ja, ik snap het nietquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.
Criminal intent is awesome!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
nee maar kan soms wel relax zijn. heel duf, ik zat straks criminal minds te kijken en tegen het einde was er een stukje waardoor ik me ineens iets besefte. iets wat eigenlijk zo fucking duidelijk is, aan alles, raar dat ik het nu pas zelf zie. en ik betwijfel of dat ooit helemaal normaal zal worden, zal veranderen. vaag, i know. intent.
criminal minds bedoelt ie toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Criminal intent is awesome!
Heb het hier ook in de kast staan
Dippie? neem een chippie!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Yuki het volgende:
En FUUUUUUUUUUUUUUCK
Ik heb een suikerdip
God, wat voel ik me beroerd![]()
Anders lees je ffquote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
criminal minds bedoelt ie toch?
Ja, lees het nu wel goedquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
en ik bedoel criminal minds, niet intent.
ik hou mn ogen amper losquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
en ik bedoel criminal minds, niet intent.
adiosquote:Op donderdag 11 november 2010 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hou mn ogen amper losik ga mn ding maar doen
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, lees het nu wel goed
Fuck, klotesuiker. Kan niet eens meer lezen
Nee je lult veel, maar je zegt geen drolquote:Op donderdag 11 november 2010 00:17 schreef dawg het volgende:
ik vind het altijd mooi om te zien dat ik me nooit helemaal laat gaan in dingen die ik zeg. zou ik misschien weleens moeten doen, maar toch maar niet denk ik dan altijd
ja mooi is dat he? ik had politicus moeten worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je lult veel, maar je zegt geen drol
Het is nooit te laat voor een carrièreswitch!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja mooi is dat he? ik had politicus moeten worden.
nee joh, ik zou moordneigingen krijgen van dat gezever in de kamer.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:21 schreef Gasol het volgende:
[..]
Het is nooit te laat voor een carrièreswitch!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga zo ook maar eens slapen, morgen werken
goed gezienquote:Op donderdag 11 november 2010 00:39 schreef JoeBravo het volgende:
dood topic? goed moment om te gaan slapen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |