet" en ik kreeg een broodje
whehehquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
frikandel speciaal zonder uiquote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef YipYip het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je niet dat het voor ons vermoeiender is?
Ik heb mijzelf aangeleerd om dingen te proeven. Maar dat is ook pas sinds een jaar of 8. Mijn moeder heeft mij gewoon verziekt. Als ze iets had gemaakt dat er vies uit zag zei ik "lust ik niet" en ik kreeg een broodje
Stoofpeertjesquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
Warme vruchten bij avond eten. Zoals pizza hawai of iets, afschuwelijk.
Laterquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga nog een poging tot TF2 doen. wss tot later
Mijn mama deed dat echt niet voor me.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn mama kookte er een ander gerecht of potje of blikje bij voor mij
kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef dawg het volgende:
[..]
wheheh
wat een moeilijke eters zijn jullie sammiegirl en tutje.
Ik heb mijn minipuber altijd overal gedumpt rond etenstijd. En dan echt eerst bellen, vragen wat eet je vanavond en als het iets was wat ik niet lustte of klaar zou maken vroeg ik of mn zoon bij ze mocht eten.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee echt? Minipuber eet echt heel veel voor zo'n gup. Kan ook bijna niet anders he, met een opa met een restaurant.
ze wist dat ik anders toch wel aan mn voer kwamquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn mama deed dat echt niet voor me.
Als ik pech had was het brood op en dan had ik gewoon geen avondeten
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn minipuber altijd overal gedumpt rond etenstijd. En dan echt eerst bellen, vragen wat eet je vanavond en als het iets was wat ik niet lustte of klaar zou maken vroeg ik of mn zoon bij ze mocht eten.
Hij lust zo goed als alles behalve ui
En lief en geweldig en fantastisch en one of a kind enquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En lief en geweldig en fantastisch en one of a kind en
Een broodje frikandel met mayo,zonder frikandel...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
frikandel speciaal zonder ui
dan doe mij die frikandel maarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een broodje frikandel met mayo,zonder frikandel...
En mosterdquote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik eet bijna alles, maar geen buitenlandse kaas en olijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |