Stuk beter dan de moderne U2quote:Op donderdag 11 november 2010 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil deze ook even met jullie delen
Trustequote:Op donderdag 11 november 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Zo. nog een laatste Kusje vanuit bed.
wat ben jij blijquote:
True.quote:
Net terug van werkquote:
ah ok, dan ben je wel blij jaquote:
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ah ok, dan ben je wel blij ja
jij wel?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?
Neequote:
Tot kinky seks?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:38 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga nog een poging wagen....
Haha, I wish! Nee ik doelde op slapen helaasquote:
Voelt toch een beetje als een verloren dag he?quote:
Ow....quote:Op donderdag 11 november 2010 01:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha, I wish! Nee ik doelde op slapen helaas
Kinky niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En iemand hier nog kinky seks gehad vandaag?
Waarom sloop je je huis dan ook zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 01:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kinky niet.
Godverdegodver, morgen tussen 8 en 10 komt de cv monteur mijn cv-ketel checken, zul je zien dat hij om 10 uur aan komt kakken.
En er is vanavond een vulling van mijn eethoek geknapt, het ding zat er net 5 maanden in.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik kook graag en maakt me ook niet uit om groente te maken ofzo.. Ik lust voornamelijk geen groente, (wel een paar bijna alle soorten), kan niet tegen flubbers in vlees, walg van rode en gele paprika en smeerboter(misselijk, echt waar) en lust van vis alleen witte vissoorten, gamba's en garnalen en tonijn
Voorspelbaarheid FTW!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is bijna aandoenlijk hoe jij iedere morgen weer hem verwelkomt.
Mogguh
HET ritme is belangrijk ja.. Niet zomaar een ritme, maar HET ritme.. damn, als jullie hiermee stoppen vergaat de wereld..quote:
Ik ga echt niet zo lang op FOK! rond hangen.quote:Op donderdag 11 november 2010 06:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HET ritme is belangrijk ja.. Niet zomaar een ritme, maar HET ritme.. damn, als jullie hiermee stoppen vergaat de wereld..
Ik schat dat jullie het tot 2012 volhouden.
Het idee alleen al!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zo lang op FOK! rond hangen.![]()
Meerdere maanden op een forum rondhangen dat zou pas echt kansloos zijn.
Ik moest lang wachten op de lift. En ik heb vandaag een trage pc.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
17 minuten, je hebt er lang over gedaan.
puik plan, ga ik ook doen..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:45 schreef Godtje het volgende:
Werken.![]()
Ik doe maar een half dagje hoor.
Schandalig!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik plan, ga ik ook doen..
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?quote:Op donderdag 11 november 2010 07:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
puik plan, ga ik ook doen..
THE END IS NEAR!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?
Arme AEX.Hij was tof.
[ afbeelding ]
ik ken de goede oude tijd nog wel dat hij op de 280 zat..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij en ik beide? op dezelfde dag? Op de dag dat Q ook 12 minuten later is begonnen?
Arme AEX.Hij was tof.
[ afbeelding ]
Ik sloop niks, dat ding wordt eens in de anderhalf jaar nagekeken.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom sloop je je huis dan ook zo?
Hij kan gewoon naar nul hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik ken de goede oude tijd nog wel dat hij op de 280 zat..wat een mooie tijd was dat, je wist gewoon dat het beter moest gaan binnenkort.. en nu..
Gokken met geleend geld. Altijd slim.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vast ook wel naar de min. Dan doen we ook aandelen op krediet.
Hoe moet je anders geld verdienen. Zo doen alle bedrijven het ook dus het zal wel goed zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Gokken met geleend geld. Altijd slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |